Het grote Nachtbraker topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ga in ieder geval nu de film yes man kijken.

Onderhandelen, ben jij nu ook nog wat aan het eten zo op dit tijdstip ? Ben sinds een paar weken overgestapt op de zalm, victoriafiles, tilapia zo uit de vriezer en in de oven. Lekker en ook nog eens erg goedkoop (relatief dan).

Misschien moet je het eens proberen. Gewoon een visje (bevroren) even in heet water dompelen, op een zilverfolie plaatsen, wat kruiden erover, eventueel wat citroensap en zo u wenst wat olijfolie en lekker n half uur laten garen in de oven. Een lekker tussendoortje en bol van de eiwitten !
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

• Nou Boyz and girl,

Het was een geweldige film, heb me rot gelachen dus misschien heb ik ergens heel diep toch nog wat humor.

Ga nu wel slapen, en goedemorgen voor diegene die nu wakker worden

Comment

• en ik ga maar weer naar werk...

Comment

• Me too
          Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

• FF de topic in ere houden (minieme bump). Lekker wederom een filmpje aan het kijken en alvast wat oefeningen uitzoeken om volgende week mee te beginnen.

Vandaag toegehapt op de aanbieding van sportfood.nl en voor wat grippers gevraagd. Ben op zoek naar de dodelijke handdruk voor de mensen die ik niet mag

Comment

• yo taxation. ik wilde vast dit topic claimen als uberman :P net wakker....heb denk ik maar 5-10 minuten geslapen maar voelt alsof ik 5 uur geslapen heb....
              BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
              BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

• ook alweer een tijdje wakker.. duty calls

Comment

• 4:52 Terug van kleine wandeling. Fontein staat uit in winkelcentrum.

6:04 Ik heb afgewisselt tussen schoonmaken en muziek luisteren en Ubersleep lezen. Ik voel me nu echt goed en heb zin in allerlei dingen te doen.

6:12 Ff situatie schets. Ik luister Karl Wolf - Africa nu....heb echt focking zin in morgen....ben als enig lid op BN aanwezig...goeie shit :P
                  BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                  BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

• mkay nooit boodschappen doen als je honger hebt. koekjes zijn op :P zo maar is gaan pitten wil morgen eigenlijk nog ff een rug training gaan neerzetten

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                      mkay nooit boodschappen doen als je honger hebt. koekjes zijn op :P zo maar is gaan pitten wil morgen eigenlijk nog ff een rug training gaan neerzetten

edit, als ik inlog verspringt de tijd een uur...
                      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• Present.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Lekker interessant weer.

Net terug van een feest in renesse, was echt HEEL vet, NIET gedronken (alleen water), straks lekker naar het strand
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Hoe doe je dit, ik heb het echt nooit leuk zonder alcohol op een feest(je)

Comment

• Gewoon lullen met mensen, loos gaan op de dansvloer en lekker met de bak naar huis

Vannacht ook weer sober op een terras in goes gezeten, ben net thuisgekomen en ga zo heerlijk pitten Hele dag op het strand gebakken (relaxt na 3 uurtjes slaap) en bruin geworden!!
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Ricardo van Vliet1 View Post
                                Hoe doe je dit, ik heb het echt nooit leuk zonder alcohol op een feest(je)
                                tijd voor jou voor ene flinke bulk en je groot en verzekerd te gaan voelen

(sorry voor offtopic )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X