wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je mag trouwens wel een tiental jaar daarvoor plannen denk ik
    ziet er altijd makkelijker uit dan dat het is, vooruitgang blijft niet altijd even snel gaan
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
      en supergoede voeding neem ik aan?
      uiteraard met goede voeding. zeg maar perfecte voeding.. Denk maar niet dat deze gast aan die IIFYM hype meedoet

@triple: denk dat hij inderdaad al vrij lang traint.. maar als je dan ziet dat die zyzz in 4 jaar trainen van superecto naar zijn huidige fysiek is gegaan..

maar die definitie en vorm die deze gozer heeft kost wel flink wat tijd om te vormen inderdaad..

qua massa is het wel binnen een paar jaar te bereiken, maar dan moet je nog de definitie krijgen.. zal ook wel een beetje met je genen te maken hebben denk.
      Failure is your friend

Comment

• dat bedoel ik... de massa kan je pakken, en cutten naar een bepaald vet% dat in de buurt komt ook, maar spierdichtheid, hardheid,.. is meestal ander verhaal

en aangezien je aangaf dat je het als natural wil bereiken, zou ik er toch een tiental jaar voor rekenen
        is ook een fysiek die ik graag zou willen bereiken, natural eveneens

en die zyzz gozer doet dat idd mss op 4j maarja...

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
          deze wil ik ook wel heen, dit kan je als naturel ook prima bereiken met een paar jaar hard werken en disipline:
          Hmm, ik betwijfel of je dit als naturel kunt bereiken (benen wel gemakkelijk zijn echte tandenstokers bij die kerel)..

Originally posted by El Magico View Post
          @triple: denk dat hij inderdaad al vrij lang traint.. maar als je dan ziet dat die zyzz in 4 jaar trainen van superecto naar zijn huidige fysiek is gegaan..

maar die definitie en vorm die deze gozer heeft kost wel flink wat tijd om te vormen inderdaad..

qua massa is het wel binnen een paar jaar te bereiken, maar dan moet je nog de definitie krijgen.. zal ook wel een beetje met je genen te maken hebben denk.
          Zyzz kuurde dan ook, maar ik geloof wel dat je gemakkelijk zen fysiek in 3 jaar goed trainen kunt bereiken. (naturel)

Ik denk dat je die kerel zijn fysiek zwaar onderschat, zijn er weinigen die dat naturel bereiken, als er al mensen die fysiek naturel evenaren. (benen uitgenomen dan)
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post

Ik denk dat je die kerel zijn fysiek zwaar onderschat, zijn er weinigen die dat naturel bereiken, als er al mensen die fysiek naturel evenaren. (benen uitgenomen dan)
            nja eens,
            alles met echt perfect zijn en LANG

hij ziet UB ziet er ech zot uit, dikke armen en schouders en je ziet het mss niet supergoed, maar knetterdroog en hard
            als je goed kijkt lopen er aders over volledig zn buik

Comment

• wel jammer dat al die brute fysieken bijna allemaal kuren..

ik wil echt zo'n fysiek bereiken op den duur, maar ik ga echt niet met een naald allerlei zooi inspuiten daarvoor..

Het is toch ook niet 100% zeker dat deze gozer kuurt? Ik denk dat het wel te bereiken is als naturel, alleen het gaat gewoon een stuk meer tijd kosten.
              Failure is your friend

Comment

• Één voordeel: Op de foto's ziet het er altijd een stuk minder bruut uit dan in het echt. Als je die gast irl boos tegenkomt, zul je je vast nog wel bedenken, zelfs als hij in winterkleding rondloopt.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik droom van zo'n fysiek, heb geen idee of het naturel is of niet (nul verstand over kuren).

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                    Ik droom van zo'n fysiek, heb geen idee of het naturel is of niet (nul verstand over kuren).

dit kan naturel haalbaar zijn maar de persoon in kwestie zit ongetwijfeld aan de juice
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Fehd Karouani heeft het fysiek wat ik uiteindelijk wil bereiken.

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post

Fehd Karouani heeft het fysiek wat ik uiteindelijk wil bereiken.
                        Deze gast heeft zeker a.s gebruikt.. erg bloated..

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                          Één voordeel: Op de foto's ziet het er altijd een stuk minder bruut uit dan in het echt. Als je die gast irl boos tegenkomt, zul je je vast nog wel bedenken, zelfs als hij in winterkleding rondloopt.
                          Omgekeerd.
                          Droog, bruin, perfecte belichting, misschien beetje retoucheren en kleurnabewerking.
                          Hij staat op een podium, dus zal wel net ff aan de ijzers hebben gehangen.

Misschien is hij 1,70 en 80KG en daardoor zelfs kleiner als iemand met hetzelfde gewicht en een hoger bodyfat level. (vet lichter dan spier, dus meer volume voor hetzelfde gewicht)

absoluut een cool lichaam!
                          Ssssmoking

Comment

• Licht misschien ook aan wat je gewend bent. Toen Kevster hier foto's postte, dacht ik ook van 'da's zeker wel nice', maar toen ik hem in real life zag, was het eerste wat me opviel dat het aantal mensen dat bij dezelfde gym als ik traint en groter is, op één hand te tellen is.

Datzelfde heb ik uiteraard bij mijn eigen foto's: In het echt zie ik er uiteraard veel beter uit dan op de foto.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• idd sean, daarom ook dat ik denk dat die fysiek die el magico plaatste erg onderschat werd,
                              op foto ziet alles er altijd minder uit...

Comment

• Ondanks dat ik niet zo'n fan van het persoontje ben, vind ik het fysiek van zyzz wel erg mooi.

Is dit naturel te doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X