Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja en bij hunkermoller hebben zie die rubberen tieten-muur om aan te voelen als je de maat van je vriendin niet weet. Zijn er meerdere keren langs gelopen.
Ja en bij hunkermoller hebben zie die rubberen tieten-muur om aan te voelen als je de maat van je vriendin niet weet. Zijn er meerdere keren langs gelopen.
Whahaha briljant...
Maar euhm... Hebben ze serieus serieus een Victoria's Secret in Rotterdam? Want dan ga ik even een dagje Rotterdam inplannen
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
vieze falstyr. net doen of je een vriendin heb en maar voelen daarzo. ondertussen je broekie uitgescheurd. je denk zeker dat die verkoopsters dat niet snappen. ghehe..... dat filmpje staat binnenkort op youtube
*kuch*
en die medewerksters maar denken dat ik een outfit voor een vriendin aan het uitzoeken ben en dan lekker lang bezig zijn in de kleedhokjes. RAWR!!! Gelukkig hebben ze geen policy als "gebruikte voorwerpen moeten betaald worden"
vieze falstyr. net doen of je een vriendin heb en maar voelen daarzo. ondertussen je broekie uitgescheurd. je denk zeker dat die verkoopsters dat niet snappen. ghehe..... dat filmpje staat binnenkort op youtube
Wheheeheh.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment