wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Venus williams heeft wel een mooi fysiek, zo zou ik er ook wel uit willen zien! Ben alleen een stukje korter dan zij (1.63/1.85)

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
      De eerste is mijn eerste doel. De tweede een eventueel vervolg, en de derde ben ik.Haha..

Ik moet dus nog het een en ander aan vorderingen maken:P
      Idem vind zoiets ook wel mooi.
      Ben ook maar 1 metertje 70 en dan ziet een écht massa lichaam d'r ook snel uit als een propje dus doe mij maar, wat sommigen noemen "beachboy" haha. Duidelijke definitie en goed droog. Maar dat duurt nog wel fftjes

Comment

• Originally posted by little View Post
        Idem vind zoiets ook wel mooi.
        Ben ook maar 1 metertje 70 en dan ziet een écht massa lichaam d'r ook snel uit als een propje dus doe mij maar, wat sommigen noemen "beachboy" haha. Duidelijke definitie en goed droog. Maar dat duurt nog wel fftjes

Propjes zijn cool
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
          Propjes zijn cool

hoorde ik daar nou (test)PROPjes :P ahaha
          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

• Links valt goed mee, maar liever de massa van de rechtse, zeker met zo een 6pack:

Little Britain rulez
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

• Dit is het lichaam wat ik wel halen. Ben 17 dus heb nog wel ff de tijd en ga der 100% voor. Gwn een BEER worden dus!!

Comment

• vind ik niks, veel te brede taille tov lats. Massa is wel mooi.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                    vind ik niks, veel te brede taille tov lats. Massa is wel mooi.
                    ja dat is nou juist wat ik wel niks moet klein alles moet groot. Geen smalle taille..maar wat je zegt klopt wel hoor maar dat is wat ik wil.. EN natuurlijk kracht

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post
                      Dit is het lichaam wat ik wel halen. Ben 17 dus heb nog wel ff de tijd en ga der 100% voor. Gwn een BEER worden dus!!
                      Zou mooi gepaard gaan met die stoere hond op je avatar .
                      Wens je alvast succes en onthou dat geduld een mooie zaak is !!
                      No means Try Again

Comment

• Zijn 'voedingsschema':
                        Pudzianowski commenting on his diet,“My energy comes from my diet. Breakfast is 10 eggs and 2-3 pounds of bacon. Between meals, I eat lots of candy…I need it for energy. Lunch, at 1 or 2 p.m., is a double meal of a Polish pork chop, sauerkraut and potatoes.
                        An hour later, I work out, then take lots of supplements: magnesium, creatine, amino acids, all that stuff, and more chocolate.
                        Dinner is whatever meat I can get: steaks, pork chops, bacon, plus more sauerkraut and potatoes. [After I work out] I have a protein shake and more chocolate.”

Zijn die strongmen eigenlijk natural?
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          Zijn 'voedingsschema':
                          Pudzianowski commenting on his diet,“My energy comes from my diet. Breakfast is 10 eggs and 2-3 pounds of bacon. Between meals, I eat lots of candy…I need it for energy. Lunch, at 1 or 2 p.m., is a double meal of a Polish pork chop, sauerkraut and potatoes.
                          An hour later, I work out, then take lots of supplements: magnesium, creatine, amino acids, all that stuff, and more chocolate.
                          Dinner is whatever meat I can get: steaks, pork chops, bacon, plus more sauerkraut and potatoes. [After I work out] I have a protein shake and more chocolate.”

Zijn die strongmen eigenlijk natural?
                          vast niet allemaal

Comment

• You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                              Te droog voor mij.
                              Wil wel een beachboy fysiek.
                              Maar niet zo droog.
                              Abs mogen er net door heen komen hoeft voor mij niet eens vind abs echt zwaar overrated.
                              Toevallig dat op die foto me abs te zien zijn want de rest van de foto's die ik toen gemaakt heb zijn ze neit te zien.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                                Te droog voor mij.
                                Wil wel een beachboy fysiek.
                                Maar niet zo droog.
                                Abs mogen er net door heen komen hoeft voor mij niet eens vind abs echt zwaar overrated.
                                Toevallig dat op die foto me abs te zien zijn want de rest van de foto's die ik toen gemaakt heb zijn ze neit te zien.
                                Klopt vind het zelfde met die abs

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X