Heroes Season 3 premier (spoilerwarning)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok heb seizoen 3 heroes eerst 2 gezien. Afleveringen komen elke vrijdag ofzo?

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
      Heb toevallig gisteren box 1 van Heroes gekocht. €30 vond ik een nette prijs. Direct 's avonds de eerste 3 afleveringen gezien en die vielen potverdorie niet tegen zeg! Als superheldenfreak kwam ik ruim aan mijn trekken. Er gaat ook een gerucht dat deel 2 van Unbreakable gemaak gaat worden.
      Zo ben je der ook weer is ouwe.
      Alles goed?? ook thuis

Ontopic ik wacht even tot ze er 4 op 1 disc hebben staan dan neem ik hem weer mee.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Ok heb seizoen 3 heroes eerst 2 gezien. Afleveringen komen elke vrijdag ofzo?
        nope in amerika wordt het iedere maandag avond om 21 uur uitgezonden
        seizoen 3 is nog niet in nederland op TV maar op internet valt het natuurlijk wel te downloaden

Comment

hey hebben jullie aflevering 3 al gezien? ik heb had hem net gedownload en bekeken en ik vond hem wel goed

Comment

Ik vind het weer helemaal geweldig! (Ik wil er over discussieren, mag dat? Of doen we niet aan spoilers?)

De episodes worden dinsdag nacht, rond een uurtje of ~5 released.

Comment

wat mij betreft wel ik vind het ook leuk om erover te discuseren

en misschien ideeen uitwisselen over hoe jij denkt dat het verder zal gaan lijkt me ook leuk (ik heb er althans een bepaalde gedachte over)

de afleveringen worden in amerika maandag rond 9 uur savonds uitgezonden dat is hier dus om 3 uur in de ochtend van dinsdag op Heroes-online.nl | Heroes Episodes downloaden en nog veel meer !! download ik deze eps op de dinsdag middag

Comment

Originally posted by killermic View Post
                wat mij betreft wel ik vind het ook leuk om erover te discuseren

en misschien ideeen uitwisselen over hoe jij denkt dat het verder zal gaan lijkt me ook leuk (ik heb er althans een bepaalde gedachte over)

de afleveringen worden in amerika maandag rond 9 uur savonds uitgezonden dat is hier dus om 3 uur in de ochtend van dinsdag op Heroes-online.nl | Heroes Episodes downloaden en nog veel meer !! download ik deze eps op de dinsdag middag
                zo damn net ep 4 gekeken.. kan het niet spannender !!!!!!

Comment

jaaa ep 4 vond ik ook hel spannend en leuk om te zien dat de villain van toen een beetje een hero wordt (sylar) en de hero van toen een beetje een villan (peter), tenminste zo lijkt het wel een ebetje in mijn ogen

maar ik vond het inderdaad een spannende episode

Comment

jaaa ep 4 vond ik ook hel spannend en leuk om te zien dat de villain van toen een beetje een hero wordt (sylar) en de hero van toen een beetje een villan (peter), tenminste zo lijkt het wel een ebetje in mijn ogen

maar ik vond het inderdaad een spannende episode
                    oeeeppsss!!! niet spoilen voor de rest lol..mischien kan een mod een spoiler warning in de topic naam zetten

Comment

Ga ik gelijk ff checke episode 4!!! Dat wordt weer genieten met een zakje chips erbij... \

Nice avatar btw. suikergorilla

Comment

Episode 4 gekeken, man dit wordt steeds beter. Maare wat is er met die doktor ibrahim ofzo gebeurd? Enne syler is echt een geweldige acteur... haha good guy sylar. Volgende dinsdag nieuwe episode right?

Comment

hehe beetje late reactie maar idd elke dinsdag wordt heroes uitgezonden

episode 4 was vet maar ik vond episode 5 helemaal top er gebeurd best veel in die aflevering ik weet niet of je die ook al gezien hebt?

Comment

Heb net 1 tm 4 binnen gehaald
                            Who's the Chef

Comment

hehe beetje late reactie maar idd elke dinsdag wordt heroes uitgezonden

episode 4 was vet maar ik vond episode 5 helemaal top er gebeurd best veel in die aflevering ik weet niet of je die ook al gezien hebt?
                              jaah man wtf!!! echt wat hero deed.. :S mjaa ik ga niks verklappen hier

Comment

Aaaah!! Episode 5 is ook uit! Checken dan maar he! Ik vind prison break echt niks aan vergelijken bij heroes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X