En daar zijn we weer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Ja dat zou ik ook graag willen doen maar ze blijven erop zitten .. en dat is het kutte eraan
    gewoon optreden, of de volgende x die gast buiten ff aanspreken

als je begrijp wat ik bedoel
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      gewoon optreden, of de volgende x die gast buiten ff aanspreken

als je begrijp wat ik bedoel
      hahaha :P

ik begrijp wat je bedoelt.. maar ik zoek wel een ander manier:P

Comment

is idd heel irritant dat soort januari en meisporters

maar wat ik eigenlijk nog irritanter vind zijn gastjes die zeggen dat ze alles zwaarder kunnen dan ik (of anderen) terwijl ze korter trainen. vervolgens kunnen ze dit ook omdat ze een oefening helemaal verkeerd doen bijv. met bankdrukken een halve meter boven de borst alweer stoppen en omhoog of dumbbels omhoogslingeren (met hele lichaam) voor de biceps enz.

Comment

Na al jullie gewelidge verhalen gelezen te hebben wil ik (na een half uur) ook mijn verhaaltje kwijt .

Het kopje noem ik:
          De gym waar ik train of nu NaSchoolseOpvangVoorJongeren (NSOVJ)

Heerlijk rustig in de wintermaanden getrain meestal ben ik er rond 4 5 uur en ben ik 6 7 uur weer weg.

Helaas is nu het aantal leden verdubbelt voor mijn gevoel en kan ik niet meer rustig trainen (gym eigenaar vind het geweldig alleen maar meer euro's merkt nix van cridiet crisis)

jongens kijken je gek aan als je wat poeder (eiwittenshake) in je flesje doet en er water bij gooit.
          overigens kijken ze ook mij gek aan als ik mijn banaan bij me heb in het sport gedeelte.

met volle moed loop ik de trap op en tot mijn verbazing zie ik sinds deze maand het rijtje steeds langer worden naast de spiegel (satebijeenkomst).
          Alle mannetjes met krommerug, hele gewicht mee nemen met je bicep oefening en na 5 a 6 herhalingen gewicht neer leggen andere pakken en kijken of de bicep is gegroeit.
          hele rek leeg hierdoor en kan mijn gewicht niet meer vinden.
          Ik boos begin te schreeuwen omdat ik mijn gewicht niet kan vinden en wil bijv. kickback doen maar bankje is bezet.
          ik ander bankje opzoeken satebijeenkomst begint gelijk met elkaar te praten als ik mijn houding met holle rug kickback aan het uitvoeren ben en kijken ze me raar aan en hoor ik zo hier een daar: moet je kijken hoe gay die oefening is en hoe raar ze het vinden dat je daar je biceps mee traint.
          ik klaar met setje loop naar ze toe en leg ze uit dat je daar niet je bicep mee traint maar je tricep.
          gelijk krijg ik weer te horen wat heeft het voor zin want je ziet alleen je bicep.
          ik weer je tricep is 2x zo groot satemannetje of trippel B jongen (Bicep Borst Buik) en loop weer weg voor volgende setje.

na veel ergenis in het sport gedeelte denk ik rustig te gaan zitten in turksstoombad dus ik kom naar naakt binnen met een x aantal dingen geschoren.
          zie ik tot mijn grote verbazing de bekende satemannetjes met hun handdoek om zich heen in een turksstoombad zitten.
          ik hoor ze weer praten met elkaar en vragen zich af of ik gay ben.
          ik zeg tegen ze nee ik ben niet gay en vraag of hun het zijn dat ze zich ergens voor schamen dat ze een handdoek in de sauna hebben terwijl het zo vochtig is dat je handdoek meteen nat is.

nou heb ik ook mijn verhaal hier neergezet en zie dat het ook erg lang is sorry maar hoop dat het snel erg warm word dat de jongetjes buiten gaan showen hoe goed ze de trippel B dingen hebben getraint.

oowhja nu ik dit schrijf kwam ik bij nog een opmerking van 1 jongen:
          Ik vroeg waarom train je niet je benen en je rug.
          antwoord benen train ik al met gym op school en rug dat ziet toch niemand dus waarom zou je zo iets trainen heeft veel meer nut om je borst buik biceps te trainen.

dat was het wel.
          Einde
          Calisthenics / Street workout

Comment

Mooi verhaal ijsblok

alleen:

Originally posted by IJsBlok View Post
            ik weer je tricep is 2x zo groot satemannetje of trippel B jongen (Bicep Borst Buik)
            Triceps zijn even groot als biceps (give or take)
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

oowhja nu ik dit schrijf kwam ik bij nog een opmerking van 1 jongen:
              Ik vroeg waarom train je niet je benen en je rug.
              antwoord benen train ik al met gym op school en rug dat ziet toch niemand dus waarom zou je zo iets trainen heeft veel meer nut om je borst buik biceps te trainen.

Einde
              Haha
              Wat een kortzichtige lui zeg.. lopen ze in de zomer met trui aan ofzo?

Comment

Haha ijsblok wat een watjes, zeg gewoon houd je bek nou maar i eat kid's like you for breakfast (H)

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Mooi verhaal ijsblok

alleen:

Triceps zijn even groot als biceps (give or take)
                  d8 dat ik ergens gelezen had dat die ongeveer 2x zo groot was

Comment

Haha, klinkt bekend.. maarja, ben zelf ook in principe trainende voor 'beachboy'. Alleen trainde ik wel serieus (in het begin minder), maar ik trainde niet het hele pakket (benen deed ik niet omdat ik veel fietste en 2x per week ging hardlopen).. ook was ik niet bewust met mijn voeding bezig.

Dat is in de loop van tijd wel veranderd, vooral toen ik de tijd had om mij wat meer te verdiepen omdat ik niet mocht trainen ivm blessure (bicep aanhechting). Voeding kan nog beter, maar ik ben meer het type "wat de boer niet kent eet hij niet".

Hier is het ook altijd na oud&nieuw druk, druk druk. Mensen met hun goede voornemens die na een maandje weer stoppen. Rond deze tijd komen de mannetjes die met een maand resultaat denken te boeken ook weer.. schaam me ervoor dat ik er ooit ook zo over dacht.

Comment

Sorry maar als iemand mij in de gym met "gay" bestempelt wanneer ik aan het trainen ben dan loop ik niet rustig naar ze toe om uit te leggen waar de oefening voor is...
                      Ik val jou niet lastig dus jij valt mij niet lastig tijdens het trainen.

punt!

Comment

Dat sommigen gaan staren naar iemand die veel lift kan ik wel begrijpen.. doe het zelf ook wel eens.. dan zitk daar te kijken van, zozo..

Comment

Originally posted by tums View Post
                          Dat sommigen gaan staren naar iemand die veel lift kan ik wel begrijpen.. doe het zelf ook wel eens.. dan zitk daar te kijken van, zozo..

Ik denk dat je wel kan begrijpen hoe ontzettend irritant dit bij de andere persoon kan overkomen, of het nou goed of slecht is bedoeld. Staren mag, wat mij betreft doe je het maar een paar keer ma ga me niet de hele tijd aan zitten staren tijdens mijn training. Dat leid je gewoon af en hoe kan je nou serieus trainen wanneer er 5 jongens voor je neus zitten te kijken hoe jij een oefening als t-row uitvoert. Ze hebben dat zoiets van...

Comment

Haha, zeker. Kan er zelf ook niet tegen. Maar het is vaak dat ze veel lawaai maken (erbij schreeuwen, gooien met gewichten etc), dan vraag je er naar mijn mening ook om. Maar, ik kan iig wel begrijpen dat het irritant is.

Train zelf ook altijd op mezelf, praat ook niet zoveel met mensen daar - kom er om te trainen, niet om te praten. Tenzij een maat van me mee gaat.. maarja, moet toch kalm aan doen voorlopig.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Sorry maar als iemand mij in de gym met "gay" bestempelt wanneer ik aan het trainen ben dan loop ik niet rustig naar ze toe om uit te leggen waar de oefening voor is...
                              Ik val jou niet lastig dus jij valt mij niet lastig tijdens het trainen.

punt!
                              de houding vonden ze gay....
                              maar boeit me geen filkker dat ze dat vinden ik kom niet in de sportschool om mooi te zijn of goed uit te zien in de sportschool maar voor resultaat.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Ik denk dat je wel kan begrijpen hoe ontzettend irritant dit bij de andere persoon kan overkomen, of het nou goed of slecht is bedoeld. Staren mag, wat mij betreft doe je het maar een paar keer ma ga me niet de hele tijd aan zitten staren tijdens mijn training. Dat leid je gewoon af en hoe kan je nou serieus trainen wanneer er 5 jongens voor je neus zitten te kijken hoe jij een oefening als t-row uitvoert. Ze hebben dat zoiets van...

Ik snap echt niet waar je je druk om maakt hoor die jongens willen gewoon leren van je en als jij gewoon ff tegen hun zeg van kank jullie ergens mee helpen ofzo zullen ze vast zeggen van hoe ben je zo (breed) geworden dan leg je tog ff uit goed eten trainen en ruste. ik bedoel das tog ook weer het leuke eraan die aandacht dan weet je waarvoor je traint! en de beachboys ja laat ze lekker heb jij er last van? en dan niet van ja ik kan niet bij het apperaatje want hun staan ervoor trek je bek dan open als je egt en stuk breder bent zullen ze vast wel achteruit springen als je het tegen ze zegt ik vind het zo'n onzin om je hieraan te ergeren ik erger me zelfs bijna aan jou nu haha sorry hoor maar moest dit even kwijt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X