Het grote Nachtbraker topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewoon heerlijk lang achter de pc gezeten en van alles gelezen, nu maar eens tandjespoetsen en naar bed. gelukkig kan ik morgen uitslapen want ben gesloopt.
    Calisthenics / Street workout

Comment

• altijd zelfde mensen online rond middernacht lijkt het wel. Wat ben ik aan het doen? Leren en beetje bn topics in de gaten houden. Oja en kwark eten, want zonder kwark geen massa. gr
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Hoi ik ben nocerino.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• ik zit te wachten tot iemand uit Canada thuis komt van zijn werk. Dan gaat hij me leren om Dota2 te spelen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            ik zit te wachten tot iemand uit Canada thuis komt van zijn werk. Dan gaat hij me leren om Dota2 te spelen
            Ruilen van leven?

Comment

• ff blackops nachtje houden
              keep the focus going!

Comment

• Dota 2 ziet er wel nice uit. Zou alleen totaal niet weten wat er allemaal gebeurt. Te hectisch voor mij.

Ps3 ?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik ga toch maar slapen.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Originally posted by axel1994 View Post
                    Ik ga toch maar slapen.
                    handjes boven de dekentje he

Comment

• Ik kom net terug van de Hobbit. Mooie film Nu kwark eten en naar bed
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Goeiemiddag?
                        Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Dota 2 ziet er wel nice uit. Zou alleen totaal niet weten wat er allemaal gebeurt. Te hectisch voor mij.

Ps3 ?
                          na 4 en een half uur kan ik je wel het 1 en ander uitleggen. Best geinig en valt best mee qua hectiek als je het eenmaal door hebt. echt super relaxt en achterover hangen

Comment

• Zo goeie topics weer vandaag. Mensen die nog uitgaan?

Comment

• Morgen werken om 0700 dus geen stappen vanavond. Net madcow vrijdag achter de rug en meteen maar even een mooie PR op de squat er tussen door gevrot dus zodra de kwark op is maar naar bed toe denk ik.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Zometeen ook maar naar bed toe. Morgenochtend trainen, koken, werken, uitgaan. Waarschijnlijk rotterdam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X