Wie nog meer II?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pink View Post
    Soms wel ie**************** jaloers, maar ik haal over het algemeen gewoon mijn schouders op. Er zijn andere dingen dan "alles kunnen vreten", en daar ben ik dan weer goed in/ vind ik leuk. Iedereen heeft zn sterke punten.
    Waar ben jij zo goed in dan?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

zijn schouders ophalen, dus ik gok de shrug
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post

Ik hoop dat je 'haar' bedoelt...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
          Hahaha.. wat een mooie reacties altijd Nex
          JA MOOI HE!! !

Ach ja, jaloerse mensen zijn er altijd. Hier kan je gewoon niet omheen lullen. De ts zelf kan je doorheen kijken maar goed iedereen heeft aandacht nodig he, het moet helaas via internet weer.

Word eens volwassen mensen, blijf je maar ergeren aan mensen.

Ze eten wat ze willen en toch groeien ze! Wat is hier mis mee? En laat ze toch lekker praten jongens, erger je daar niet aan. Je moet je alleen aan iemand ergeren wanneer diegene "jou" lastig valt, en ik kan me bij godsnaam niet aan komen hoe deze jongens dat doen.

In plaats van deze onzin kan je jezelf beter bezig houden met je eigen voeding en niet zo stressen. Idioten zijn sommige hier ook.

Voel je je aangesproken dan moet je vooral reageren.

De TS zelf moet maar eens wat aan zichzelf doen voordat hij zich aan andere gaat ergeren die beter dan hem gainen. Nu krijg ik zeker weer een antwoord terug.. "maar ik ben veel groter dan hun bla bla bla". Onzin!

Er zijn nou eenmaal mensen die genetish als superman geboren zijn bij wijze van spreken.

Comment

Aandacht heeft onze dr EIZELGANGER nodig, het kan niet anders, anders zou je niet dit soort belachelijke dingen uitspreken.

Comment

Mensen, mensen. Nu gaat het opeens over mensen die lullen dat ze zoveel eten en toch niet aankomen. Daar ging het topic niet over. Waarom gaan jullie niet lekker verder discusseren over dit belachelijke onderwerp? Te idioot voor woorden.

Ken jongens die vreten wat ze willen en toch groeien als kool. Ik snap zo af en toe niet hoe jaloers mensen kunnen zijn. Besteed meer aandacht aan jezelf, geloof me dat werkt het beste.

Durf te wedden dat onze TS een stille jongen is in de gym en hier een beest van een betweter is. Nee dit is gewoon absurd..

Comment

Je had er weer zin in hea om wat terug te typen gelijk 3x maarliefst
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                  Ik reageerde op Pink kerel...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    Je had er weer zin in hea om wat terug te typen gelijk 3x maarliefst
                    Is dit grappig bedoeld? Grappig ben je niet kerel.. en wat dan nog dat ik 3x reageer? Als er onzin wordt verteld dan krijg je dit heel simpel.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Is dit grappig bedoeld? Grappig ben je niet kerel.. en wat dan nog dat ik 3x reageer? Als er onzin wordt verteld dan krijg je dit heel simpel.
                      Kerl, je begint me op mijn zenuwen te werken. Bij iedere reactie hak je er op in als een houthakker op een boom! Relax!

Comment

Nex ik snap je punt maar ik vind dat je af en toe zelf ook wel met je reacties kan dimmen ofzo als je een chiille gast bent zegje er wat van en klaar niet meteen topic vol gooien imo. Jaloerse mensen zijn irritant, maar mensen die denken dat ze alles zijn al helemaal. Ik ben ook een gespierde spijker met de nadruk op het laatste maar ja ik was ook liever iemand geweest met wat minder snelle verbranding en meer massa pakken. Maar het is niet anders he gewoon knallen
                        on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                          Nex ik snap je punt maar ik vind dat je af en toe zelf ook wel met je reacties kan dimmen ofzo als je een chiille gast bent zegje er wat van en klaar niet meteen topic vol gooien imo. Jaloerse mensen zijn irritant, maar mensen die denken dat ze alles zijn al helemaal. Ik ben ook een gespierde spijker met de nadruk op het laatste maar ja ik was ook liever iemand geweest met wat minder snelle verbranding en meer massa pakken. Maar het is niet anders he gewoon knallen
                          Eensch

Comment

haha hoevaak gaan jullie het woord kerel nog gebruiken..

Comment

Kerl, je begint me op mijn zenuwen te werken. Bij iedere reactie hak je er op in als een houthakker op een boom! Relax!

roidrage

Comment

Ik ben goed in mazzel hebben met onzindingen. Ik ben zo'n figuur die nooit stresst, meestal omdat ik geen idee heb wat er aan de hand is of waar ik naartoe moet. En ik heb nog nooit gaatjes gehad! (random)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X