Wie nog meer II?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie nog meer II?

Zo,naast de discussie van de general over wie zich ergert aan fatties die zich volproppen en daarbij de meest onsmakelijkstre geluiden maken eenzelfde soort topic alleen net iets anders:

Wie ergert zich net als mij aan die magere/dunne speenvarkens die van hun geboorte tot heden altijd dun zijn geweest en waar je elke spier ziet. Die alles kunnen 'vreten' wat ze willen zonder ook maar iets vet te krijgen. De hele dag door ongezond lopen te snacken en zich klemzuipen in bier.

En dan vervolgens zeggen dat ze die 6-pack hebben verkregen door buikspieroefeningen...
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Noop. Vindt mezelf wel prima zo
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Neuh daar kan ik me dan weer niet aan storen...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat een bullshit topic.. ik ruik jaloezie. Ga trainen kerel.

Hier nog iemand die heel moeilijk in vet aankomt maar toch blijft gainen in massa. Fuck you !

Comment

Je bent overigens zelf een paaltje snap niet waarom je zo over hun praat. Laat ze maar eten wat ze willen, als ze niet vet worden is het toch alleen maar mooi?

Comment

Originally posted by Nex- View Post

Hier nog iemand die heel moeilijk in vet aankomt maar toch blijft gainen in massa. Fuck you !
            hehe idd nex

tog mooi voor die lui vreten wat ze willen en een six pack hebben

zulken hebben gewoon een hele snelle stofwisseling

tja daar kan ik mij niet aan gaan ergen net als een dikke die een trage heeft

tis een soort ziekte en ik spot niet met zieke mensen

en als hun dan stoer zeggen ik train me buik tja moeten hun weten tog ?

laad ze lekker in hun waarde
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hm...hele aparte reactie. Als je kijkt naar de vorige 2 reacties zie je hoe het ook kan. Gewoon aangeven dat je je daar niet aan ergert.

En als je denkt dat het jaloezie is, nee hoor. En ga trainen: doe ik al knakker!!!

Als je het een bullshit topic vindt, waarom reageer je dan ???heel apart

Comment

Je bent overigens zelf een paaltje snap niet waarom je zo over hun praat. Laat ze maar eten wat ze willen, als ze niet vet worden is het toch alleen maar mooi?

Als jij in mijn topic aan kunt wijzen waar ik zeg dat ik geen paaltje ben krijg je van mij een pluimpje. Alleen jammer dat je dat niet kunt.

Ik zeg alleen dat mensen die het zijn en alles kunnen vreten. Lezen kerel!!

Comment

Is helemaal geen rare reactie kerel. Heb je wel eens naar jezelf gekeken? Ik heb je foto's net bekeken en je gaat me niet vertellen dat jij zoveel breder bent dan een gemiddelde ecto. Je hoeft nu niet gedemotiveerd te raken maar er is meer dan genoeg werk aan de winkel voor jezelf dus ga niet over andere mensen praten die er goed blijven uitzien en dat terwijl ze eten wat ze willen.

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Als jij in mijn topic aan kunt wijzen waar ik zeg dat ik geen paaltje ben krijg je van mij een pluimpje. Alleen jammer dat je dat niet kunt.

Ik zeg alleen dat mensen die het zijn en alles kunnen vreten. Lezen kerel!!
                    Ik zal het even quoten. Dit zegt meer dan genoeg.

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Zo,naast de discussie van de general over wie zich ergert aan fatties die zich volproppen en daarbij de meest onsmakelijkstre geluiden maken eenzelfde soort topic alleen net iets anders:

Wie ergert zich net als mij aan die magere/dunne speenvarkens die van hun geboorte tot heden altijd dun zijn geweest en waar je elke spier ziet. Die alles kunnen 'vreten' wat ze willen zonder ook maar iets vet te krijgen. De hele dag door ongezond lopen te snacken en zich klemzuipen in bier.

En dan vervolgens zeggen dat ze die 6-pack hebben verkregen door buikspieroefeningen...
                    Een magere dunne speenvarken, dat ben jij dus ook. Je kan hier jaloezie al vanaf de andere kant van de wereld ruiken. Vind het alleen maar goed dat ze niet dik worden ongeacht wat ze blijven eten, je ergert je er gewoon aan dat ze er goed uit blijven zien? Grow up kerel.

Comment

Is helemaal geen rare reactie kerel. Heb je wel eens naar jezelf gekeken? Ik heb je foto's net bekeken en je gaat me niet vertellen dat jij zoveel breder bent dan een gemiddelde ecto. Je hoeft nu niet gedemotiveerd te raken maar er is meer dan genoeg werk aan de winkel voor jezelf dus ga niet over andere mensen praten die er goed blijven uitzien en dat terwijl ze eten wat ze willen.

Er is inderdaad meer genoeg werk aan de winkel. Als je mijn tekst had gelezen bij mijn foto's had je dat ook gelezen dat ik hard bezig ben.

Comment

Ik zal het even quoten. Dit zegt meer dan genoeg.

Een magere dunne speenvarken, dat ben jij dus ook. Je kan hier jaloezie al vanaf de andere kant van de wereld ruiken. Vind het alleen maar goed dat ze niet dik worden ongeacht wat ze blijven eten, je ergert je er gewoon aan dat ze er goed uit blijven zien? Grow up kerel.

Goeie reukzintuigen. Staat er?: Die magere speenvarkens (wat ik niet ben).
                        Staat dat er?

NEe, dus waar je vandaan haalt dat ik mijzelf groot vind is beetje apart. ALleen het verschil is: het beetje wat ik tot nu bereikt heb en het verdere waar ik aan werk doe ik moeite voor.

EN dan erger ik mij aan mensen die zich kapot vreten en dan nog opscheppen ook dat ze er zo hun best voor doen. Zoals mijn huisgenoot nu: net uit bed. IS nu gehaktballetjes aan het maken met sate en bier. Snap je? Dat soort figuren

Comment

wat een stress toch allemaal weer
                          Ja ik ben er wel jaloers op maarja, de een heeft een snelle stofwisseling de ander een grote pik careface. Iedereen heeft wel iets.

Comment

Die tijd ben ik voorbij moet nu weer actief buiskpieren gaan doen wil ik mijn abs blijven zien -.-

Comment

Dan mogen wij wel (magere speenvarkens door jou genoemd) een sixpack hebben vanaf mijn geboorte al omdat mijn bf lager is dan een normaal persoon.

Maar het is verdraait moeilijk om grote armen en alles te krijgen wat ik veel mooier vind dan die sixpack....

Én de kilootjes doen er ook jaren over voordat die erop zitten en eten wat je wilt valt ook wel weer mee ik at 2 jaar geleden 15boterhammetjes met hagelslag of choco pasta, ja daar kwam ik niet van aan maar nu ik de 15boterhammetjes heb omgezet in pindakaas/ei kom ik heel langzaam wel aan.

en ik zie trouwens veel liever magere mensen dan die fattige mensen!
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X