Help mijn man heeft een hobby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben benieuwd hoe ze er nu voor staan of over een maand of 4.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
      Ben benieuwd hoe ze er voor staan of over een maand of 4.
      Dan zijn ze gescheiden en slaapt hij op de sportschool....

Comment

wat hij bedoelde met 4 tot 5 uur per dag is inclusief eten. kijk maar wat hij adviseerd aan die presentator. hoeveel tijd.. bla bla... zegtie : incl. eten enzo..... 4 uur. dus zijn eigen tijden zal die daar ook op baseren.
        hij eet te droog en traint te hard, vandaar dattie onderuit gaat, maar alstie mega zou eten zou dat zelfs nog meevallen.
        dat burnout geloof ik 100%, want ik weet zeker dat ik er zelf tegenaan zat, waardoor ik zo opgefokt was op werk, dat ik met slaande ruzie ontslag nam. dan kan je echt nergens tegen. alles is teveel zeg maar.
        wel respect dat hij het zo goed volhoudt. alleen moet ie zn gezin op eerste plek zetten. ennuh... ergens vond ik em wel een sul. denk dat ie verschrikkelijk onzeker is. ghehe
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Dan zijn ze gescheiden en slaapt hij op de sportschool....
          Die kans is erg groot denk ik ja
          Who's the Chef

Comment

Als t goed is ben je er de hele dag mee bezig, ik igg wel vanaf moment dat je wakker wordt tot dat je gaat slapen, helemaal als je in een kuur zit, dan is t een obsessie.

Hoop voor m dat maar max 1 uur pd (actief) traint

hij trainde igg te veel, te weinig rust. Je kan niet constant blijven trainen, krijg je vermoeidheidsverschijnselen
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

@ Been heb je pattent op je ondertitel/handtekening, Wie is de chef

dat wordt flink cashen, bij sbs :P
              We like it

Comment

wat denk je zelf

$$$
                Who's the Chef

Comment

zijn vrouw kookte helemaal niet elke dag 2,5 uur, maar om de dag.

en hij zal echt niet 5 uur per dag in de sportschool zitten, anders had ie ook echt niet zo'n lichaam.

hij kwam tog uit overijsel of niet, tenminste wel uit het oosten van het land.

hij besteede wel weinig tijd voor zijn gezin, zij die ook zelf, hoogstens 1 dag en dan ging hij tog weer voor trainen, wat natuurlijk jammer is en niet leuk voor het gezin, en zijn vrouw mog ook wel een diet hebben
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

kan je dit ook online volgend ofzo?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      kan je dit ook online volgend ofzo?
                      uitzending gemist.

Comment

Originally posted by steentje View Post
                        Ook grappig dat ze zei, hij moet er echt mee stoppen het is niet gezond of zoiets en direct daarna een peuk opstak.
                        Of dat je haar alleen hoort over het koken, en dat hij chips op de bank moet eten. Je hoort haar amper over dat dochtertje wat hij amper ziet, of dat hij schuimbekkend op straat lag. Dat soort dingen lijken me toch stukken erger. Hij gaat wel erg ver, maar ik vind haar ook niet helemaal zuiver.

Comment

Ik vond hem wel een bruut lichaam hebben, die schouderkoppen, echt machtig om te zien
                          En rijst met koolvis en eiwit lijkt mij ook wel lekker, ga ik ook eens proberen denk ik

Comment

patries... je heb een MEEEGAAA irritante avatar, want ik begin ook met mn neus te trekken. getver.

ennuh... ja, die vrouw... dikke tieten. haha... voor de rest roken, chips vreten, etc... niet in orde.
                            leuk detail: bij sterkste man afgelopen week, kwam zij paar keer in beeld op de tribune. dikke LOL
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

pff ik heb net ff gekeken ik vraag me af of hij dan nog wel tijd heeft om te gaan seksen met zoveel getrain

Comment

Patricia

Het is leuk dat je een avatar van jezelf hebt maare... zoals bruce al zegt het is echt irritant.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X