wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de rechter bedoelen jullie toch? zie niet in wat er mis is met zn linkerborst...
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Bronxo View Post
      Ondanks dat ik niet zo'n fan van het persoontje ben, vind ik het fysiek van zyzz wel erg mooi.

Is dit naturel te doen?
      Waar zijn de schouders, rug, armen ??? Fysiek is te vergelijken met een beginnende fitnisser van 75 kg. Sorry voor deze reactie maar die verhalen van die gozer zijn echt te opgeblazen.

Comment

• Tja Tja Wat meer massa zou hem niet mis staan, maar denk dat een hoop mensen hopen op zijn lichaam Maar x aantal kuren valt het zeker weer tegen in 4 jaar
        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
          Tja Tja Wat meer massa zou hem niet mis staan, maar denk dat een hoop mensen hopen op zijn lichaam Maar x aantal kuren valt het zeker weer tegen in 4 jaar
          Begrijp inderdaad dat vele er zo willen uitzien. Het is gewoon dat wij al ettelijke jaren bezig zijn dat dit dan niks meer voorstelt. Iedereen groeit en groeit maar zelf heb je niet meer door enkel de mensen zeggen tegen jou van " Nu is het goed geweest hé" . LOL

Comment

• Ik snap eerlijk gezegd niet wat sommigen in die Zyzz zien. Ik vind zijn fysiek nog niet eens zo mooi. Kan er niet precies mijn vinger op leggen maar volgens mij kloppen er bepaalde verhoudingen niet.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Originally posted by Ellie View Post
              Ik snap eerlijk gezegd niet wat sommigen in die Zyzz zien. Ik vind zijn fysiek nog niet eens zo mooi. Kan er niet precies mijn vinger op leggen maar volgens mij kloppen er bepaalde verhoudingen niet.
              volgens mij is het zijn gaylord kapseltje
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                volgens mij is het zijn gaylord kapseltje
                Daar wilde ik nog niet eens over beginnen :P Maar ja, dit exemplaar ziet er uit alsof hij je strings jat en de make-up van zijn zus.

Maar om even terug te komen op zijn fysiek: ik vind de heup en buik nog vrij breed in vergelijking met de schouders, of de schouders te smal. De vorm is heel recht van boven naar beneden, terwijl je toch eigenlijk een T-shape zou verwachten.

Comment

• Best leuk fysiek, wel een flikkertje die vent!

Vraag mij af wat zijn krachtstats zijn en zijn gewicht etc. Denk dat ik hem over 2 jaar naturel wel voorbij ben

Comment

• kwam deze tegen op SimplyShredded.com YouTube - ‪Josef Rakich‬‏
                    Wel echt een nice fysiek imo . Verhoudingen lijken ook beter dan bij Zyzz vind ik, alleen zijn z'n abs iets té vind ik.

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
                      kwam deze tegen op SimplyShredded.com YouTube - ‪Josef Rakich‬‏
                      Wel echt een nice fysiek imo . Verhoudingen lijken ook beter dan bij Zyzz vind ik, alleen zijn z'n abs iets té vind ik.
                      hij zegt zelf dat hij dit in 3 jaar gedaan heeft!!!
                      dat geloof ik niet,
                      als je zijn beginpics ziet
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
                        kwam deze tegen op SimplyShredded.com YouTube - ‪Josef Rakich‬‏
                        Inderdaad , veeeeeeeeeeeel beter dan zyz maar wil zelf niet zo uitzien LOL.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                          Inderdaad , veeeeeeeeeeeel beter dan zyz maar wil zelf niet zo uitzien LOL.
                          dit is wel mijn streef fysiek.
                          waarom wil je er niet zo uitzien?

vindt je dit al te?
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Nice hoor, mooi streven imo.

Comment

• Absoluut droomfysiek!

Comment

• Goeie vind, die Josef heeft inderdaad mijn streeffysiek. Alles in die orde van grootte vind ik goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X