Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Juist, deze regering zorgt ervoor dat we "Christelijk" genaaid worden!
    Toch is het de meerderheid van het land die hiervoor gekozen heeft maar iedereen zeikt ze af. Ik denk dat het niet zo makkelijk is als wij hier suggereren, anders was het wel anders gegaan.

Ik denk dat we 3 van de betere partijen erin hebben zitten.
    ==> CDA=Solidaire centrumpartij, heeft oog voor alle groepen in de maatschappij, dus in zekere zin een bescherming voor minderheden. Ik ga even een hele slechte vergelijking geven, maar ik doe het toch: wat Job Cohen (ook als is hij PVDA)voor Amsterdam is, een burgemeester met oog voor de maatschappij en elke belangengroep is CDA voor NL

==> PVDA = Denk dat we blij moeten zijn dat Wouter Bos op de financiƫle zetel zit daar in Den Haag. Naar mijn mening heeft hij heel goed werk verricht met zijn handelingen t.o.v. de banken in de crisis.

==> CU = Een partij met enige moreel besef in de genen. Uiteraard heeft deze partij voor mij de voorkeur omdat ik zelf ook christelijk ben wat allicht een heel aantal hier niet met mij zullen delen, dus ik ben misschien wat subjectief.

Naar mijn mening zijn ze wat te zeurderig over vele kleine dingen waar het eigenlijk niet om draait, maar dat moeten we misschien maar op de koop toe nemen. De punten waar zij echt voor staan vind ik erg goed. En zo erg verschillen ze soms niet eens van partijen zoals PVDA, SP en groenlinks. Op het gebied van sociaal beleid, asielbeleid, millieuzaken etc. trekken zij nogal eens op met deze partijen. Dus op veel fronten snap ik het afkraken van deze partij niet.

Maar als we het zo bekijken in plaats van het eeuwige afkraken, want dat kan iedereen, kunnen we denk ik concluderen dat we best een 'brede' afspiegeling van de maatschappij als regering hebben.

Kijk, afkraken kan iedereen. Ga dan zelf in de regering, en dan niet zeggen: dat kan ik niet. Zelfs randebielen als Geert Wilders kunnen het, en die zegt geen enkel nuttig ding. Die kijkt niet verder dan islamitische extremisten en de overige moslimwereld. Want met andere discussies in de kamer hoor je nooit helemaal niks van hem. Owe ja, als hij weer eens iemand uitscheld, dan wel.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Ik ga niet stemmen, heb geen idee op wie ik dat zou moeten. Interesseert me ook niet op dit moment.
      " Failure is not an option "

Comment

• CDA is buigend riet. Waardeloze partij vandaag de dag. In het kabinet met de VVD ging het wel goed. Oh, en Cohen is een walgelijk slappe vent.

De CU is nutteloos. "Moreel besef in de genen". Ja, koopzondagen willen terugdraaien geeft daar echt blijk van. Net als het willen uitbreiden van de wet op het verbieden van godslastering. Die gasten voegen echt wat toe. Same story met dat ministerie van Spek en Bonen van Rouvoet. Kom toch op, als we iets niet nodig hebben... En dan het indexeren hoe ver de kinderen zijn in hun ontwikkeling op sexueel gebied gaat de overheid geen ene fuck aan. Wat een moreel besef weer.

De PvdA. Geen goed woord voor over. Geen enkel besef van ruggengraat. Plus dat ze gruwelijk links zijn. En dat tezamen geeft echt walging.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• De PvdA. Geen goed woord voor over. Geen enkel besef van ruggengraat. Plus dat ze gruwelijk links zijn. En dat tezamen geeft echt walging.[/quote]

Wie heeft dan de banken uit het slop getrokken en gezorgd dat al die bankiers met topbonussen, waar jij zo tegen was, konden vertrekken? Ik dacht toch echt Wouter Bos. Niet dat ik zo'n Wouter Bos fan ben, maar de ruggengraat die hij met de crisis wel degelijk toonde heb ik zwaar respect voor.

En VVD goed? Ga toch weg, die Mark Rutten die daar zit is na Wilders de meest domme vogel.

Zeggen dat je de holocaust mag ontkennen, nee slimme zet om dat te zeggen. Vrijheid van meningsuiting betekend dat je in principe mag zeggen wat je wil, niet om elkaar steeds maar weer te overtreffen met botte ondoordachte uitspraken. Want dat laatste is waar de hedendaagse vrijheid van meningsuiting het meest op lijkt.

Nee, Mark Rutte heeft het iq van een dooie koe.
          Last edited by DER EINZELGANGER; 03-06-2009, 17:10.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            En wat er nu zit is wel degelijk zo links.
            Beuh..echt niet. Dit zijn christelijke regelneukers. Links is echt anders dan dit gezever en betuttel.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Beuh..echt niet. Dit zijn christelijke regelneukers. Links is echt anders dan dit gezever en betuttel.

Rechts zou ik het ook niet wille noemen, SGP, dat is pas rechts

Comment

• Er is niet een partij waar ik nou enige sympathie voor heb, vind het allemaal gladjakkers met mooie praatjes. Maar als het er op aan komt. En bij de een twijfel ik nog meer over zijn geestelijk vermogen als bij de ander.
                " Failure is not an option "

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Dit kabinet is aardig links hoor.
                  Hier is links echter gewoon op het communistische af.
                  Opvallend dat je nog steeds 101% achter de VVD staat dan.
                  Alle partijen beinvloeden elkaar en elk kabinet beduurt min of meer voort op het vorige. Aangezien de VVD zo'n beetje in elk kabinet vd laatste 30 jaar zat, mag je je afvragen wat hun (gebrekkige?) rol in de 'verlinksing' van NL is geweest.

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Wie heeft dan de banken uit het slop getrokken en gezorgd dat al die bankiers met topbonussen, waar jij zo tegen was, konden vertrekken? Ik dacht toch echt Wouter Bos. Niet dat ik zo'n Wouter Bos fan ben, maar de ruggengraat die hij met de crisis wel degelijk toonde heb ik zwaar respect voor.

Haal jij even aan waar ik zeg dat ik tegen die bonussen ben? En de manier waarop Bos de banken uit het slop trekt staat me ook niet aan. Ook dat heb ik aangegeven. Lees mijn posts er maar op na. Wouter Bos kent geen ruggengraat.

En VVD goed? Ga toch weg, die Mark Rutten die daar zit is na Wilders de meest domme vogel.

Zeggen dat je de holocaust mag ontkennen, nee slimme zet om dat te zeggen. Vrijheid van meningsuiting betekend dat je in principe mag zeggen wat je wil, niet om elkaar steeds maar weer te overtreffen met botte ondoordachte uitspraken. Want dat laatste is waar de hedendaagse vrijheid van meningsuiting het meest op lijkt.

Allerminst. Vrijheid van meningsuiting moet precies dat zijn, de vrijheid je mening te ventileren zonder dat je de bak in draait als jouw mening net de verkeerde mensen voor de borst stoot.

Concreet voorbeeldje dan maar: Gregorius Nekschot. We hebben het hier over een cartoonist, en die wordt opgepakt wegens zijn cartoons over moslims? Dat gaat gewoon nergens over. Niet in een zogenaamd vrij land als Nederland. Dat zijn dingen voor een dictatuur, niet voor in de EU, laat staan in het Nederland met diens vrijheid en nuchterheid waar wij ons op prijzen.

Nee, Mark Rutte heeft het iq van een dooie koe.
                    Naast dat je iemands IQ niet kunt afmeten aan iemands uitspraken, durf ik er 50ā‚¬ op in te zetten dat Rutte een iq heeft dat minstens tien punten hoger ligt dan dat van jouw Rouvoet.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Links is juist van de megabetutteling. Alles gaat door, voor en via vadertje staat. Met bergen regels. In het bijzonder voor de vermogende medemens. Rechts (en dan heb ik het over de liberalen, niet over de SGP/CU etc) is er juist voor dat men vrij is om te kiezen wat men zelf wil, met minder regels.

Links niet van de betutteling.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Balkenende: "we moeten terug naar normen en waarden" .
                      En da's geen betutteling? Flikker op man.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Waar zeg ik dan dat Balkenende niet betuttelt? Van mij mogen ze hem net zo goed standrechtelijk executeren. Bloedirritante gozer. Totaal ongeschikt als leider.

Oh, en het CDA is niet rechts.

sigpic

Comment

NAAMchristenen ja. noemen zich christelijk. maar ik kan er weinig christelijk aan ontdekken, dus niet generaliseren met mensen die het wel zijn. (net zoals moslims en extremisten worden gegeneraliseerd)

want anders kom ik je opblazen
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• en balkenende? das toch een schande voor je land. waarom denk je dat nederland nergens serieus wordt genomen. komt er zoĆ©en opdraven. een huilebalk(enende) is het anders niet, met zn grafbek.
                            ik stem liever op dso dan op hem!

Comment

• Originally posted by bruce View Post

want anders kom ik je opblazen

Die Multipla en pindakaas op je leuter hebben je veel punten gekost, maar dit maakt het allemaal wel een beetje goed.

Interessante discussie overigens (verder kom ik op het moment niet wegens gebrek aan focus).
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• jeah... ik komtur wel

je ziet : politiek kan niemand interesseren maar ondertussen hebben we allemaal een mening en volgens mij zijn we nog in staat om oorlog te beginnen.
                                als ik mag aftrappen dan tegen de fransen. dat is kutvolk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X