wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ phoenix: lucky you :P

Doel wordt ook altijd aangepast, toen ik net begon dacht ik dat 78 kg al een mooi gewicht zou zijn, vervolgens 90 kg maar nu weeg ik al 87 en ben ik verre van indrukwekkend, dus 100 zal het worden.
    Keiharde zichtbare abz uiteraard een must.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Kingsley View Post
      Droog en gespierd maar niet te

droog en gespierd haha, dit is gewoon een podium waardig fysiek kerel.
      Groeten

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
        @ phoenix: lucky you :P

Doel wordt ook altijd aangepast, toen ik net begon dacht ik dat 78 kg al een mooi gewicht zou zijn, vervolgens 90 kg maar nu weeg ik al 87 en ben ik verre van indrukwekkend, dus 100 zal het worden.
        Keiharde zichtbare abz uiteraard een must.
        Was maar gekheid. zo lang heb ik hem niet.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          droog en gespierd haha, dit is gewoon een podium waardig fysiek kerel.
          daar vreesde ik al voor , maar zelf dan nog, dit is mijn doel en ik zal er alles voor doen om het te halen
          > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
          BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

• Wanneer kom je met je kuurplan?
            Groeten

Comment

• Hier is niet echt een kuur voor nodig vind ik. Dit is naturel wel haalbaar met veel zweten en moeite en een goede aanleg moet het zeker lukken. Kijk je na Mariusz Pudzianowski of arnold dan wordt het een ander verhaal.

Comment

• volgens mij kunnen heel goede naturals wel in de buurt van arnold komen
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Arnold versus Mister10
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Mr007 View Post
                    Hier is niet echt een kuur voor nodig vind ik. Dit is naturel wel haalbaar met veel zweten en moeite en een goede aanleg moet het zeker lukken. Kijk je na Mariusz Pudzianowski of arnold dan wordt het een ander verhaal.
                    Als je monstergenen hebt wellicht. Anders kun je dat gewoon vergeten gabber.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ben er van overtuigd dat dat laatste fysiek moet kunnen naturel. Maar het kost wel de nodige bloed zweet en tranen en een hele hoop geduld. En keihard bikkelen natuurlijk. Voordeel bij het streven naar een fysiek met een wat hoger bf, denk aan zo'n 11% is dat je er dan makkelijker en sneller voller uit ziet. Persoonlijk vind ik een fysiek met een percentage van rond de 10% ook wel mooier als zo heel laag. Over het algemeen dan. En op die manier kun je er alsnog heel groot uit zien. Op 5% bijv. zie je er misschien wel bruter uit, maar je hebt wel weer heel wat meer massa nodig om er net zo groot uit te zien als op dat hogere bf. Vind ik zelf dan.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• We shall see ''gabber'' het is na me weten gewoon goed droog maar zeker niet onhaalbaar naturel, kijk ma na de link die revius stuurde. Maja heb geen zin in een discusie hierover:P de tijd zal het leren....

Comment

• Als ik dit kan halen ben ik meer dan tevreden.

How you like them apples?

Comment

• ik zou graag wel richting arnold gaan fysiek

Comment

• Maar dan meer een V vorm.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                                Ben er van overtuigd dat dat laatste fysiek moet kunnen naturel. Maar het kost wel de nodige bloed zweet en tranen en een hele hoop geduld. En keihard bikkelen natuurlijk. Voordeel bij het streven naar een fysiek met een wat hoger bf, denk aan zo'n 11% is dat je er dan makkelijker en sneller voller uit ziet. Persoonlijk vind ik een fysiek met een percentage van rond de 10% ook wel mooier als zo heel laag. Over het algemeen dan. En op die manier kun je er alsnog heel groot uit zien. Op 5% bijv. zie je er misschien wel bruter uit, maar je hebt wel weer heel wat meer massa nodig om er net zo groot uit te zien als op dat hogere bf. Vind ik zelf dan.
                                Ik ben overtuigd dat >99,9% dit niet naturel haalt.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X