Originally posted by Fitness-maniak
View Post
wat is jou droomfysiek?
Collapse
X
-
Originally posted by levensgenieter View PostGoed zo tante!Onderschat het niet en vergeet niet om af en toe (1x per maand bv)even een junkmaaltijd of gewoon wat drank naar binnen te slaan.Dan is het waarschijnlijk makkelijker vol te houden.
Alcohol drink ik sowieso al weinig, zo af en toe een glaasje wijn of een glutenvrij biertje. En die dingen zijn echt duur, bijna 2 euro per flesje. Daar ga je geen avondje mee doorzakken.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Manooni View Post
Als ik er ooit zo uit zou zien...
Hoeveel bf heeft zij denken jullie (ben ben slecht in schatten xD)The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postwie zegt dat hij dat gaat opdrinken?''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by gleke View PostBen benieuwd hoeveel mensen hier uiteindelijk ooit hun droomfysiek kunnen evenaren.
Maar hence, de vraag is of je niet 'ineens' toch zo ver bent, omdat je telkens verbeterpuntjes zoekt.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk begin me af te vragen of ik dat eigenlijk wel wil. Mijn (en die van vele anderen) droomfysiek is die wat als eerste gepost werd, en ik merk ondertussen dat je al een flinke beer moet zijn om dat te evenaren, en ik weet ook niet of dat ook is wat ik wel wil zijn, omdat veel mensen dat niet meer als mooi beschouwen.
Maar hence, de vraag is of je niet 'ineens' toch zo ver bent, omdat je telkens verbeterpuntjes zoekt.
Comment
-
Originally posted by Silk View PostIk heb op het moment zelf ook geen flauw idee wat ik wil. Ik wil wel nog wat meer kilo´s aankomen, maar volgens mij is het dan daarna alleen nog maar belangrijk om droog te staan. Maar goed, we zien wel, vind het trouwens ook wel een beetje belangrijk wat andere mensen ervan vinden (lees vrouwen) veel mensen schijnen je toch raar aan te kijken als je bodybuilder bent.
Ze zoeken gewoon naar ogen en daar is opzich niks mis mee, maar hou jezelf niet voor de gek.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
http://www.activebodi.com/wp-content...3/jasonabs.jpg
Dit is wat ik momenteel wil bereiken. maar wil wel verder in verdiepen.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostGoh, waarom denk je dat bodybuilders of zelfs fitnessdudes uberhaupt zijn wie ze zijn? Its all about the fucking attention. Denk je dat het prettig is om 120kg te wegen of dat het altijd zo fijn is om strict te leven? Dan te onthouden dat het gross er niet eens zijn geld mee verdiend.
Ze zoeken gewoon naar ogen en daar is opzich niks mis mee, maar hou jezelf niet voor de gek.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postlol
je leeft en traint toch voor jezelf of nietÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment