Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] ]Ik doe Voedingsleer en Dietetiek. Zit nu in het eerste jaar dus moet nog vier jaar, zucht. Maar tis wel leuk en interessant! 98% vrouwen en 2% mannen.
Ik studeer ook voeding & dietetiek!!! Ook 1e jaars! Waar zit jij dan? Ik op de Haagse Hogeschool.
Bij ons zijn er 6 jongens op 100 studenten. Iets meer dan 2% dus.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 06 2003,22:19)]Manager in de olie en benzine sector. Heb het wel naar mijn zin, grootste voordeel is dat ik mijn eigen werktijden kan bepalen.
Greets...
Toch niet omgeving Rotterdam?
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Ik heb nog niet zolang een nieuwe baan, namelijk 4 maanden... Maar inmiddels ook weer op zoek naar iets anders...
Pff... mijn werkgever is echt een ramp. Elke maand weer om mijn salaris moeten vragen, beloftes die hij niet nakomt niet alleen naar mij toe, maar ook klanten en andere werknemers in de 2 bedrijven waar hij eigenaar van is.
Ik ben het helemaal zat... Heb weinig te doen, verveel me de hele dag... krijg vervolgens op mijn ####### van zijn vrouw omdat ik niets zit te doen. Maar aangezien hij degene die mij werk moet leveren en er gewoon niets te doen is kan ik niets doen, vervolgens wordt hij ook boos op haar aangezien omdat zij ze er niet mee hoort te bemoeien... Wat ga ik dan doen, beetje het kantoor oppoetsen enzo, maar dat doe je ook niet iedere dag.
Ook hobbelen heel de dag zijn vrouw en zijn 2 kinderen door het kantoor te jengelen... Het lijkt soms wel een kinderdagverblijf...
Werkgelegenheid wordt er ook niet beter op. Wel lekker als je aan de andere kant zit er reageren veel meer en ook beter mensen op een advertentie tegenwoordig.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment