Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
graspop vind ik toch leuker qua sfeer, misschien omdat belgen mij meer liggen dan duitsers.....
die hardcore en trance is inderdaad een miskraam eerste klas
Behalve dat de line up van graspop en dergelijke nog steeds ruk is. En Wacken mag dan wel in de buurt van Hamburg liggen, maar de mensen die komen zijn van alle nationaliteiten en de sfeer is enorm. 1 big family!
Dat anthem is echt zo'n typische standaard (commerciële:P) kutplaat van headhunterz. De line-up mag dan wel goed zijn, maar het feest is uitgemolken imo. Tegenwoordig gaan mensen naar defkont om gezien te worden, niet voor de muziek. Is jammer, dan hoeft zo'n feest voor mij niet meer. Qlimax gaat ook steeds meer die kant op.. helaas.
Behalve dat de line up van graspop en dergelijke nog steeds ruk is. En Wacken mag dan wel in de buurt van Hamburg liggen, maar de mensen die komen zijn van alle nationaliteiten en de sfeer is enorm. 1 big family!
smaak ..... zit dit jaar alle drie de dagen vol met vette dingen die ik ga bekijken
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Plannen doe ik ook niet, behalve voor de hele grote feesten waarvan je weet dat het uitverkocht gaat zijn in no time. Voor de rest gewoon agenda vol plempen met feesten die me leuk lijken en tegen die tijd kijk ik wel of ik ga of niet.
*kuch* toen ik naar River Dance (ja heb zelfs dvd's van tap dansers met Flatley en Lords of the Dance) en Circus du Soleil wilde moest toch echt 7-8 maanden van te voren al kaartjes kopen en zelfs toen waren ze al behoorlijk uitverkocht Met River Dance had ik mazzel dat ze nog een extra dag ingelast hadden dus kon toen nog vlug kaartjes vooraan in het midden regelen w00t
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
Comment