Ok heb seizoen 3 heroes eerst 2 gezien. Afleveringen komen elke vrijdag ofzo?
Heroes Season 3 premier (spoilerwarning)
Collapse
X
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostHeb toevallig gisteren box 1 van Heroes gekocht. €30 vond ik een nette prijs. Direct 's avonds de eerste 3 afleveringen gezien en die vielen potverdorie niet tegen zeg! Als superheldenfreak kwam ik ruim aan mijn trekken. Er gaat ook een gerucht dat deel 2 van Unbreakable gemaak gaat worden.
Alles goed?? ook thuis
Ontopic ik wacht even tot ze er 4 op 1 disc hebben staan dan neem ik hem weer mee.Who's the Chef
Comment
-
-
wat mij betreft wel ik vind het ook leuk om erover te discuseren
en misschien ideeen uitwisselen over hoe jij denkt dat het verder zal gaan lijkt me ook leuk (ik heb er althans een bepaalde gedachte over)
de afleveringen worden in amerika maandag rond 9 uur savonds uitgezonden dat is hier dus om 3 uur in de ochtend van dinsdag op Heroes-online.nl | Heroes Episodes downloaden en nog veel meer !! download ik deze eps op de dinsdag middag
Comment
-
Originally posted by killermic View Postwat mij betreft wel ik vind het ook leuk om erover te discuseren
en misschien ideeen uitwisselen over hoe jij denkt dat het verder zal gaan lijkt me ook leuk (ik heb er althans een bepaalde gedachte over)
de afleveringen worden in amerika maandag rond 9 uur savonds uitgezonden dat is hier dus om 3 uur in de ochtend van dinsdag op Heroes-online.nl | Heroes Episodes downloaden en nog veel meer !! download ik deze eps op de dinsdag middag
Comment
-
jaaa ep 4 vond ik ook hel spannend en leuk om te zien dat de villain van toen een beetje een hero wordt (sylar) en de hero van toen een beetje een villan (peter), tenminste zo lijkt het wel een ebetje in mijn ogen
maar ik vond het inderdaad een spannende episode
Comment
-
Originally posted by killermic View Postjaaa ep 4 vond ik ook hel spannend en leuk om te zien dat de villain van toen een beetje een hero wordt (sylar) en de hero van toen een beetje een villan (peter), tenminste zo lijkt het wel een ebetje in mijn ogen
maar ik vond het inderdaad een spannende episode
Comment
-
Originally posted by killermic View Posthehe beetje late reactie maar idd elke dinsdag wordt heroes uitgezonden
episode 4 was vet maar ik vond episode 5 helemaal top er gebeurd best veel in die aflevering ik weet niet of je die ook al gezien hebt?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-