Wat doen we in het dagelijks leven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee ik ga niet op 2e gesprek omdat het met het openbaar vervoer niet te doen is. Iedere dag anderhalf uur heen en ook weer terug. Het is wel redelijk dichtbij maar aangezien er daar 1 keer 's ochtend een bus rijd en 1 keer 's avonds wordt het moeilijk.

Dus ik zoek gewoon weer verder. Wel erg jammer.

Comment

Zeker zonde.

In ieder geval succes.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik run samen met mijn broer een sportschooltje nabij Antwerpen , heb 10 jaar als portier gewerkt en 2 jaar geleden gestopt om een droom waar te maken , we hebben een sportschooltje waar zowel hard-core als cardio-fitness kan getraind worden , het is echt leuker als je hobby je job is.Sportschool Gym Eleven homepage

Comment

Ik werk ploegendienst bij corrus(hoogovens)Zit vaak in de havens,maar momenteel als kraandrijver in de fabriek.
          oldpride.nl

Comment

Ik werk als systeembeheerder, doe dus zittend werk en dat is soms best wel balen. Soms ook weer niet, als ik een dagje niks wil doen, kan ik rustig de halve dag internetten, moet ik alleen de volgende dag weer 2x zo veel doen.

Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (domingo @ Dec. 01 2003,01:00)]ik zit bij de hondenbrigade (bewaking) wel leuk ook bij evenmenten en voetbalwedstrijden ff de hond uitlaten
              He domingo hoe is het met "spaanse vlieg"?
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik werk in de accountancy...

Nog een jaar of 2 en dan ga ik rap wat anders zoeken.

Ben jaloers op mensen die hun eigen sportschool beginnen want dat lijkt me werkelijk geweldig!

Groeten,

JW
                Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (SammyV @ Dec. 15 2003,11:49)]URL=http://www.gym11.be]Sportschool Gym Eleven homepage[/URL]
                  echt leuk zulke fotos. idee voor onze sportschool
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ben vrachtwagen chauffeur ,
                    vele uren werken gem.55 p/week met uitschieters tot 80 uur.

gr pieter
                    auw,spier pijn
                    pijn is fijn

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Dec. 02 2003,23:54)]is idd wel erg triest. dat dat nog kan tegenwoordig.

btw.. wat ik in het dagelijks leven doe.... ach... beetje modden op bodynet bijvoorbeeld.  

als jij betaald wordt om te 'modden'  heb je wel een heel erg leuke baan maar kan me niet voorstellen dat ons slappe gelul hier geld op levert

leuke topic dit trouwens,zo krijg je een beetje een beeld van iedereen hier.

ik vind zowiezo dat we wel wat meer onderwerpen zouden kunnen starten,er zijn namelijk zoveel leuke dingen buiten bodybuilding om waar je ook over van gedachten kan wisselen.

mee eens of niet?

laat je mening horen.

greetz

Comment

Ik ben in het dagelijks leven salesmanager international. zit dus heel veel op mijn gat te internetten en bellen. daarnaast hou ik me bezig met sportvoeding. tenminste ik ben bezig en nieuwe lijn in nederland op te zetten.
                        verder doe ik nog wat in de autosport als voorzitter van een vereniging.
                        thuis heb ik een hele lieve vrouw die als het goed is mij medio juni een hele mooie dochter schenkt. ik heb al een zoon van bijna 3 jaar

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 06 2004,04:18)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Dec. 02 2003,23:54)]is idd wel erg triest. dat dat nog kan tegenwoordig.

btw.. wat ik in het dagelijks leven doe.... ach... beetje modden op bodynet bijvoorbeeld.  

als jij betaald wordt om te 'modden'  heb je wel een heel erg leuke baan maar kan me niet voorstellen dat ons slappe gelul hier geld op levert

leuke topic dit trouwens,zo krijg je een beetje een beeld van iedereen hier.

ik vind zowiezo dat we wel wat meer onderwerpen zouden kunnen starten,er zijn namelijk zoveel leuke dingen buiten bodybuilding om waar je ook over van gedachten kan wisselen.

mee eens of niet?

laat je mening horen.

greetz
                          volledig mee eens, we lullen trouwens al heel de dag over onze sport , en naast dat lullen doen we het ook nog eens 3-4 keren per week.

grtz
                          stil growing

Comment

Net als sex we lullen er dagelijks over en doen het tig keer in de week

Comment

Werk als fitness instructeur/ sportmasseur/personal trainer.. ben bezig met het openen van een eigen sportschool zou ook iets met olympisch testen willen doen Lijkt me echt cool!

Comment

Hahahaha er wordt hier weer mooi gebumpt
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X