Het grote Nachtbraker topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben dur hoor.
    Kom net terug van chillen met vrienden rond kampvuurtje.
    Weer heerlijk gezeten en andere mensen bier zien drinken haha.
    Kan er steeds beter tegen moet ik zeggen. Wie gaat er allemaal naar defcon?
    Slaap ze allemaal
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
      Weetje wat mij net is overkomen, zie laatste karbonade in de pan liggen, ik hmmm dat wordt lekker op een broodje doen. Pak vork prik er in en wil richting broodje transporteren,

3x raden wat er gebeurt, precies karbo op de grond........ik had zon honger dat ik m heb opgepakt, afgewassen en op mn broodje gezet wat zout op geknalt heeeeerlijk genoten

zo lekker sinaasappel eten hmmmm dan een eiwit shake, dan zijn we klaar om te gaan voor de volgende missie
      Haha zou ik ook doen als ik t zou lusten ! ik heb zak chips open getrokken hebben geen fruit meer -_- vreetkick.. van gewoon niets. Ik noem het ook maar een dag morgen om half 10 eruit om derna lekker te sporten . Truste nachtbrakers!

Comment

• 5 uur werken ijsblok?? Wat verneukt man! Wel gelukt met wakker worden?

Pieterman: Ik heb ook echt dikke vreetkicks vannacht! Komt goed uit: keto carb load Nou een bak chocolade muesli met melk en caramelstroop
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
          5 uur werken ijsblok?? Wat verneukt man! Wel gelukt met wakker worden?

Pieterman: Ik heb ook echt dikke vreetkicks vannacht! Komt goed uit: keto carb load Nou een bak chocolade muesli met melk en caramelstroop
          ja het was gelukt met wakker worden
          bijna hele zondag geslapen alleen ffies gegeten tussendoor
          Calisthenics / Street workout

Comment

• Hehe bruut. Nog gekken wakker? Ik ga zo maar is ff pitten. Morgen vroeg op (werken), 10 uur
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Yep nog wakker.

Comment

• nachtapen
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• leren vooor toets.....

Comment

• Presentatie voorbereiden voor aandeelhoudersvergadering. LEkker midden in de nacht, iedereen slaapt hier. Heerlijk rustig werken. Hoewel de binnenkant van mijn oogleden ondertussen wel bijster interessant worden
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Zo, lekker pitten nu. Is weer mooi geweest.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                        Presentatie voorbereiden voor aandeelhoudersvergadering. LEkker midden in de nacht, iedereen slaapt hier. Heerlijk rustig werken. Hoewel de binnenkant van mijn oogleden ondertussen wel bijster interessant worden
                        Ik kan gewoon niet moe worden heb me net weer uitgeleefd in fitness maar t wil gewoon niet helpen aan nachtrust .

Comment

• en het is weer vrijdag =)

Comment

• En snikheet. As usual met die warmte heeft deze jongen nogal veel problemen om in slaap te komen.

Zo Slaap je Lekker Tijdens Warme Nachten!

Heb die site al is doorgenomen en staan zeker wat goede tips om maar zelfs ondanks dat blijft het nog knap lastig. Koude douche nemen helpt opzich wel maar bij mij duurt het wat langer als een halfuurtje om in slaap te komen en tegen die tijd heb ik het allang weer warm. Echt waar, ik vind de zomer geweldig maar qua warmte 's avonds is het echt verschrikkelijk en op dat gebied vind ik het KUT!

En de slechte nachtrust is een ding maar de resultaten leiden er ook onder. Zo ben ik gedwongen om toch wat later op te staan wil ik fatsoenlijk kunnen trainen. Als ik maar 4 uurtjes heb geslapen ben ik daartoe dus echt niet in staat plus dat het je herstel in de weg zit. Dat is dus wat minder, maar goed.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• heb rolgordijn aana buienkant dus mijn kamer blijft wel koel (A)

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                                heb rolgordijn aana buienkant dus mijn kamer blijft wel koel (A)
                                Overdag is die bij mij dicht en 's avonds als het wat afgekoeld is gaat die open net als het raam. Maar ook dat wil maar niet helpen. Word er behoorlijk chagrijnig van maar goed.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X