Echt klote die ziektes, wie of hoe je bent, niemand zou zoiets moeten meemaken
Vandaag op het werk/op school...
Collapse
X
-
@mark: sterkte ermee, is kut
gisteren op montage geweest, om zes uur reden we weg vanuit eibergen en rond kwart voor 8 waren we in amstelveen.
beetje dom ouwehoeren onderweg, chickies kijken
de heenweg verliep de soepel
toen we eenmaal bij de apotheek in amstelveen waren, bleek er gewoon turken te werken.
dus die turk doet de deur open voor ons, en dan die muziek wat je tegemoet komt, echt van dat gamelegamele muziek, totdat de klanten kwamen, dan zet ie het snel af, meteen koffie gekregen, en toen maar begonnen, ik moet de kassa verzetten en me collega moest de printer iets lager zetten, waarom? geen idee, die paar cm doen het ook niet, maar goed
toen mosten we een kast verlengen met zon 80cm, ging allemaal lekker geen tegnslagen gehad eigenlijk.
door al dat harde zweten tog weer een lekker ijsje gekregen van meneer rashid
toen gauw plankgas naar amsterdam waar we ook naar een apotheek moesten van de dezelfde firma zegmaar als in amstelveen
wassde bedoeling dat we een handverkoopkast gingen plaatsen en de balies 6 cm lager zetten, uiteindelijk alleen de handverkoopkast geplaats, want die gekken bij ons hebben weer een niet goed ingemeten, en dus hebben ze de poten te hoog en zou uiteindelijk maar een halve cm zakken terwijl het 6cm moest dus daar hebben we maar niks aan gedaan, en zijn we hem maar gepeerd om in venendaal te gaan uiteten op de kosten van de baas
lekker een pepersteak gehad met aardappelen en bloemkool met een cola
het is dus een lange werkdag geworden was pas om kwart over 8 thuis, dus totaal 14,15 uur gewerkt160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Ik moet scannen achter een glasplaat van ongeveer 2 meter breed en ongeveer 2 centimeter dik. Ik moet een boek op een soort plaat leggen en daarna wordt die plaat omhoog geheft met een motortje tegen de glasplaat aan. De motor bleef alleen draaien en maar opwaardse druk leveren. Waardoor de glasplaat, bol kwam te staan en ik maar op die uitknop bleef rammen en toen maar achter me boekenwip vandaan kwam aangezien hij op knappen stond. Was van de week al es gebeurd, en als je ongeveer 5 cm van die plaat af zit. Voel je je niet gelukkig
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View Post@ Mark: sterkte gozer. Bekende collega?
Dit gun je echt niemand die ziekte, zon smerige ziekte en zo frusterend dat er weinig tot niks tegen te doen is wat echt helpt.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Gisteren een blunder gemaakt op mijn werk.
Het gebeurt sinds de crisis nogal vaak dat de mensen de laatste rekening zonder bon willen betalen.
Het is geen uitzondering meer, de mensen zijn het zat om zoveel belasting te betalen, en dat is voor beide partijen interresant.
Gister het een en ander doorgesproken met een nieuwe klant waar we inmiddels bezig zijn gegaan met dakwerk en gevelwerk.
De eerste rekening was inmiddels betaald en na het opnemen van wat extra werkzaamheden kwamen de financieen tersprake. Ik wist al uit eerdere gesprekken dat ze niet haar hypotheek had verhoogd.
Dus toen had ik zo iets van, nou ik kan het wel wat interresanter voor u maken....Als u wilt kunt u de 2de rekening zonder BTW betalen.
Waarop zij antwoorde met een glimlach, Ik zal het heel graag willen, maar dat word een beetje moeilijk ik ben namelijk een Rechter....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostGisteren een blunder gemaakt op mijn werk.
Het gebeurt sinds de crisis nogal vaak dat de mensen de laatste rekening zonder bon willen betalen.
Het is geen uitzondering meer, de mensen zijn het zat om zoveel belasting te betalen, en dat is voor beide partijen interresant.
Gister het een en ander doorgesproken met een nieuwe klant waar we inmiddels bezig zijn gegaan met dakwerk en gevelwerk.
De eerste rekening was inmiddels betaald en na het opnemen van wat extra werkzaamheden kwamen de financieen tersprake. Ik wist al uit eerdere gesprekken dat ze niet haar hypotheek had verhoogd.
Dus toen had ik zo iets van, nou ik kan het wel wat interresanter voor u maken....Als u wilt kunt u de 2de rekening zonder BTW betalen.
Waarop zij antwoorde met een glimlach, Ik zal het heel graag willen, maar dat word een beetje moeilijk ik ben namelijk een Rechter....Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDus toen had ik zo iets van, nou ik kan het wel wat interresanter voor u maken....Als u wilt kunt u de 2de rekening zonder BTW betalen.
Waarop zij antwoorde met een glimlach, Ik zal het heel graag willen, maar dat word een beetje moeilijk ik ben namelijk een Rechter...."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: