Ben benieuwd hoe ze er nu voor staan of over een maand of 4.
Help mijn man heeft een hobby
Collapse
X
-
wat hij bedoelde met 4 tot 5 uur per dag is inclusief eten. kijk maar wat hij adviseerd aan die presentator. hoeveel tijd.. bla bla... zegtie : incl. eten enzo..... 4 uur. dus zijn eigen tijden zal die daar ook op baseren.
hij eet te droog en traint te hard, vandaar dattie onderuit gaat, maar alstie mega zou eten zou dat zelfs nog meevallen.
dat burnout geloof ik 100%, want ik weet zeker dat ik er zelf tegenaan zat, waardoor ik zo opgefokt was op werk, dat ik met slaande ruzie ontslag nam. dan kan je echt nergens tegen. alles is teveel zeg maar.
wel respect dat hij het zo goed volhoudt. alleen moet ie zn gezin op eerste plek zetten. ennuh... ergens vond ik em wel een sul. denk dat ie verschrikkelijk onzeker is. gheheeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Als t goed is ben je er de hele dag mee bezig, ik igg wel vanaf moment dat je wakker wordt tot dat je gaat slapen, helemaal als je in een kuur zit, dan is t een obsessie.
Hoop voor m dat maar max 1 uur pd (actief) traint
hij trainde igg te veel, te weinig rust. Je kan niet constant blijven trainen, krijg je vermoeidheidsverschijnselen▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
zijn vrouw kookte helemaal niet elke dag 2,5 uur, maar om de dag.
en hij zal echt niet 5 uur per dag in de sportschool zitten, anders had ie ook echt niet zo'n lichaam.
hij kwam tog uit overijsel of niet, tenminste wel uit het oosten van het land.
hij besteede wel weinig tijd voor zijn gezin, zij die ook zelf, hoogstens 1 dag en dan ging hij tog weer voor trainen, wat natuurlijk jammer is en niet leuk voor het gezin, en zijn vrouw mog ook wel een diet hebben160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by steentje View PostOok grappig dat ze zei, hij moet er echt mee stoppen het is niet gezond of zoiets en direct daarna een peuk opstak.
Comment
-
patries... je heb een MEEEGAAA irritante avatar, want ik begin ook met mn neus te trekken. getver.
ennuh... ja, die vrouw... dikke tieten. haha... voor de rest roken, chips vreten, etc... niet in orde.
leuk detail: bij sterkste man afgelopen week, kwam zij paar keer in beeld op de tribune. dikke LOLeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
21 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: