iPod touch of iPod Classic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iPod touch of iPod Classic

Het onderwerp zegt het al..

Wat zegt het dan??

Welke we het mooist vinden?
    welke we het makkelijkst vinden?
    welke we je aanraden?
    enz enz

wees is wat specifieker.
    Who's the Chef

Comment

ligt er een beetje aan wat je er zelf ermee van plan bent he..muziek, films, foto's, internet?

Ipod Touch heeft allemaal leuke snufjes zoals wifi, een groot scherm en mooi design, maar wel veel minder geheugen dan ipod classic en de batterij raakt sneller leeg vanwege groter verbruik.

Ik zou zelf classic nemen met lekker veel GB maar dat is voornamelijk omdat ik zo'n figuur ben die maar troep blijft verzamelen en nooit iets weggooit :P

Comment

gewoon welke ik zou kopen, sorry

ja maar is het makkelijk om te internetten, kan je overal internetten en kost het extra?

Comment

Ik heb ook de classic. Is wat degelijker, en ik moet de eerste touch nog zien uitkomen met 160 gig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou ze geen van beiden nemen. Staan beiden qua muziekkwaliteit onderaan.

Comment

oke dan ga ik denk ik voor de classic want bij de touch moet je geloof ik ook een wachtwoord hebben om op het netwerk te komen en is het allemaal veel te ingewikkeld met dat internetten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Disagree. Samen met creative staan ze juist bovenaan als je er de juiste headset op plakt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Tja...misschien. Tests waren met bijgeleverde headsets. Toen waren de touch en classic niet bepaald interessant Zelfs microsofts Zune was beter.

Comment

Precies. Bij onderzoeken waarbij ze de headsets standaardiseren (allemaal Sennheiser is dat meestal) is iPod juist vaak de beste met creative.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Precies. Bij onderzoeken waarbij ze de headsets standaardiseren (allemaal Sennheiser is dat meestal) is iPod juist vaak de beste met creative.
                      Ja dat klopt inderdaad. Ze moeten eens een mp3 speler test doen met Bose. Dan wint de Ipod 100%
                      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Je slaat de plank helemaal mis. De kwaliteit hangt vooral af aan de oordopjes.

Ik zou zelf voor de Ipod Classic gaan (Ik heb zelf een Ipod Video van 30gb)

Ipod Touch ziet er leuk strak uit en heeft leuke functies maar toch is de Ipod Classic (tot nu toe) superieur. Internet is in het begin leuk op de Ipod Touch maar na een paar weken gebruik je dat niet meer.

Opslagruimte op de Ipod Classic is vele malen groter. Dit betekent dat je meer muziek/films erop kunt proppen. Bijkomend voordeel is dat je je Ipod ook als Externe hardeschijf kunt gebruiken. Hiermee kun je dus een zeer grote backup van je computer bestanden maken.

Ze hebben onlangs de 80 en 160gb versies uit hun assortiment gehaald en deze werden vervangen door de 120gb versie. Als je geluk hebt kun je via marktplaats nog een 160gb versie vinden voor een leuk prijsje

Comment

Heb ooit een iPOOT gehad, wat een klote ding is dat.

Doe mij maar gewoon een mp3 speler waar je hele mappen muziek op kan zetten.
                          Who's the Chef

Comment

Heb zelf een iPhone, waarbij de iPod functionaliteit gelijk is aan de iPod Touch... En ik moet zeggen; tegenover de tekortkomingen op het gebied van opslag tegenover de Classic maakt de interface alles goed!

Daarnaast is de Touch ook ietsjes makkelijker in je broekzak te gooien en is de Touch minder kwetsbaar door de "flash chip" tegenover de hdd....
                            Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
                            Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
                            100% Vega power

Comment

Geloof maar dat je die classic vaker kunt laten vallen zonder schade dan de touch. HD is bestendiger, maar het touch screen veel kwetsbaarder.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X