Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag op het werk/op school...

Ik heb een nieuw topic geopend waar iedereen kan posten over wat ie meegemaakt heeft op zijn werk of op school. Gewone dingen, leuke dingen, vervelende dingen of eigenaardige gebeurtenissen. Schrijf het van je af en post het hier!

Ik zal aftrappen:

Afgelopen nacht op he twerk een ongeval. Een vrouw tijdens het vrachtwagens laden onder een loodzware rolcontainer terecht gekomen van 200 kg. Was even vreemd om zo'n harde gil door het hele gebouw te horen gaan...brrr. Been gebroken, verder niks ernstigs gelukkig.
    Geniet, en drink met maten!

Dan amg die vrouw van geluk spreken voor het zelfde geld was het verbrijzelt...

Comment

Indd. Heel veel geluk. Ken ook de gevaren van laden en lossen. Zo is er ooit eens een stapel paletten van 25 hoog bovenop mijn reachtruck gevallen. Zag m'n leven voorbij flitsen.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

van de week heb ik cnc gedaan op het werk
        tijdens het frezen van de panelen, is de boor in het gat blijven zitten.
        daarna freesde de frees nog een keer rond het paneel, en is met de diamant frees door het boor gefreesd, boor naar de knoppen en de frees ook.
        schade: paar duizend euro, baas chagerijnig, kon er niks aan doen, moeten ze alles maar goed vast zetten. mjn probleem ook niet, is tog de laatste week

ook wel leuke dingen, van die gasten die dan aan het zagen zijn, en in 1 keer liggen ze in een deuk van het laggen, terwijl ze met niemand aan het praten zijn
        of collega's die elkaar met een stok in de kont zitten te porren, allemaal wel leuke dingen.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Ook een vrouw op een vrachtwagen brengt ongeluk, wie gaat er dan ook met een rolcontainer rijden. Dat moet je aan mannen overlaten, ja toch....

Comment

Maak op zich alleen maar leuke dingen mee als Technisch 3D Tekenaar.. zoals vandaag een voorbij varend huis ( op een platform ) .. aan de overkant waar ik werk ligt de replica van de arc van noah..

Afgelopen zomer nagenoeg elk cruiseschip gezien die langs Amsterdam vaart.

De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
              Ook een vrouw op een vrachtwagen brengt ongeluk, wie gaat er dan ook met een rolcontainer rijden. Dat moet je aan mannen overlaten, ja toch....

Damn het is of je iets mee maakt.. niet commentaar leveren op de mensen

Comment

zowat de les uitgestuurd omdat we met zijn 2-3 en de mopjes van hier aan het lezen waren

Comment

hoelang wordt er fanatic nog een hand boven het hoofd gehouden en kan ie blijven topic´s vervuilen, sorry fanatic maar het begint serieus over te lopen

vind het triest hoe ook weer dit topic vervuilt is

ontopic; vandaag paard losgelaten in de piste, heeft zich bezeerd en is stuk van zijn hoef langs achteren kwijt, conclusie enkele maanden geneesproces en zo effe buiten strijd

niet zo erg als die dame op dso zen werk want die zag vast haar leven es voorbij flitsen

Comment

om indd maar even ontopic te blijven.. vandaag bijna-ongeluk in het IJ.. 2 HUGE-tankers... was wel spannend om te zien..

Comment

zou bij oude mensen ff opnemen wat ik moest doen om wat aan te passen in hun huis. 5 bakken koffie verder en paar uur lullen maar weer naar huis vertrokken. hahaha. wat ik moest weten wist ik in een minuut of 5
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Afgelopen nacht weer een ongeval.
                        Een jongen bij van mijn team was aan het orderpicken en viel toen ineens bewusteloos neer met zijn hoofd keihard op de betonnen vloer.
                        Ik van mijn truck afgesprongen en meteen eerste hulp verlend. De jongen kwam na een paar minuutjes weer bij maar was heel erg zwak. Bleek dat ie een paar dagen eerder voedselvergiftiging had gehad en 3 dagen lang niks gegeten en amper gedronken heeft. Ja dan val je flauw. Toch maar even mee naar de eerste hulp afdeling van het ziekenhuis geweesd. Bloed afgenomen en hartfilmpje gemaakt. Behalve dat ie enorm verzwakt was en dat hij vocht tekort had moest hij veel rust houden. Daarna heb ik hem naar huis gebracht en ben ik weer terug gereden naar het distributiecentrum. Pfff, what a night.

Comment

Jezus. Dat is zeker even schrikken!

Vandaag mijn dag: een keer een soort IF geprobeerd. Niet ontbeten, in totaal (nacht erbij rekenen) 12 uur niks gegeten en getraind op nuchtere maag. Hierbij wel meteen een nieuw energiedrankje geprobeerd van BSN. Deed geen flikker. Trainde verder niet echt lekker, veel sneller flauw gevoel.
                          Verder wel wat alerter had ik het idee. Wel leuk om eens te proberen. Verder niks spannends gedaan.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ GeneralIx

Ga werken lamme goof

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              @ GeneralIx

Ga werken lamme goof
                              Daar is die toch mee bezig... hier op bodynet
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X