Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat velen gelijk klaar staan met een oordeel, niet goed nadenken en commentaar geven die kant nog wal slaat. Om later terug te komen op hun eigen onterechte op- en aanmerkingen.
Het voordeel is dat je andere members wel beter leert kennen, zowel de goede als de minder goede kanten....
Dat velen gelijk klaar staan met een oordeel, niet goed nadenken en commentaar geven die kant nog wal slaat. Om later terug te komen op hun eigen onterechte op- en aanmerkingen.
Het voordeel is dat je andere members wel beter leert kennen, zowel de goede als de minder goede kanten....
whahaha die Fanatic anti- climax. Stiekum hou je wel van DSO he! eerlijk zijn! moet je kijken zo veel moeite je hebt genomen. DSO is die gene die ongelofelijke weerstand bied.....je weet wat ze zeggen he! tegen polen trekken elkaar aan, Bewijs is geleverd
whahaha die Fanatic anti- climax. Stiekum hou je wel van DSO he! eerlijk zijn! moet je kijken zo veel moeite je hebt genomen. DSO is die gene die ongelofelijke weerstand bied.....je weet wat ze zeggen he! tegen polen trekken elkaar aan, Bewijs is geleverd
wel teleurgesteld, dacht Fanatic komt met mind blowing theorie, alhoewel ik dit ook wel een slimme zet vindt, heb i goed gedaan
"Dat velen gelijk klaar staan met een oordeel, niet goed nadenken en commentaar geven die kant nog wal slaat. Om later terug te komen op hun eigen onterechte op- en aanmerkingen.
Dat heb ik er van geleerd...."
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment