En daar zijn we weer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Niels1988 View Post
    Ik snap echt niet waar je je druk om maakt hoor die jongens willen gewoon leren van je en als jij gewoon ff tegen hun zeg van kank jullie ergens mee helpen ofzo zullen ze vast zeggen van hoe ben je zo (breed) geworden dan leg je tog ff uit goed eten trainen en ruste. ik bedoel das tog ook weer het leuke eraan die aandacht dan weet je waarvoor je traint! en de beachboys ja laat ze lekker heb jij er last van? en dan niet van ja ik kan niet bij het apperaatje want hun staan ervoor trek je bek dan open als je egt en stuk breder bent zullen ze vast wel achteruit springen als je het tegen ze zegt ik vind het zo'n onzin om je hieraan te ergeren ik erger me zelfs bijna aan jou nu haha sorry hoor maar moest dit even kwijt
    Gelukkig zijn er mensen die niet alles snappen. Wat denk je nou zelf? Moet ik nu elke jongen even in de gym op zijn plaats wijzen? Ze mogen kijken naar wie of wat dan ook als zij dat willen. Ik ben niet iemand om daar iets over te zeggen. Als jij je irriteert aan dit topic of aan mij dan mag je naar een ander topic kijken.

Zoals ik al eerder zei moet je je frustratie gewoon even kwijt en uit alle reacties hier moet je mij hebben? Ik train niet om aandacht van hun te krijgen dus bewaar dat onzin voor jezelf. Zegt weer eens wat over het niveau van een aantal leden hier waaronder jij dus. Aandacht is altijd goed maar dit is gewoon "irritatie". Mocht het zo simpel zijn zoals jij het beschrijft beste Niels1988 dan zouden er een heleboel dingen in het leven veel makkelijk gaan.

Wat goed zeg.. jij lost al onze problemen voor ons op.. in een klap...

Onzin dus.

Comment

Overigens willen die jongens niet leren. Ik ben al meerdere malen met hun een gesprek aangegaan en zij blijven het op hun eigen manier doen. Nou prima toch? Weet je ook dat je onzin uitkraamt.

Die jongens kijken eerder naar je in de negatieve zin "anabolen gebruiker", "idioot", "gay" en ga zo maar door. Je komt er om te trainen, niet om te staren of andere lastig vallen. Heb het hier met een oude lid van onze gym ook over gehad, sterker nog... hij begon over het onderwerp.. deze jongens zorgen er gewoon voor dat je training dag naar de klote gaat. Ik heb niks tegen beach boys, jij bent dan ook iemand die alleen maar leest wat je "wilt" lezen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        deze jongens zorgen er gewoon voor dat je training dag naar de klote gaat.
        Of jij zelf, dat kan ook he!
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Overigens willen die jongens niet leren. Ik ben al meerdere malen met hun een gesprek aangegaan en zij blijven het op hun eigen manier doen. Nou prima toch? Weet je ook dat je onzin uitkraamt.

Die jongens kijken eerder naar je in de negatieve zin "anabolen gebruiker", "idioot", "gay" en ga zo maar door. Je komt er om te trainen, niet om te staren of andere lastig vallen. Heb het hier met een oude lid van onze gym ook over gehad, sterker nog... hij begon over het onderwerp.. deze jongens zorgen er gewoon voor dat je training dag naar de klote gaat. Ik heb niks tegen beach boys, jij bent dan ook iemand die alleen maar leest wat je "wilt" lezen.

Wat denk je nu snotaap ik kraam geen onzin uit het feit dat je probeert om die jongens de goede manier van trainen duidelijk te maken geeft genoeg aan voor mij... Of ze zien je niet als voorbeeld dus denken ze die lult maar wat of je hebt ze helemaal niet gezegt hoe het moet omdat je zoiets hebt dat zoeken ze zelf maar op.
          Nog iets ik gefrustreerd ik irriteer me aan het feit dat jij je irriteerd aan jongens die beginnen met trainen ( even een vraag irriteer je je ook aan die vrouwen die ook allemaal VOOR de zomer trainen ) ik ben ook ooit begonnen hoor en ik wilde ook snel groeien en wist ook allemaal niet hoe het werkte sterker nog ik dagt ook voeding het zal mij en zorg zijn en ik dagt ook goh meer gewicht dus meer groei totdat je er achter komt dat het niet werkt is toch logisch of nee natuurlijk jij was meteen degene die de oefeningen allemaal goed uitvoerde... Het gaat er mij gewoon om waar maak jij je druk om zorg er maar voor dat ze jou niet inhalen!

Raar zeg mensen die zich ergeren omdat er jongens zijn die jou als voorbeeld zien egt raar gewoon... Zie het als een compliment man!
          Ik alle problemen oplossen snap niet hoe je daarbij komt zal wel aan mij liggen

Waarom jij? jij opent dit topic

Comment

8 pagina's over een stel nieuwe, eigenwijze lui in de gym die denken nog even voor de zomer wat spieren te kweken.. ik zeg: lekker boeiend... gewoon lekker je eigen ding doen.
            Last edited by little; 20-03-2009, 16:43.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              Of jij zelf, dat kan ook he!

Inderdaad erger je aan iets nuttigs dat je je 10 de herhaling net niet haalt ofzo

Comment

Goh ben je er weer onderhandelen.

Vraag me af of dat werkelijk zo is. Maar goed aangezien ik mezelf ken, nee het komt niet door mezelf. Ik maak mijn trainingen gewoon netjes af, doe op tijd mijn oefeningen en ben op de zelfde tijdstip als normaal weer weg. Het is gewoon de irritatie waar ik me aan erger en zoveel andere.

Wat denk je nu snotaap ik kraam geen onzin uit het feit dat je probeert om die jongens de goede manier van trainen duidelijk te maken geeft genoeg aan voor mij... Of ze zien je niet als voorbeeld dus denken ze die lult maar wat of je hebt ze helemaal niet gezegt hoe het moet omdat je zoiets hebt dat zoeken ze zelf maar op.
                Nog iets ik gefrustreerd ik irriteer me aan het feit dat jij je irriteerd aan jongens die beginnen met trainen ( even een vraag irriteer je je ook aan die vrouwen die ook allemaal VOOR de zomer trainen ) ik ben ook ooit begonnen hoor en ik wilde ook snel groeien en wist ook allemaal niet hoe het werkte sterker nog ik dagt ook voeding het zal mij en zorg zijn en ik dagt ook goh meer gewicht dus meer groei totdat je er achter komt dat het niet werkt is toch logisch of nee natuurlijk jij was meteen degene die de oefeningen allemaal goed uitvoerde... Het gaat er mij gewoon om waar maak jij je druk om zorg er maar voor dat ze jou niet inhalen!

Toevallig dat ze alleen maar borst en biceps trainen terwijl je een schema kan aanvragen bij een instructeur (ook al is deze ook niet goed), beter dan niks in ieder geval.

Ik leg overigens tot in de details uit hoe ze moeten trainen. Als er vraag naar is krijg je een antwoord. Als je er niks mee wilt doen dat is dit jou probleem en niet de mijne.

Je kraamt inderdaad onzin uit kerel. En noem me geen snotaap, wie denk je wel niet dat je bent?
                Last edited by Nex-; 20-03-2009, 16:47.

Comment

Ook even toevallig trouwens dat het niet de nieuwe jongens zijn maar de jongens die vorig jaar rond dezelfde tijdstip er ook waren. Nog een reden waarom ik je voor iemand kan uitmaken die onzin kraamt.

Comment

Goh ben je er weer onderhandelen.

Vraag me af of dat werkelijk zo is. Maar goed aangezien ik mezelf ken, nee het komt niet door mezelf. Ik maak mijn trainingen gewoon netjes af, doe op tijd mijn oefeningen en ben op de zelfde tijdstip als normaal weer weg. Het is gewoon de irritatie waar ik me aan erger en zoveel andere.

Toevallig dat ze alleen maar borst en biceps trainen terwijl je een schema kan aanvragen bij een instructeur (ook al is deze ook niet goed), beter dan niks in ieder geval.

Ik leg overigens tot in de details uit hoe ze moeten trainen. Als er vraag naar is krijg je een antwoord. Als je er niks mee wilt doen dat is dit jou probleem en niet de mijne.

Je kraamt inderdaad onzin uit kerel. En noem me geen snotaap, wie denk je wel niet dat je bent?
                    Ik zou me liever irriteren dan dat ik continu moet lachen dan verplaats ik die irritatie in de ijzers snotaap

Je zegt hierboven als er vraag naar is geef ik een antwoord voorderest is het hun probleem? Dan is het toch opgelost? jij ergert je aan mensen die jou zien en denken woooh zo wil ik ook worden. Dat is toch logisch verplaats je is in hun situatie ze willen dat ook en jij hebt het tuurlijk kijken ze naar je... en inderdaad mensen die niks van je willen aannemen is irritant maar als je het goed brengt en ze doen het zorg ik er wel voor dat ze met spierpijn naar huis gaan dan luisteren ze zeker wel ik naai ze gewoon op als hun aan het trainen zijn ga ik ze opnaaie komop nog een herhaling enz enz... Ik vermaak me juist met dat soort gasten...

haha irriteer je je nu echt gewoon aan mannetjes die pas lid zijn geworden en verkeerd trainen en niet groeien? want als dat zo is ben je inderdaad een snotaap ja!

Comment

Ook even toevallig trouwens dat het niet de nieuwe jongens zijn maar de jongens die vorig jaar rond dezelfde tijdstip er ook waren. Nog een reden waarom ik je voor iemand kan uitmaken die onzin kraamt.

Jaja tuurlijk ik kraam onzin uit en jij gaat met tegenzin naar de sportschool veel plezier met sporten knul!

Comment

Ik zou me liever irriteren dan dat ik continu moet lachen dan verplaats ik die irritatie in de ijzers snotaap

Je zegt hierboven als er vraag naar is geef ik een antwoord voorderest is het hun probleem? Dan is het toch opgelost? jij ergert je aan mensen die jou zien en denken woooh zo wil ik ook worden. Dat is toch logisch verplaats je is in hun situatie ze willen dat ook en jij hebt het tuurlijk kijken ze naar je... en inderdaad mensen die niks van je willen aannemen is irritant maar als je het goed brengt en ze doen het zorg ik er wel voor dat ze met spierpijn naar huis gaan dan luisteren ze zeker wel ik naai ze gewoon op als hun aan het trainen zijn ga ik ze opnaaie komop nog een herhaling enz enz... Ik vermaak me juist met dat soort gasten...

haha irriteer je je nu echt gewoon aan mannetjes die pas lid zijn geworden en verkeerd trainen en niet groeien? want als dat zo is ben je inderdaad een snotaap ja!
                        De enige snotaap hier dat ben jij. Zoals ik al eerder heb gezegd, eerst goed doorlezen, dan reageren. Ik irriteer me niet aan de jongens die pas trainen en slecht bezig zijn. Dat jij je vermaakt met dit soort jongens betekent niet dat ik dat ook moet doen. Dezelfde jongens waren er vorig jaar vlak voor de zomer ook, dit jaar zijn ze er weer. Begrijp je dit of moet ik het nog een aantal keer in het groot voor je uittypen?

Ze krijgen goed advies van mij maar daar doen ze niks mee. Het is een sportschool waar je komt om te trainen, niet om te staren of achter iemand rug praten wanneer diegene keihard aan het trainen is. Als jij dan nog niet snapt dat mensen zoals ik ons daaraan ergeren dan is er iets goed mis met jou.

Jaja tuurlijk ik kraam onzin uit en jij gaat met tegenzin naar de sportschool veel plezier met sporten knul!

Ik ga niet met tegenzin naar de sportschool. En inderdaad onzin dat is wat je keer op keer mee komt. Noem me voortaan geen knul of snotaap. Zoals ik al eerder zei.. wie denk je wel niet dat je bent? Dat mag je recht voor mijn raap zeggen maar doe dat niet op internet.

Comment

De enige snotaap hier dat ben jij. Zoals ik al eerder heb gezegd, eerst goed doorlezen, dan reageren. Ik irriteer me niet aan de jongens die pas trainen en slecht bezig zijn. Dat jij je vermaakt met dit soort jongens betekent niet dat ik dat ook moet doen. Dezelfde jongens waren er vorig jaar vlak voor de zomer ook, dit jaar zijn ze er weer. Begrijp je dit of moet ik het nog een aantal keer in het groot voor je uittypen?

Ze krijgen goed advies van mij maar daar doen ze niks mee. Het is een sportschool waar je komt om te trainen, niet om te staren of achter iemand rug praten wanneer diegene keihard aan het trainen is. Als jij dan nog niet snapt dat mensen zoals ik ons daaraan ergeren dan is er iets goed mis met jou.

Ik ga niet met tegenzin naar de sportschool. En inderdaad onzin dat is wat je keer op keer mee komt. Noem me voortaan geen knul of snotaap. Zoals ik al eerder zei.. wie denk je wel niet dat je bent? Dat mag je recht voor mijn raap zeggen maar doe dat niet op internet.
                          Dat ze er vorig jaar ook al waren och ja sorry hoor was met een lang verhaal bezig wat ik net verstuurde dus...

maargoed komt ie weer wat maakt jou het nou toch uit of ze er vorig jaar ook al waren zeg dan tog tegen ze tog nog en keertje proberen jongens jullie hebben het weer niet vol weten te houden he?

Ik bedoel jij komt voor jou ding en hun komen voor hun doel! Als je echt hard traint nou dan hoor ik niet wat er achter me gezegt word hoor maaja ik denk dat we blijven discussieren.. oh stoer dat ik dat recht voor je raap mag zeggen daar ga ik verder maar niet op in

Ik kan nu nog maar 1 ding zeggen:

Jij ergert je maar lekker de hele zomer door en tot volgend jaar maar weer he!

Comment

idd je geeft ze goed advies en wat doen ze de volgende dag tog weer heel iets anders

echt irie, was me dan niet lastig gevallen, zijn en blijfen irietante lui
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hehe Snotaap

Maar goed, ik heb me daar nooit druk over lopen maken. Daarvoor ben ik te veel met mn zelf bezig.

Kom sportschool binnen, kijk naar de tijd en denk zo snel mogelijk richting huis. Check apps. spring er achter.....en wat de rest doet moet men zelf weten. Kijk af en toe (tijdens rusten) naar chicks die super geil bukken ed. en ga weer verder.

Ondertussen bedenk ik mij dat trainen zwaar is en hoe ik (niet) ga cheaten.

Dat het drukker wordt op sportscholen is een feit. Na de zomer is t ook altijd .......druk.

Niks aan te doen.

En als er iemand komt met comment, kijk ik hem of haar aan en zeg niets. Of kap het meteen af door verder te trainen.
                              We like it

Comment

Ik bedoel jij komt voor jou ding en hun komen voor hun doel!

zulken mensen hebben geen doel man

die zien het niet eens als sport aan
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X