sow dan.... ik dacht WAAAAAT... maar goed, niks an 't handje gelukkig!
in memoriam
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GNARF View PostDSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
Originally posted by elpadrone View Post@ ophaler vanwaar die avatar? ik vond je vakantie kiekjes wel leuk!! of zijn ze op?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostTof dat je dat vind...maar ik een forum spammer? Leg uit!
bij voorstellen is er denk geen 1 voorstel geweest dat jou welkom niet behaalt heeft.
eigenlijk heeft elk topic wel 1 of meerdere reacties gehaalt tenzij admins er eerder dan jij kon typen een slotje op gezet hebben.
ook het typ vermogen van jou is zo snel dat je meestal te zien krijgt als je op antwoord versturen druk dat je niet na 5seconde 2berichten mag plaatsen.
en tja jou berichten per dag is het hoogste van alle forum bezoekers dus dat is dan wel genoeg om je de hoofdspammer van het forum te kronenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Je dumpt gewoon veel onzin op het board kale mafketel. Hehehe."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Posttja ik zal het dan maar eens voor je duidelijk uitleggen
bij voorstellen is er denk geen 1 voorstel geweest dat jou welkom niet behaalt heeft.
eigenlijk heeft elk topic wel 1 of meerdere reacties gehaalt tenzij admins er eerder dan jij kon typen een slotje op gezet hebben.
ook het typ vermogen van jou is zo snel dat je meestal te zien krijgt als je op antwoord versturen druk dat je niet na 5seconde 2berichten mag plaatsen.
en tja jou berichten per dag is het hoogste van alle forum bezoekers dus dat is dan wel genoeg om je de hoofdspammer van het forum te kronenOriginally posted by bruce View Postja, 6000 in een jaar. die heb ik nog niet eens in 6 jaar.Originally posted by GeneralIx View PostJe dumpt gewoon veel onzin op het board kale mafketel. Hehehe.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEigenlijk verveel ik me veel te snel ja...De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postaangezien je bovenstaande berichten moet ik je daar indd gelijk in geven waarom ga je niet gewoon als je je verveelt heftruck liften..? forken omhoog en je hebt de calfraise.. ( beetje zwaar maar goed :P ) hoef je tenminste geen onzin te plaatenGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment