Wat doen we in het dagelijks leven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

WTF doe ik het weer hahaha 2004?! De t•ring ! Hèhè sorry!

Comment

Haha jij bent snel!! Nog sneller dan ik zelf!
      Originally posted by Patriciaaa View Post
      Hahahaha er wordt hier weer mooi gebumpt

Comment

Originally posted by Leroy K View Post
        Haha jij bent snel!! Nog sneller dan ik zelf!
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik ben leerling 5 VWO en ik heb een kloten bijbaantje bij de Albert Heijn.
          You don't quit when you're tired.
          You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
            Ik ben leerling 5 VWO en ik heb een kloten bijbaantje bij de Albert Heijn.
            Klinkt als goeie leven.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ja, is het ook eigenlijk wel, ben er achter gekomen dat school (naast het leren, en vele verslagen maken enzovoort) eigenlijk minder erg is dan werken of de universiteit (waar ik naartoe wil) daar moet je nog veel meer doen.
              En de Albert Heijn is een klote werkgever, maar ik ben ook al opzoek naar een nieuw bijbaantje.
              als iemand trouwens nog suggesties heeft voor een bijbaantje, heel graag!!!!

Comment

Probeer een baan te vinden wat je vastigheid geeft. Dus een aantal vaste dagen in de horeca, of elke ochtend de krant delen. Zo kan je hier je sport en school omheen plannen.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                  Probeer een baan te vinden wat je vastigheid geeft. Dus een aantal vaste dagen in de horeca, of elke ochtend de krant delen. Zo kan je hier je sport en school omheen plannen.
                  Vaste dagen krijgen in de horeca is een lastige punt atm
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

join the army:P

ik ben trouwens pinguin observator als ze vallen moet ik ze weer recht op zetten
                    Daar boven op de berg

Comment

3.5 jaar gewerkt en nooit problemen mee gehad.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                        5 jaar gewerkt en nooit problemen mee gehad.
                        Momenteel bezig met me 4de jaar en nog geen 1 keer vaste werktijden gehad of een vast loon.

Ligt er maar net aan hoe druk het wordt want tegenwoordig is er geen pijl op te trekken hoeveel gasten er komen. Dus 50% standby staan is niet gek (uiteraard niet uitbetaald).
                        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                          Momenteel bezig met me 4de jaar en nog geen 1 keer vaste werktijden gehad of een vast loon.

Ligt er maar net aan hoe druk het wordt want tegenwoordig is er geen pijl op te trekken hoeveel gasten er komen. Dus 50% standby staan is niet gek (uiteraard niet uitbetaald).
                          Oke apart. Ik maakte een vergissing het waren 3.5 jaar. Ik heb altijd 4 standaard dagen gehad maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. En als extra optie de zondag nog wanneer dit nodig was.

Comment

bij de albert heijn moet ik telkens overwerken zonder dat ik daarvoor geld krijg, dus ik werk daar nu wel, maar ben opzoek naar een ander baantje en met school en ook met sport gaat het qua combineren prima.
                            de horeca lijkt me inderdaad leuk, maar het zijn niet altijd vaste tijden en vaak ook laat en dat is ook minder fijn ivm met school.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                              bij de albert heijn moet ik telkens overwerken zonder dat ik daarvoor geld krijg, dus ik werk daar nu wel, maar ben opzoek naar een ander baantje en met school en ook met sport gaat het qua combineren prima.
                              de horeca lijkt me inderdaad leuk, maar het zijn niet altijd vaste tijden en vaak ook laat en dat is ook minder fijn ivm met school.
                              Overwerken zonder hiervoor uitbetaald te krijgen? En jij accepteert dat?

Comment

Ik kan niet echt anders, als ik er wat van zeg dan zeggen ze dat ik dan maar harder had moeten doorwerken of ze verzinnen wel wat anders om je mee op te naaien.
                                Ik werk daar nu iets van een kleine 3 maanden en ik ben al een keer op het matje geroepen en dat ze voor mij tig andere kunnen krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X