Het onderwerp zegt het al..
iPod touch of iPod Classic
Collapse
X
-
ligt er een beetje aan wat je er zelf ermee van plan bent he..muziek, films, foto's, internet?
Ipod Touch heeft allemaal leuke snufjes zoals wifi, een groot scherm en mooi design, maar wel veel minder geheugen dan ipod classic en de batterij raakt sneller leeg vanwege groter verbruik.
Ik zou zelf classic nemen met lekker veel GB maar dat is voornamelijk omdat ik zo'n figuur ben die maar troep blijft verzamelen en nooit iets weggooit :P
Comment
-
Ik heb ook de classic. Is wat degelijker, en ik moet de eerste touch nog zien uitkomen met 160 gig."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk zou ze geen van beiden nemen. Staan beiden qua muziekkwaliteit onderaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Precies. Bij onderzoeken waarbij ze de headsets standaardiseren (allemaal Sennheiser is dat meestal) is iPod juist vaak de beste met creative."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostPrecies. Bij onderzoeken waarbij ze de headsets standaardiseren (allemaal Sennheiser is dat meestal) is iPod juist vaak de beste met creative.If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk zou ze geen van beiden nemen. Staan beiden qua muziekkwaliteit onderaan.
Ik zou zelf voor de Ipod Classic gaan (Ik heb zelf een Ipod Video van 30gb)
Ipod Touch ziet er leuk strak uit en heeft leuke functies maar toch is de Ipod Classic (tot nu toe) superieur. Internet is in het begin leuk op de Ipod Touch maar na een paar weken gebruik je dat niet meer.
Opslagruimte op de Ipod Classic is vele malen groter. Dit betekent dat je meer muziek/films erop kunt proppen. Bijkomend voordeel is dat je je Ipod ook als Externe hardeschijf kunt gebruiken. Hiermee kun je dus een zeer grote backup van je computer bestanden maken.
Ze hebben onlangs de 80 en 160gb versies uit hun assortiment gehaald en deze werden vervangen door de 120gb versie. Als je geluk hebt kun je via marktplaats nog een 160gb versie vinden voor een leuk prijsje
Comment
-
Heb zelf een iPhone, waarbij de iPod functionaliteit gelijk is aan de iPod Touch... En ik moet zeggen; tegenover de tekortkomingen op het gebied van opslag tegenover de Classic maakt de interface alles goed!
Daarnaast is de Touch ook ietsjes makkelijker in je broekzak te gooien en is de Touch minder kwetsbaar door de "flash chip" tegenover de hdd....Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
100% Vega power
Comment
-
Geloof maar dat je die classic vaker kunt laten vallen zonder schade dan de touch. HD is bestendiger, maar het touch screen veel kwetsbaarder."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-