Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Najtreg View Post
    Ik zat vandaag bij een klus in amsterdam. we moesten allemaal generator kabels gaan demonteren ( ik en m'n chef) maar die gozer trekt aan die kabels alsof er iemand achter hem aan zit, ik krijg natuurlijk weer vol die kabel tegen me hoofd aan( 240mm²)

Rest van de dag alleen maar 240mm² lopen trekken. merkte het vanavond met trainen ik was kapot man...

Je hebt toch wel gefilmd he .
    Ik moest een paar sneeuwballen ontwijken (ach,waren maar kinderen ).

Comment

Originally posted by Najtreg View Post
      Ik zat vandaag bij een klus in amsterdam. we moesten allemaal generator kabels gaan demonteren ( ik en m'n chef) maar die gozer trekt aan die kabels alsof er iemand achter hem aan zit, ik krijg natuurlijk weer vol die kabel tegen me hoofd aan( 240mm²)

Rest van de dag alleen maar 240mm² lopen trekken. merkte het vanavond met trainen ik was kapot man...
      240 mm2 maar.. niet zo mauwen hoor :P
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

@ Posseltje

Men's Health is een life style magazine, geen fitnessblad. De sport en trainingstips die daar in staan moet je absoluut niet serieus nemen. Ook de voedings"feitjes" in dat blad slaan vaak helemaal nergens op.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Vandaag op het werk: Nieuwe collega... Werd maar weer eens bevestigd dat je niet in de IT moet gaan werken als je op zoek bent naar een lekkere vent
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Vandaag op het werk: Nieuwe collega... Werd maar weer eens bevestigd dat je niet in de IT moet gaan werken als je op zoek bent naar een lekkere vent
            nou vannacht kut geslapen...geen warm water in huis dont know why straks uitzoeken...dus ook geen verwarming was koouuuddd....
            moest doessen dus ben gewoon onder dat ding gesprongen..lichaam rilled nu
            zometeen naar het werk..maar hier wordt het leuk
            zometeen met punani trainen op het werk

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              nou vannacht kut geslapen...geen warm water in huis dont know why straks uitzoeken...
              Zou als eerst zoeken bij de ketel

Comment

Zo, de directeur zet zwaar geschut in om me binnenboord te houden... Het is hemzelf niet gelukt dus hij heeft de financieel directeur van de holding (is de directeur van mijn directeur) op me af gestuurd... Ik ben helemaal suf geluld... Mooi om de mensen hier zo krom te zien liggen
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Gelukkig reageer je altijd met een gezonde dosis sarcasme die altijd wel op z'n plek is.

Wie... ik? Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp...

Comment

Zo, de directeur zet zwaar geschut in om me binnenboord te houden... Het is hemzelf niet gelukt dus hij heeft de financieel directeur van de holding (is de directeur van mijn directeur) op me af gestuurd... Ik ben helemaal suf geluld... Mooi om de mensen hier zo krom te zien liggen
                    Lol en je gaat alsnog weg?

Wie... ik? Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp...

Ik zeg dubbelposten en dat voor een modje

SHAME ON YOU !!

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                      Lol en je gaat alsnog weg?
                      Uiteraard, ik ben niet zomaar om te lullen...

Originally posted by MasterTuning View Post
                      Ik zeg dubbelposten en dat voor een modje

SHAME ON YOU !!
                      Hahaha... Zal wel wat meer moeten gebeuren voor ik gevoelig ben voor een 'shame on you'...

Comment

Aardig lenig zie ik op je nieuwe avatar

Wat waren de worden van financiele directeur ??
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                          Aardig lenig zie ik op je nieuwe avatar

Wat waren de worden van financiele directeur ??

Kan nog leniger, heb nog een foto in dezelfde houding van een paar maanden later, daar is de progressie qua lenigheid duidelijk zichtbaar (en de kracht in mijn lijf ook)...

De woorden waren in deze trend: verdorie, ik wil deze tent naar een hoger niveau trekken en jij had daar een leidinggevende rol in moeten gaan vervullen dus ik wil je dit en dit en dit en dit aanbieden... vervolgens ging hij ook nog even mijn nieuwe werkgever afzeiken en mij vertellen dat hij beter dacht te weten wat ik zoek in mijn werk dan ikzelf...
                          Last edited by Pinada; 26-11-2008, 10:10.

Comment

Kan nog leniger, heb nog een foto in dezelfde houding van een paar maanden later, daar is de progressie qua lenigheid duidelijk zichtbaar (en de kracht in mijn lijf ook)...
                            ...
                            Jouw vriendje zal heel blij zijn met jou vermoed ik

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Jouw vriendje zal heel blij zijn met jou vermoed ik
                              haha ik zoek er een normaale gedachte achter maar dat kon ik niet vinden ... dus wat was jou gedachten achter jou mening

oowhja wel een normale gedachte erachter gevonden dat het sexy is als dames een strak lichaam hebben (vind ik een must bij mijn vriendin)
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                haha ik zoek er een normaale gedachte achter maar dat kon ik niet vinden ... dus wat was jou gedachten achter jou mening

oowhja wel een normale gedachte erachter gevonden dat het sexy is als dames een strak lichaam hebben (vind ik een must bij mijn vriendin)
                                Ik bedoelde dus wel de ranzige gedachte erachter. Ik denk namelijk echt dat Pinada's vriendin profijt heeft bij haar lenigheid. Ok, genoeg hierover!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X