Originally posted by Pink
View Post
slaap arm
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostNiet heel vaak last van, maar dan heb je inderdaad gewoon op je arm geslapen. Je kunt kijken of je slaap wellicht zeer onrustig is, kijken wat daar de oorzaak van is en daar wat aan proberen te doen, maar verder... Ik slaap van nature bijvoorbeeld behoorlijk onrustig, is weinig aan te doen geloof ik.
Overigens heeft de gemoedsstand van de hersenen er idd ook mee te maken of je rustiger slaapt (wat jij al aangeeft), vaste regel die wordt aangegeven is 1,5 tot 2 uur niets inspannend doen voor het slapen.
Scheelde voor mij een hoop.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Tv- en computerlicht triggeren IETS in je ogen (ben ff de naam kwijt), waardoor het veel moeilijker wordt meteen na het computeren/tv kijken in slaap te vallen (omdat je nog veel te actief bent door dat licht).
Dat wordt dus toch het saaie boek ijsblok22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
IK vind een slaaparm wel lijp. Heb er niet vaak last van helaas. Vind altijd wel vet dat je er gewoon helemaal niks mee kan. Hij is dan ook zo zwaar
Wel kut voor de mensen die het vaak hebben en het niet fijn vinden natuurlijk.
Probeer misschien eens te slapen met je armen boven de dekens? misschien dat dat helpt
Comment
-
Originally posted by STED View PostIK vind een slaaparm wel lijp. Heb er niet vaak last van helaas. Vind altijd wel vet dat je er gewoon helemaal niks mee kan. Hij is dan ook zo zwaar
Wel kut voor de mensen die het vaak hebben en het niet fijn vinden natuurlijk.
Probeer misschien eens te slapen met je armen boven de dekens? misschien dat dat helpt
Punt 2: dat voorkomt echt niet dat ik 's nachts mijn armen boven mijn hoofd leg (en dat is ook nog steeds boven de deken, afhankelijk van hoe je 'boven' interpreteert)"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostTv- en computerlicht triggeren IETS in je ogen (ben ff de naam kwijt), waardoor het veel moeilijker wordt meteen na het computeren/tv kijken in slaap te vallen (omdat je nog veel te actief bent door dat licht).
Dat wordt dus toch het saaie boek ijsblok
@martin ik bedoelde of het forum lezen of tv kijken mag vlak voordat je gaat slapen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostEuhm... Punt 1 klinkt dat echt heel ouderwets: handjes boven de deken
Punt 2: dat voorkomt echt niet dat ik 's nachts mijn armen boven mijn hoofd leg (en dat is ook nog steeds boven de deken, afhankelijk van hoe je 'boven' interpreteert)
Dat maakt toch niet uit lijkt me of het ouderwets klinkt? Maarja was ook maar een voorstel. Als je het niet probeert weet je het niet toch?
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostTv- en computerlicht triggeren IETS in je ogen (ben ff de naam kwijt), waardoor het veel moeilijker wordt meteen na het computeren/tv kijken in slaap te vallen (omdat je nog veel te actief bent door dat licht).
Dat wordt dus toch het saaie boek ijsblok
Zolang het maar iets is waar je ontspannen mee bent. Ben je 's avonds nog flink aan het studeren (voor school of sport in dit geval) ,zijn je hersenen nog te lang aan het 'nawerken'om de informatie op te slaan, waardoor ze ook in je slaap harder moeten werken om de informatie over de dag te 'ordenen'.
Voor mij werkt een uurtje gamen of tv kijken ontspannend, voor een ander is dat lezen. Internetten kan natuurlijk ook, maar 'zware kost' op de late avond is af te raden.
Zeker voor mensen die dagelijks naar school gaan of studeren is slapen een probleem, meestal omdat ze te lang willen doorleren en daarnaast nog andere activiteiten hebben waar ze te lang mee doorgaan.
Originally posted by IJsBlok View Postdan maar heel het forum uitprinten en dat maar gaan lezen
@martin ik bedoelde of het forum lezen of tv kijken mag vlak voordat je gaat slapen.Als dat voor jou ontspannend werkt is het geen probleem he
Overigens: ik heb tijden last gehad van slapende ledematen ook als gewoon op een stoel zat ofzo, een terdege 'aangemeten' homeopatisch middel verricht wonderen. Stuk minder last van sindsdien. Naam van het middel dat ik kreeg kan ik niet geven, aangezien een homeopatisch middel persoonsgebonden is. Want ik heb het dus niet over die massa-troep van VSM, maar over een zelfstandige homeopaat.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ik had nog nooit een slaap been gehad in bed dan he
op een stoel wel, maar vind dat wel wat anders
had het vanacht kreeg er echt geen normaal gevoel meer in
bleef maar slapen en prikkelen duurde wel een dik uur
echt een klote gevoel ookPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-