Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat denk dan wel wat ik dacht? Vond het nogal waardeloos eigenlijk.
Maar ach....ik weet van wie deze kinderachtige flauwekul afkomstig is.
Gewoon van ons supplementenverkopende ouwe kippenboertje en niemand anders.
nee nee, deze was van mij, ouwe.
en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.
nee nee, deze was van mij, ouwe.
en hij is idd flauw, maar iem. zei hier ook al: tis op het randje. de bedoeling was iig om niet 3 dagen lang iedereen dat te laten denken. vandaar mn snelle reaktie met die quote.
Die bruce toch
Tis een goed klootje.. hij had alleen onder een olifant motten hangen..
nou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.
nou, met deze avatar kan het nog. met die kale harses enzo, leek het idd erg op spammen. ghehe.
Ik snap um. ja, die mop was nou niet alles, maar vele belgen en blondjes moppen vond ik wel echt goed voor de barbeque en de nodige drankjes.
ja hij is echt een van de beste moppentappers die ik ooit gehoord heb. Lag om veel van zijn moppen in een scheur en veel van mijn maatjes en collega's ook. Zijn moppen zijn ook echte hits op een feestje
ja hij is echt een van de beste moppentappers die ik ooit gehoord heb. Lag om veel van zijn moppen in een scheur en veel van mijn maatjes en collega\'s ook. Zijn moppen zijn ook echte hits op een feestje
DSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
DSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
zozo fanatic heeft er een teefje bij
was tuurlijk schrikken maar weer niet raar dat de basis bij hem ligt, blijft het een rare gozer vinden
@bruce, zo je lacht graag met belgen, oppassen van die belgen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment