Wie nog meer II?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan me dr niet aan ergeren Wel echt HEEEL erg als ze zeggen "ja gast ik chaap k#$%^&veel maar ik kom gewoon niet aan, klaar".

Zelf ben ik ook een ecto en vanaf mn geboorte was ik een schriele garnaal. Is mooi als je niet sport dat je alles kan eten wat je wilt, maar ALS je begint met sport en je wil wat bereiken, MOET je ook gewoon veel eten en dat is echt kut. Ik heb denk ik liever dat mn metabolisme wat lager lag en niet zoveel hoefde te eten.

Lekker groeien op een broodje jam per dag
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Dan mogen wij wel (magere speenvarkens door jou genoemd) een sixpack hebben vanaf mijn geboorte al omdat mijn bf lager is dan een normaal persoon.

Maar het is verdraait moeilijk om grote armen en alles te krijgen wat ik veel mooier vind dan die sixpack....

Én de kilootjes doen er ook jaren over voordat die erop zitten en eten wat je wilt valt ook wel weer mee ik at 2 jaar geleden 15boterhammetjes met hagelslag of choco pasta, ja daar kwam ik niet van aan maar nu ik de 15boterhammetjes heb omgezet in pindakaas/ei kom ik heel langzaam wel aan.

en ik zie trouwens veel liever magere mensen dan die fattige mensen!

Aan jou erger ik me ook absoluut niet omdat jij verantwoord eet en er zeker wat voor doet en niet opschept(ben zelf ook echt niet dik,haha.stel weinig voor hoor)

oftewel, jij bent het tegenovergestelde:
      -gezond eten vs snacks
      -sporten vs niks
      -bescheiden vs opschepperig

snap je?
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Die tijd ben ik voorbij moet nu weer actief buiskpieren gaan doen wil ik mijn abs blijven zien -.-

haha....tja, that's life!!

Comment

ahja heb goede gains in andere spiergroepen.. en heb geen buik die over me broek hangt dus no fear lekker blijven eten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            ahja heb goede gains in andere spiergroepen.. en heb geen buik die over me broek hangt dus no fear lekker blijven eten

haha, voor het goede doel toch? Lekker bulken.
            Wat zijn jouw goede gains dan?? Waar liggen jouw uitblinkers?

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
              wat een stress toch allemaal weer
              Ja ik ben er wel jaloers op maarja, de een heeft een snelle stofwisseling de ander een grote pik careface. Iedereen heeft wel iets.
              precies iedereen heeft wel iets

en om nou overal een topic voor te openen, zijn we volgend jaar nog niet klaar
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dan loop ik naar het winkelcentrum en komt er zo'n spaakje de bocht om gelopen. Armen wijd, borst naar voren alsof hij heel breed en sterk is. Ik lig dan dubbel van het lachen.

In dat aspect erger ik me niet aan ze. Te veel entertainment waarde.

Irriteer me wel aan die gastjes die denken veel te eten en blijkt dat het niet zo is. Dat ze smoesjes gebruiken dat ze niet meer kunnen eten of dat ze merendeels niet "lusten".

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Dan loop ik naar het winkelcentrum en komt er zo'n spaakje de bocht om gelopen. Armen wijd, borst naar voren alsof hij heel breed en sterk is. Ik lig dan dubbel van het lachen.

Dat soort gastjes bedoel ik dus. Haha....

In dat aspect erger ik me niet aan ze. Te veel entertainment waarde.

Irriteer me wel aan die gastjes die denken veel te eten en blijkt dat het niet zo is. Dat ze smoesjes gebruiken dat ze niet meer kunnen eten of dat ze merendeels niet "lusten".
                  Dank je, that's me. hahaha. Ik lust het wel, maar ik eet al veeeeel meer dan ik ooit deed terwijl ik voglens mij nog onder mijn behoefte (volgens de berekening) zit. Haha, ik doe mijn best. Misschien kan ik over een tijdje opscheppen dat ik wel echt veel eet:P

Comment

"Wie ergert zich net als mij aan die magere/dunne speenvarkens die van hun geboorte tot heden altijd dun zijn geweest en waar je elke spier ziet. Die alles kunnen 'vreten' wat ze willen zonder ook maar iets vet te krijgen"

Yep that's me....maar die willen soms graag gainen...en dat valt ook echt niet mee...
                    Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Wat een bullshit topic.. ik ruik jaloezie. Ga trainen kerel.

Hier nog iemand die heel moeilijk in vet aankomt maar toch blijft gainen in massa. Fuck you !

Hahaha.. wat een mooie reacties altijd Nex
                      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Ik erger me aan de gasten die zeggen dat ze niks meer kunnen eten ("ik eet al zooooo veeel"), en dan krap aan 2500kcal komen. Daar houdt het verder wel mee op.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Persoonlijk kan ik me el ergeren aan mensen die alles kunnen eten wat ze willen... Als ik dat doe mag je me over straat rollen
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Erger me aan niks of niemand. Ben eerder trots op hoe ik eruitzie als ik die mensen zie.
                            "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Originally posted by geniuz View Post
                              Erger me aan niks of niemand. Ben eerder trots op hoe ik eruitzie als ik die mensen zie.
                              precies, je kunt je tog niet aan iedereen gaan ergeren, je hebt jezelf er alleen maar mee.
                              mij kan het echt geen ruk schelen hoe iemand eruit ziet, als je maar tevreden bent met jezelf.

maar ben wel blij dat ik geen ecto of zo'n fattie ben, zit er lekker tussenin
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Soms wel ie**************** jaloers, maar ik haal over het algemeen gewoon mijn schouders op. Er zijn andere dingen dan "alles kunnen vreten", en daar ben ik dan weer goed in/ vind ik leuk. Iedereen heeft zn sterke punten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X