Emporium!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    En hebben ze jou niet gefilmd dan?
    hahahahahhaahhahaha
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hahahahahaha.... Ok ok... Op dat moment voelde ik me ontzettend lekker wijf... Zo beter?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Hahahahahaha.... Ok ok... Op dat moment voelde ik me ontzettend lekker wijf... Zo beter?
        Volgens mij ben je dat ook wel.

Comment

Mmmmmm en ik zie nu pas dat ik misschien iets meer zonnebrand had moeten smeren dan alleen een factortje 2 om 11 uur 's ochtends
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mmmmmm en ik zie nu pas dat ik misschien iets meer zonnebrand had moeten smeren dan alleen een factortje 2 om 11 uur 's ochtends
            Ik geef je de helpende hand voor je rug.

Comment

Originally posted by kees View Post
              Ik geef je de helpende hand voor je rug.

Bedankt, maar is een beetje laat nu... The damage has already been done...

Comment

Hahah het was echt vet Niemand van bodynet gezien maar ik weet ok nie ech goe hoe jullie echt eruit zien ofzo en jullie mij ooknie denk ? iig was het top op het eind echt facking last van m'n benen ( ja wat wil je ik was er om half 2 al en kep geen moment stil gestaan ) en nu nog haha en ook verbrand Kleinigheidjes hou je toch IK heb trouwens veel beren rond zien lopen man echt veel gespierde kale mannetjes
                on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                  Hahah het was echt vet Niemand van bodynet gezien maar ik weet ok nie ech goe hoe jullie echt eruit zien ofzo en jullie mij ooknie denk ? iig was het top op het eind echt facking last van m'n benen ( ja wat wil je ik was er om half 2 al en kep geen moment stil gestaan ) en nu nog haha en ook verbrand Kleinigheidjes hou je toch IK heb trouwens veel beren rond zien lopen man echt veel gespierde kale mannetjes

Dat wordt lastig dan he... Had je toevallig een shirt aan waar achterop staat 'Omleiding, ik sta hier verdomme te hakken!!!'?

Comment

Dat wordt lastig dan he... Had je toevallig een shirt aan waar achterop staat 'Omleiding, ik sta hier verdomme te hakken!!!'?
                    Haha nee zon hip shirt heb ik niet had wit hempie aan met 'uitgesnede' schouderbladen. Ik stond bijna de hele tijd bij die house achtige stage waar dat strandje was in het midden waar bingo players o.a kwamen. lake ticana ofzoiets d8ik. Als er picca's zijn zal ik ze hiero wel late zien
                    on the road to get huge

Comment

Mmmm daar heb ik ook een hele tijd gestaan...

En ik heb hier ook wat foto's, genomen door een vriend met telefoon...
                      Attached Files

Comment

En nog een paar...

Bij die laatste sta ik bijzonder gebiologeerd naar het vuurwerk te kijken, wachtend op de heren die het kluisje leeg gingen halen...
                        Attached Files

Comment

partybabe

die gespierde benen komen goed uit onder dat korte rokje

blijkbaar is het je goed bevallen, wat waren de anderen hun bevindingen ??

totally not my style, voor zoiets pas ik
                          No means Try Again

Comment

Het is mij inderdaad super bevallen... Goed weer, super sfeer, lekkere muziek, leuke mensen, lekker gegeten

Ook wel mooi, die vriendin van mij die was... Dit soort muziek is ook 'totally not her style' maar ze is meegegaan onder het mom van 'alles een keer proberen en met leuke mensen wordt het sowieso wel leuk'... Dus de eerste helft van de dag een beetje de rustigere plaatsen bezocht qua muziek... En toen toch maar een keer met de heren mee de echte hardcore tent in... Ontzettend uit onze plaat gegaan... Komen we weer buiten, zegt die vriendin: 'Dit vond ik nog het beste tot nu toe'

Comment

Hehe begrijp wat je bedoel.

Het is meestal van datgene waarvan je denkt "Hell no" je er het meeste plezier aan overhoudt

Moet dus op mijn mening terugkomen, met goeie mensen rondom je kan het overal plezant zijn.
                              Grappige foto die waarop je uit de bol gaat
                              No means Try Again

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                                Grappige foto die waarop je uit de bol gaat

Euhm... welke precies?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X