Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    omdat je oude baas je niet feliciteerde doen wij dat hier maar

Gefeliciteerd met je nieuwe job
    en wat is er anders aan je nieuwe job je inkomen alleen of ook meerdere dingen?

wat ik vandaag gedaan heb is 2 uurtjes geturnt en 1 uurtje les zo hondje uitlaten en dan weer BNen
    Dank u dank u!

Ik ga een veel grotere intellectuele uitdaging aan in mijn nieuwe job. Inhoudelijk gezien is het een veel theoretischere functie waar ik veel meer ga leren dan in mijn huidige werk. Ik hoop het eindelijk eens moeilijk te krijgen in mijn koppie .

En wat betreft arbeidsvoorwaarden: meer geld, meer vakantiedagen, meer bijzonder verlof, auto erbij (na proeftijd), meer opleiding...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Work sucked 2day...en meer heb ik er niet over te melden.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Goede dag vandaag. Was wel heavy shit, met je maat met een rolluik een ladder van 5meter op klimmen (hij de ene kant rechts, ik de andere kant links), dat twee keer, en hem dan ophangen. Dolle boel. Was mijn laatste dag, en helemaal goed afscheid genomen. Baas was zeer gelukkig met me, hoopte dat ik na Korea nog eens bij hem zou komen werken (wellicht 1 dag in de week was zijn voorstel), en hij had ook het uitzendbureau nog gebeld dat hij me zo'n geweldige uitzendkracht vond. Superafsluiter dus!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

no work 2day
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bestelfoutje door een collega de aardappelzakken 5 Kilo's kwamen in kratten aangeleverd, aangezien dit op een container overgestapeld moest worden heb ik uiteindelijk zo rond de 120 zakken verplaatst. goed cardio dagje voor rug en armen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Bestelfoutje door een collega de aardappelzakken 5 Kilo's kwamen in kratten aangeleverd, aangezien dit op een container overgestapeld moest worden heb ik uiteindelijk zo rond de 120 zakken verplaatst. goed cardio dagje voor rug en armen
              Dat is wel kut hey

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Lijkt op een uurtje orderverzamelen....

Comment

moet maar geen order picker worden dan als het om aardappels gaat:P dacht dat het ok gewoon normaal spul enzo was? maargoed, ik ben weer naar het werk kijken of er nog wat te beleven valt vandaag

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Lijkt op een uurtje orderverzamelen....
                    120 zakken? Zou zeggen eerder een 30min orderpikken. Onder de 200 colli per uur gemiddeld ben je een slak

Werk is traaaag. Vanwege recessie weinig logistiek te doen. Zit beetje uit me neus te eten ente bodynetten :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      120 zakken? Zou zeggen eerder een 30min orderpikken. Onder de 200 colli per uur gemiddeld ben je een slak

Werk is traaaag. Vanwege recessie weinig logistiek te doen. Zit beetje uit me neus te eten ente bodynetten :P
                      Kerel...colli's per uur halen is uit de tijd. We hebben tegenwoordig een tijdsnormering. Als het een zwaar gewicht is krijg je meer minuten om de opdracht op te halen.

Comment

Ik kom vandaag, zoals altijd, rond acht uur binnen en wat zie ik op mijn bureau? een grote schaal met mandarijntjes, pepernoten, een chocoladeletter, koekjes en snoepjes... Mijn idee? Goh, zou iemand voor Sinterklaas gespeeld hebben?

Dus ik naar een collega toe om te vragen wat hij allemaal op zijn bureau had staan. Hij kijkt mij verdwaasd aan: "Euhm, op mijn bureau? Niks bijzonders, hoezo?"... Blijkt die schaal een kadootje alleen voor mij te zijn van een collega... Wat een charme-offensief!

Maar uiteraard ga ik al dat suiker niet naar binnen werken .
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Ik kom vandaag, zoals altijd, rond acht uur binnen en wat zie ik op mijn bureau? een grote schaal met mandarijntjes, pepernoten, een chocoladeletter, koekjes en snoepjes... Mijn idee? Goh, zou iemand voor Sinterklaas gespeeld hebben?

Dus ik naar een collega toe om te vragen wat hij allemaal op zijn bureau had staan. Hij kijkt mij verdwaasd aan: "Euhm, op mijn bureau? Niks bijzonders, hoezo?"... Blijkt die schaal een kadootje alleen voor mij te zijn van een collega... Wat een charme-offensief!

Maar uiteraard ga ik al dat suiker niet naar binnen werken .
                          gewoon accepteren.. en dan thuis de mensen blij maken..
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Vandaag op het werk: Nieuwe collega... Werd maar weer eens bevestigd dat je niet in de IT moet gaan werken als je op zoek bent naar een lekkere vent
                            niet veralgemenen hé, ik werk ook in de IT hoor

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                              niet veralgemenen hé, ik werk ook in de IT hoor

Excuus voor het generaliserende karakter van mijn uitspraak...

Comment

haha geen probleem, ben dat generaliserend karakter al wel gewoon gehoord van in mijn studententijd. Blijkbaar zie ik er niet uit als een typische ITer want het was vaak tegen mij dat ze over ITers hun uitzicht aan het klagen waren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X