Emporium!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    graspop vind ik toch leuker qua sfeer, misschien omdat belgen mij meer liggen dan duitsers.....

die hardcore en trance is inderdaad een miskraam eerste klas
    Behalve dat de line up van graspop en dergelijke nog steeds ruk is. En Wacken mag dan wel in de buurt van Hamburg liggen, maar de mensen die komen zijn van alle nationaliteiten en de sfeer is enorm. 1 big family!

Comment

Dat anthem is echt zo'n typische standaard (commerciële:P) kutplaat van headhunterz. De line-up mag dan wel goed zijn, maar het feest is uitgemolken imo. Tegenwoordig gaan mensen naar defkont om gezien te worden, niet voor de muziek. Is jammer, dan hoeft zo'n feest voor mij niet meer. Qlimax gaat ook steeds meer die kant op.. helaas.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Behalve dat de line up van graspop en dergelijke nog steeds ruk is. En Wacken mag dan wel in de buurt van Hamburg liggen, maar de mensen die komen zijn van alle nationaliteiten en de sfeer is enorm. 1 big family!
        smaak ..... zit dit jaar alle drie de dagen vol met vette dingen die ik ga bekijken
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

ik ga elke jaar,woon er 5 min vandaan:P

Comment

Originally posted by little View Post
            Defqon, dat is pas een openlucht feestje!

tja dit jaar waren de kaarten weer in 30 min uitverkocht... weer geen kaart kunnen krijgen helaas ;( dus dan word het waarschijnlijk qlimax =)

Comment

Ik hou niet van vooruit plannen met feestjes.. Wil gewoon die dag beslissen of ik wel/niet ergens heen ga.

Comment

Ben ook nooit zo van het plannen.
                Als ik me die dag bijv kut voel moet je toch gaan
                Who's the Chef

Comment

Plannen doe ik ook niet, behalve voor de hele grote feesten waarvan je weet dat het uitverkocht gaat zijn in no time. Voor de rest gewoon agenda vol plempen met feesten die me leuk lijken en tegen die tijd kijk ik wel of ik ga of niet.

*kuch* toen ik naar River Dance (ja heb zelfs dvd's van tap dansers met Flatley en Lords of the Dance) en Circus du Soleil wilde moest toch echt 7-8 maanden van te voren al kaartjes kopen en zelfs toen waren ze al behoorlijk uitverkocht Met River Dance had ik mazzel dat ze nog een extra dag ingelast hadden dus kon toen nog vlug kaartjes vooraan in het midden regelen w00t
                  Last edited by Falstyr; 08-05-2009, 08:33.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    lijkt me mega party. maar ik doe zoiets nooit meer.
                    Wel als wij op je passen toch Brucey.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jaja.... jij lacht je dood ouwe. en dan ben ik de pineut
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

jaja.... jij lacht je dood ouwe. en dan ben ik de pineut
                        Dan pas ik wel op je hoor
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

oo topic nog niet gezien. Ik ga oko zeker
                          on the road to get huge

Comment

jah.. de ellende is dat ik dan ook wil dat JIJ op me past
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hahahahah.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jah.. de ellende is dat ik dan ook wil dat JIJ op me past

Waarom is dat ellende? Ik ben heel goed in oppassen hoor... Alleen luiers verschonen, daar doe ik niet aan...
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X