Kan waarschijnlijk niet .
iedereen online
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostHeb het ook in de openingspost gezet, en het topic gemarkeerd als belangrijk.
haha goed bezig gen
ben erg benieuwd of het gaat lukken
hoop dat iedereen komt zou best leuk zijn
zal ik dan een nieuwe topic openen rond 8 uur
of gaan we hier in praten met z'n allenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJouw feestje bro.
maakt mij niet uit haha
gooi wel een nieuwe topic dan omhoog rond half 9
met: iedereen online, hier praten voor een nieuw record
en voor de mensen die altijd ofline staan
die moeten zich even online zetten anders pakt hij die niet mee
tenzij je praat in een topic maar dat weet ik niet
jij gen weet jij dat hoe dat zitPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ik gooi die topic om half 9 hier de lucht in
en het duurd zolang het mag duren desnoods blijf je online staan zonder dat je er bent
maar mooier is als iedereen zelfde tijd stip wat online is dan krijgen we maby nieuw record
we zullen zienPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
examens... je kan je browser toch wel ff open gooien. je hoeft er niet in te kijken.
doel is toch bodynet overbelasten?
oh.. nou kan iedereen ineens. ghehehehe...
ps: ik zie nu pas dat dit sticky is. ben ik laat of valtie niet op?
doe es wat verwijzingsposten. tevens: iedereen die zich nieuw voorstelt op bnet MOET hier aan meedoen, anders tellen zn eerste 20 posts niet. whhehehe.
19 mei ... ik zal mn agenda er ff op zetten.. moet iedereeen member zijn? anders kan je ook mensen uit je omgeving vragen ff mee te doen. lol.
iedereen die reclame maakt op dat moment wordt achteraf vanachter genomen door iedereen die maar wil. (dit om commerciele bedrijven te weren).
zal ik 538 ff bellen voor wat meer klantjes?
ps: als iedereen ff zegt dattie er was, hoeft er niet gereageerd te worden, maar heb je je ticket verguld. dus ff zeggen: ik waster. degene die het topic opent moet dus ook alleen ff melden dattie er was. yaheen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postmoet iedereeen member zijn? anders kan je ook mensen uit je omgeving vragen ff mee te doen. lol.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment