in memoriam

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Schrok me kapot man hahaha
    Who's the Chef

Comment

getting back in shape...

Comment

Was helemaal van mijn à propos...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Pinada

Wat denk dan wel wat ik dacht? Vond het nogal waardeloos eigenlijk.
          Maar ach....ik weet van wie deze kinderachtige flauwekul afkomstig is.
          Gewoon van ons supplementenverkopende ouwe kippenboertje en niemand anders.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

nee nee, deze was van mij, ouwe.
            en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              nee nee, deze was van mij, ouwe.
              en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.

Die bruce toch

Tis een goed klootje.. hij had alleen onder een olifant motten hangen..
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

DSO...
                ofwel de sterkste ophaler.
                hij kwam... liet zijn mening altijd duidelijk weten... en hij ging.

RIP bro.
                niemand had je dit gegund.
                Nee ik bedoelde eigenlijk de mop. Die was echt kinderachtig. Dit was wel grappig

Comment

Dham man schrok me kapot.
                  al is het soms een forum spammer hij blijf onse DSO en hoop dat hij dat nog vele jaren blijft
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    Dham man schrok me kapot.
                    al is het soms een forum spammer hij blijf onse DSO en hoop dat hij dat nog vele jaren blijft
                    Tof dat je dat vind...maar ik een forum spammer? Leg uit!

Comment

nou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
                      Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
                        Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.
                        ja hij is echt een van de beste moppentappers die ik ooit gehoord heb. Lag om veel van zijn moppen in een scheur en veel van mijn maatjes en collega's ook. Zijn moppen zijn ook echte hits op een feestje

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          ja hij is echt een van de beste moppentappers die ik ooit gehoord heb. Lag om veel van zijn moppen in een scheur en veel van mijn maatjes en collega\'s ook. Zijn moppen zijn ook echte hits op een feestje
                          DSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.

Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.

Comment

@ ophaler vanwaar die avatar? ik vond je vakantie kiekjes wel leuk!! of zijn ze op?
                            uut grunn!

Comment

Originally posted by GNARF View Post
                              DSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.

Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
                              zozo fanatic heeft er een teefje bij
                              was tuurlijk schrikken maar weer niet raar dat de basis bij hem ligt, blijft het een rare gozer vinden

@bruce, zo je lacht graag met belgen, oppassen van die belgen

Comment

Yooo, ik vond het eigenlijk helemaal niet grappig! Ik schrok me eigen de tering :s
                                Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X