Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mensen mensen toch iedereen loopt altijd te zeiken over fanatic, maar jullie zijn er zelf ook als de kippen bij om hem af te zeiken als het je niet boeit reageer dan gewoon niet, dan bloedt zon topic vanzelf dood, maar jullie moeten allemaal weer gefrustreerd reageren.
Ik denk dat bodyfood morgen 26 jaar bestaat, of mr bodyfood gaat met pensioen.
Bedankt voor je steun, nee jammer voor je daar gaat het niet over. Het gaat over iets heel anders. Been en de Generaal weten er nu van en geven, hun medewerking....
1. dan wordt fanatic abraham
2. is zijn schoonmoeder jarig
3. neemt fanatic bodyfood over
4. krijgt bodyfood nieuwe sups
5. krijgt iedereen op bodynet een gratis pot eiwitten
6. krijgt fanatic uitslag van het ziekenhuis
1 Fanatic krijgt morgen te horen, dat i zwanger is
2 Fanatic krijgt morgen te horen, dat i eigenlijk een vrouw is
3 Fanatic krijgt morgen te horen, dat i failliet is
4 Fanatic krijgt morgen te horen, dat ze beslag gaan leggen op.....
5 Fanatic krijgt morgen te horen, dat mega deal doorgaat hij miljonair is
Morgen is t zo ver dag des oordeels
Zo wil ik het morgen niet vertellen, immers 1 t/m 4 klopt niet. Punt 5 ben ik al lang, maar dan in het rood.
Morgen kom ook jij te weten, hoe je voor je naaste ook kan zijn....
1. dan wordt fanatic abraham
2. is zijn schoonmoeder jarig
3. neemt fanatic bodyfood over
4. krijgt bodyfood nieuwe sups
5. krijgt iedereen op bodynet een gratis pot eiwitten
6. krijgt fanatic uitslag van het ziekenhuis
1. Als het zover is zal ik je berichten
2. Die heb ik niet
3. Zoveel eurootjes heb ik niet
4. Denk het niet
5. Dat willen ze niet, al zou ik het kunnen regelen
6. Die heb ik al binnen
Dus ook allemaal fout, ga direct naar de gevangenis ga niet langs af, je ontvangt geen presentje....
Fanatic komt morgen officieel uit de kast, geniet nog van 2 daagjes in de kast zitten
en treed in t huwelijk met Gordon, Bruce zal getuigen
Helaas is Gordon alweer voorzien, daarnaast is het mijn type niet.
Maar als Bruce zou willen getuigen als het zover is, dan vind de inzegening wel plaats in een kerk. Immers hij durft wel voor zijn geloof uit te komen, dus in de toekomst graag meer respect voor Bruce....
Wederom fout, ga direct naar de gevangenis ga niet langs af, je ontvangt geen presentje....
Ik heb ook geen idee. Been heeft het me niet verteld, en ga het niet vragen, ben wel benieuwd. Heb alle vertrouwen in Beens vermogen om te beoordelen of een topic bestaansrecht heeft, dus ik wacht geduldig af.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment