Schrok me kapot man hahaha
in memoriam
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nee nee, deze was van mij, ouwe.
en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postnee nee, deze was van mij, ouwe.
en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.
Die bruce toch
Tis een goed klootje.. hij had alleen onder een olifant motten hangen..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
nou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postnou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Postja hij is echt een van de beste moppentappers die ik ooit gehoord heb. Lag om veel van zijn moppen in een scheur en veel van mijn maatjes en collega\'s ook. Zijn moppen zijn ook echte hits op een feestje
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
Comment
-
Originally posted by GNARF View PostDSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
was tuurlijk schrikken maar weer niet raar dat de basis bij hem ligt, blijft het een rare gozer vinden
@bruce, zo je lacht graag met belgen, oppassen van die belgen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment