Het grote Nachtbraker topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet veel te doen hier op een maandag nacht. Denk dat ik maar lekker mijn bedje in duik.

Comment

• Boe!
      Can squats cure cancer?
      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

• Zalig topic'je

Hier weer dezelfde series voor de zoveelste keer over kijken mezelf hatend dat ik nu niet kan slapen en binnen welgeteld 4 uur weer op moet yay!

Lichaam volledig kapot, Geest gans wakker
        Last edited by crescere; 29-03-2010, 01:02.

Comment

• Originally posted by crescere View Post
          Zalig topic'je

Hier weer dezelfde series voor de zoveelste keer over kijken mezelf hatend dat ik nu niet kan slapen en binnen welgeteld 4 uur weer op moet yay!

Bij mij zijn beiden volledig gesloopt, tijd voor m'n bedje!. Fijne nacht nog!
          Can squats cure cancer?

Comment

• Heyy mn topic leeft nog. Ik ga ook maar eens vroeg pitten voor de verandering. Adios!
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
              Heyy mn topic leeft nog. Ik ga ook maar eens vroeg pitten voor de verandering. Adios!
              Tuurlijk, zo af en toe wordt er nog leven in geblazen. Kut, ik ging slapen zo'n 10 minuten geleden. We gaan het nog een keer proberen! Ciao!
              Can squats cure cancer?

Comment

• Originally posted by crescere View Post
                Zalig topic'je

^ weeral 't zelfde

Comment

• Contact

Had niet gedacht dat er nog mensen online zouden zijn.
                  Ik heb een goede reden. Ik ga vissen

Welterusten heren
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Veel succes.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• En zijn er nog mensen die niet kunnen slapen door de hitte?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Jaman moet over 4 uurtjes al weer opstaan.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                          En zijn er nog mensen die niet kunnen slapen door de hitte?
                          Hier wel ja. Zweet me de pleuris bij deze temperaturen. Echt niet chill. Als ik wil slapen moet het koel zijn. Niks mis met de zomer maar 25 graden vind ik toch echt wel meer als zat.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            En zijn er nog mensen die niet kunnen slapen door de hitte?
                            check
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Nope, gewoon lekker aan het niksen, morgen weer blokken voor wiskunde. Schijtvak.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Net klaar met soggen, soort van ben nog dit aan het posten dus tja ...

Dinsdag, gedrag in organisatie hertentamen, waar ik nog aan moet beginnen, dus mag van mezelf neit slapen tot ik iets heb gedaan.

P.s. wiskunde is kak
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X