wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kabaffel View Post
    90 kilo 8% maar aangezien dat ik redelijk klein ben kan dit zelfs nog moeilijk gaan worden
    maar de motivatie is er
    hoe ''klein'' ben je dan ?
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• iedereen denkt dat die zomaar 90 kilo 8% kan staan en dat dat niet groot is!
      kijk eens naar de 202 mannen of NL NK tot 90 kilo ,moet je kijken hoe groot 90 kilo is.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        iedereen denkt dat die zomaar 90 kilo 8% kan staan en dat dat niet groot is!
        kijk eens naar de 202 mannen of NL NK tot 90 kilo ,moet je kijken hoe groot 90 kilo is.
        Inderdaad, als ik 90kg op 8% zou zijn met 1.78m, dan mag ik volgens mij wel zeggen dat ik een goed fysiek zou hebben qua spiermassa, maar goed je praat hier dan wel over 5 jaar plus aan werk gezien waar ik vandaan kom denk ik dan..
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          iedereen denkt dat die zomaar 90 kilo 8% kan staan en dat dat niet groot is!
          Echt he.. mensen onderschatten hoeveel werk, consistentie, disipline en vooral tijd het kost om 90 kilo droog te staan.

Ik denk dat als je op 85 droog staat bij 1.80 dat je al een zeer zeer goed fysiek heb. Ik persoonlijk hoef ook niet veel groter te worden, want dan wordt ik te zwaar met mijn lengte.
          Failure is your friend

Comment

• De fysiek die Vinarelly op pagina 33 toont is mijn doel voor de komende 12 maanden, borst mag wel iets meer denk ik.

Trainen eten slapen de komende tijd dus :P

Comment

• Originally posted by Limit View Post
              dus een ecto is je droomfysiek ? ik begrijp je niet helemaal

nee ik ben zelf een ecto. dus ik be benieuwt hoe dat eruit ziet, iemand met die bouw.

Comment

• Originally posted by resike View Post

Alexey
                Lijkt wel een pak wat ie aanheeft!

Weet niet of je ook zoveel wilt kuren, maar krijg van jou wel altijd het idee dat je er echt voor gaat.
                Ssssmoking

Comment

• als ik op dit niveau wedstrijden kan draaien ben ik blij...

Last edited by gain is pain; 18-05-2011, 11:43.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

• Voor de duidelijkheid: het gaat om de vrouw op de foto.

een droom die nog lang niet verwezenlijkt werd... Maar hoop doet leven nietwaar

vooral de grote afwezigen op deze foto trekken me aan: ZWEMBANDJES!

Die wil ik zo graag kwijt.... September is de deadline, is het gelukt dan hebben jullie recht op een mooie foto!
                    Attached Files
                    Celebrate what you've accomplished, but raise the bar a little higher each time you succeed

Comment

• Hoop dat je dan nog wel wat kont overhoud.

Comment

• Ik wil lekker massief worden vet rond 12 a 14%

En een redelijke conditie hebben.

Comment

• Voor zoiets zal je zeker dagelijks laag in de KH moeten zitten?

+ kuurtjes hier en daar...

Comment

• Wat een streven allemaal. Ik zet mijn lat nog niet te hoog, eerst wat kleine sprongen maken naar een gezond lichaam!

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post

Voor zoiets zal je zeker dagelijks laag in de KH moeten zitten?

+ kuurtjes hier en daar...

Aha, Mike "The Situation"
                              Celebrate what you've accomplished, but raise the bar a little higher each time you succeed

Comment

• Heb geen droomfysiek. Ik streef naar mijn eigenlijk lichaam waarmee ik zoveel mogelijk fysiek kan pakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X