Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by onderhandelen View Post
    1. Economische vluchteling(en) bestaat niet. Men vraagt asiel aan, men krijgt het of niet.....voorwaarden zijn bekend. Het is onmogelijk om op economische gronden asiel te krijgen.

2. De Nederlandse Cultuur......das een grappig gegeven. Wat is dat De Nederlandse Cultuur.......Maxima kon het niet goed onder woorden brengen.......Weet zeker dat koningin Beatrix dit ook niet zal kunnen.

Cultuur is een dynamisch gegeven.

3. Hoe kan men pleiten dat anderen het land moeten verlaten als men zich niet houdt aan de wet. Als men zelf de wet niet erkent, niet aan houdt, niet als uitgangspunt neemt.

4. Als men met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar je zelf.

5. Geert Wilder heeft daar ook iets van weg. Schuilt zich achter de vrijheid van meningsuiting, als absoluut gegeven.

Wat hij zelf doet.....geldt niet voor hem......strafbaar of niet.....wet of geen wet.

Waarom niet? omdat hij er vanuit gaat dat de vrijheid van meningsuiting een absoluut gegeven is.

Dat is het dus niet en al helemaal niet voor een politicus. Een politicus heeft een voorbeeld functie.

6. De vergelijking tussen WO II en nu Geert Wilder is idd niet exact het zelfde.
    Maaar er zit wel degelijk een vergelijking in, die men kan trekken.

7. Hitler deed onderscheid maken op basis van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid en of ras.

Wat doet Geert Wilders?

Exactly, precies het zelfde.

8. Bron: Home****-****www.pvv.nl

dus daarom Misterfit vindt ik het grappig omdat,

1. men de wet niet erkent als uitgangspunt.
    2. je stuk daardoor al in duigen valt
    3. je niet met je vinger kan wijzen naar anderen, als men zelf de wet niet erkent of als uitgangspunt neemt.
    4. Ik zo een soort handelen bij Geert Wilders bespeur.

enz enz

Vindt het grappig, Niet meer niet minder......lach je dus niet uit. Sterker gesteld heb respect voor jou mening

Das fijn om te horen ( nou gebruiken we dat ding wel heel erg vaak )
    En over dat met de Wet. Ik bedoel niet dat je de wet niet moet opvolgen, maar daarmee bedoel ik, dat je de wet, als het nodig is kunt veranderen. De Wet is geen vast iets. Beetje verkeerd uitgedrukt misschien.

Nederlandse cultuur is zeker moeilijk onder woorden te brengen. Maar de cultuur van de Moslims en hun normen en waarden botsen gewoon. Het zijn twee totaal andere culturen, als je die samen brengt kan dat alleen voor problemen zorgen. Of het nu aan onze cultuur ligt of an die van hun en welke nu beter is, dat doet er niet toe. Het botst! en wij wonen hier, dus moeten we hun aanpakken.

Wilders is heel er aan het veralgemeniseren, dat klopt, maar hij heeft het altijd over moslims, omdat dat de immigranten zijn die het meeste problemen veroorzaken. Het is zo jammer dat hij het niet over andere immigranten heeft, die zich ook misdragen, zoals Chinezen of van mijn part Amerikanen. Ik blijf bij het, "je bent gast en je moet je dan ook gedragen" principe, maar dat moet natuurlijk wel voor iedere immigrant gelden.

Toch denk ik, vanwege de grote botsing, dat we vooral de moslim stromen wat moeten minderen, het best is gewoon de hele immigratie stop zetten van alle soorten immigranten ( is niks geen discrimineren ) We krijgen nu, omdat we te veel tegelijk naar Nederland halen, grote groepen Moslims, die niet van hun "cultuur" willen afstappen.

Als je niet al te veel Moslims tegelijk naar Nederland haalt en ze ook niet allemaal op maar een aantal plekken zet, dan zullen de problemen al minder zijn. Mensen gaan nu groepen vormen en hebben de schijt aan aanpassen, de groep word steeds grotere en dit gaat echt een bedreiging vormen. Niet omdat ze Moslims zijn, maar omdat de twee culturen zo van elkaar verschillen.
    Hetzelfde zou gebeuren als we massaal naar Marokko gingen, dat gaat ook voor problemen zorgen. Wilders zegt het wat radicaal, maar hij ziet wel waar de problemen liggen en dat er een einde aan moet komen, anders zijn er zware tijden in opkomst.

En of je het goedkeurt of niet ( ik vind het nogal overdreven wat Wilders da doet) Wilders mag zeggen over de Koran, wat hij maar wil. Een religie mag je bekritiseren, mag je afkraken en niet goed vinden. Netzo als je het met een regering niet eens hoeft te zijn en je mond er over open mag doen. Check het topic "Spong over Wilders"

En als laaste nog. Hitler was een gestoorde gek, had geen vat meer op de realiteit. Hij kwam met onwaarheden aan zetten, die totaal niet klopten en bepaalde groepen werden buitengesloten. (wilders lult natuurlijk hier en daar ook onzin en overdramatiseert ook af en toe dingen ) Wilders wil alleen de criminelen weg hebben en gaat geen "verboden voor moslims" zones inrichten. Enigste Overeenkomst die je zou kunnen zien, is dat ze beide heel erg vel zijn tegen over de buitenlanders ( Wat bij Wilders terecht is en bij Hitler niet zo was )

Ik weet niet of je weet hoe Hitler aan de macht kon komen, wat er allemaal gaande was, niet alleen de Börsenkrach hat er mee te maken ( wat er wel voor zorgde dat hij groter kon worden ) Als je duits kunt, kan ik je zo mijn tekst sturen "Die Machtergreifung - Wie Hitler an die Macht kam" dat ik voor mijn duitse studie moest schrijven. Waar ik bij moeten zeggen, dat nog lang niet alle aspecten erover in staan, dan kun je een heel boek schrijven.

Mocht Wilders echt uit de hand gaan lopen en Hitler tafarelen gaan plaats vinden, ben ik een van de eerste, die hem met plezier de lucht in jaagt.
    Last edited by Misterfit; 15-06-2009, 22:21.

Comment

• Originally posted by kees View Post
      Even de wet veranderen . Alle zware criminelen en zij die het verdommen om zich aan de nederlandse wet te houden, moeten eruit gestrapt worden. En als ongewenst in de eu beschouwd worden. Is het een zware crimineel uit de eu dan uitleveren en straffen in eigen land. En ongewenst in andere eu landen. Het is alleen op dit moment dat de problemen het meest voorkomen biij de marokaanse jongeren. Ooit kwam ik in mijn stamkroeg in Amsterdam met een paar vrienden De eigenaar kon ons al (vaste klanten) torn we binnen kwamen zaten daar een 15 tal marokaanse jongeren. We werden de toegang door hun geweigert. Met de woorden van oprotten dit is onse plek en jullie hollanders zijn varkens en onrein . Het wert heel grimmig We zijn er maar weggegaan . Kort daarna wert het vechten met de kroegbaas die kreeg een mes in zijn hand van zo;n kut marokaan.Hij wist op dat moment nog een gaspistool te pakken en schoot in de wilde weg. De marokanen bvelde de politie en de kroegbaas wert 1 week vast gezet. Met de nodige gevolgen. Winkel gesloten en zijn leven niet zeker meer. Jongens dit is al 20 jaar geleden gebeurt. Zien jullie wat er nu heden gebeurt? Lul toch niet over discrimatie. Juist wij worden onderdrukt door dat tuig , dat begon al 20 jaar trug. Gek he dat ik op Wilders heb gestemt. En niet allen maar om dat ene geval, ik kan er wel een boek over schrijven. Ja een boek over dat soort tuig.
      Gek he dat ik een hekel aan dat soort heb.

Dat soort dingen, net iets anders heb ik helaas ook meegemaakt.

Nee geen 20 jr geleden
      ......is kut om je bedreigd te voelen

Das een beetje jammer nare situatie(s)/ ervaring(en)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

• @Jordy...... jaa versobering is er zeer zkr coffeeshop's worden dichtgeknalt, vrouwen van lichterzeden wordt dicht geknalt enz. enz.

Dat was de Nederlandse cultuur Men kan zich niet vasthouden aan beelden van 20 a 30 jr trug.

Toen was toen nu is nu en dat veranderd elke dag.

@
        Misterfit....dat ze botsen is een feit, maar dat deden ze al vanaf het begin! jaren 60 en 70.

Waarom was het al die tijd geen probleem?......men heeft al die jaren samen kunnen leven, lang leve de lol.

Nu opeens botsen ze te extreem? harder dan vroeger?

Mensen zijn crimineler/ baldadiger geworden omdat het verschil tussen rijk en arm groter is.

Denk ik
        We like it

Comment

@Jordy...... jaa versobering is er zeer zkr coffeeshop's worden dichtgeknalt, vrouwen van lichterzeden wordt dicht geknalt enz. enz.

Dat was de Nederlandse cultuur Men kan zich niet vasthouden aan beelden van 20 a 30 jr trug.

Toen was toen nu is nu en dat veranderd elke dag.

@
          Misterfit....dat ze botsen is een feit, maar dat deden ze al vanaf het begin! jaren 60 en 70.

Waarom was het al die tijd geen probleem?......men heeft al die jaren samen kunnen leven, lang leve de lol.

Mensen zijn crimineler/ baldadiger geworden omdat het verschil tussen rijk en arm groter is.

Denk ik
          Het resultaat zie je altijd pas veel later en er komen er steeds meer bij. Dat is denk ik het probleem. Je moet niet elkaars tegenpolen in een land zetten, dat moet gecontroleerd gaan en ze moeten zich echt aanpassen, anders loopt het fout af. (Vandaar denk ik ook die "haat" van Wilders tegen Moslims.) Dit is al die jaren niet gebeurd en de enigste manier om het op te lossen ( zo lijkt het ) is de rotte appels eruit halen en geen nieuwe mensen meer toe te laten. Nederland word daar alleen maar beter op. Dit geld niet alleen voor de autochtonen, maar ook voor de allochtonen die wel gewoon normaal doen. Ze krijgen eindelijk de goeie naam die ze verdienen en die ze dankzij dat tuig nu niet kunnen krijgen.

Comment

1. Economische vluchteling(en) bestaat niet. Men vraagt asiel aan, men krijgt het of niet.....voorwaarden zijn bekend. Het is onmogelijk om op economische gronden asiel te krijgen.

2. De Nederlandse Cultuur......das een grappig gegeven. Wat is dat De Nederlandse Cultuur.......Maxima kon het niet goed onder woorden brengen.......Weet zeker dat koningin Beatrix dit ook niet zal kunnen.

Cultuur is een dynamisch gegeven.

3. Hoe kan men pleiten dat anderen het land moeten verlaten als men zich niet houdt aan de wet. Als men zelf de wet niet erkent, niet aan houdt, niet als uitgangspunt neemt.

4. Als men met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar je zelf.

5. Geert Wilder heeft daar ook iets van weg. Schuilt zich achter de vrijheid van meningsuiting, als absoluut gegeven.

Wat hij zelf doet.....geldt niet voor hem......strafbaar of niet.....wet of geen wet.

Waarom niet? omdat hij er vanuit gaat dat de vrijheid van meningsuiting een absoluut gegeven is.

Dat is het dus niet en al helemaal niet voor een politicus. Een politicus heeft een voorbeeld functie.

6. De vergelijking tussen WO II en nu Geert Wilder is idd niet exact het zelfde.
            Maaar er zit wel degelijk een vergelijking in, die men kan trekken.

7. Hitler deed onderscheid maken op basis van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid en of ras.

Wat doet Geert Wilders?

Exactly, precies het zelfde.

8. Bron: Home****-****www.pvv.nl

dus daarom Misterfit vindt ik het grappig omdat,

1. men de wet niet erkent als uitgangspunt.
            2. je stuk daardoor al in duigen valt
            3. je niet met je vinger kan wijzen naar anderen, als men zelf de wet niet erkent of als uitgangspunt neemt.
            4. Ik zo een soort handelen bij Geert Wilders bespeur.

enz enz

Vindt het grappig, Niet meer niet minder......lach je dus niet uit. Sterker gesteld heb respect voor jou mening

zeer nette mooie uitleg.....RESPECT DUDE!!!!!

Comment

Of men daarmee discrimineert is een feit.

Conclusie: zo 1 "verneukt wereldbeeld" heb ik toch niet.

Knuffel politiek ken ik niet.
              Ik ontken niet dat er een ongelijkheid is, in zeg alleen dat ik daar niet mee kan zitten. Daarnaast stel ik de hypocrisie aan de kaak van de mensen die jij voorstaat met hun "positieve" discriminatie.
              Ook stel ik dat er van het gelijkheidsbeginsel sowieso weinig terecht komt. Nu is idealiter het inderdaad zo, gelijke misdaden onder gelijke omstandigheden een gelijke straf.

De facto zie ik toch echt hele andere zaken. Ik zie Marokkanen kloten en bedreigen, en nog geen boete krijgen totdat de media er bovenop zit. En dan nog komen ze er vaak mee weg. Dan zie ik een blanke die een steen gooit op een politie-auto om te kijken of er gelijkheid is. En die autochtoon wordt wel opgepakt. Je hebt gelijk, er is van knuffelpolitiek geen sprake.

Tenzij je je hoofd uit de aarde haalt, dan zie je wel waar ik het over heb.

Originally posted by onderhandelen View Post

Omdat destijds die arbeiders wel werkten. En het grootste gedeelte uit Turkije kwam, niet Marokko. Dat zijn ook twee totaal andere landen, vergeet dat niet. De Turken zijn super. Mag daar nog de eerste slechte ervaring over horen. Over de Marokkanen mag ik de eerste positieve nog horen.

Dat zie je toch.

Denk ik
              En die gedachte is bullshit. Zolang de welvaart stijgt is er geen enkele reden om crimineler te worden. En de laatste jaren (zelfs met malaise en al) is de welvaart alleen maar gestegen. We hebben hier niet te maken met een probleem vanuit de zielige arme mensen, we hebben hier te maken met een cultuurclash. Anders zagen we niet zo afgrijselijk veel Marokkanen in de gevangenissen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Tenzij je je hoofd uit de aarde haalt, dan zie je wel waar ik het over heb.
                Zegg iets meer respect graag, je kan met mij een volwassen discussie voeren, zolang je niet op de man gaat spelen of dit soort denigrerende opmerkingen gaat maken.

Ben niet die gene met wie je knikkert. Eerst volgende X ga ik er niet op in.

Oke nu ff ingaan op wat je zegt, maak je niet druk leef er midden in. Loop maar es 1 weekje met mij mee. Ga je zien hoe positieve discriminatie dat op papier zeer positief uitziet van de jaren 90, een uitwerking heeft anno 2009.

Originally posted by GeneralIx View Post
                En die gedachte is bullshit. Zolang de welvaart stijgt is er geen enkele reden om crimineler te worden. En de laatste jaren (zelfs met malaise en al) is de welvaart alleen maar gestegen. We hebben hier niet te maken met een probleem vanuit de zielige arme mensen, we hebben hier te maken met een cultuurclash. Anders zagen we niet zo afgrijselijk veel Marokkanen in de gevangenissen.
                Laten wij het ff benoemen zoals het is.......

Welvaart stijgt alleen voor mensen die knaken hebben, mensen die afhankelijk zijn van overeidssteun daarvan wordt de kraan dicht geknepen, dicht gedraait. Zo is het beleid.

Hoe wil men de voedselbanken verklaren? cultuurclash?

Ik noem dat armmoede. Newage armmoede, armmoede dat er vroeger niet was. Sorry!

Als men niets anders kan tja dan ja gaat men opzoek naar alternatieven! (kom nu niet met ja moeten ze gaan werken, anders blijven wij telkens in herhaling vallen.)

Blijkbaar is er armmoede en loont het om crimineel te zijn.

Als er geen armmoede was, dan zou die kloof tussen rijk en arm niet zo groot zijn.

Loonde het niet om mensen te gaan berooven/ in te breken, andermans eigendommen af te nemen.

Als men heeft wat de buurman heeft of igg volldoende cash om van te kunnen leven, hoeft men die alternatieve wegen niet te bewandelen.
                Last edited by onderhandelen; 15-06-2009, 23:34.
                We like it

Comment

• nu.nl/algemeen | 'Wilders verkondigt onzin'

Comment

• Er is niet meer armoede. Dat is wat ik je juist zeg. Het verschil tussen arm en rijk is iets toegenomen, maar er is in absolute zin niet meer armoede. Ook al wil je dat graag zodat de kutmarokkanen een excuus hebben. De meesten daarvan zitten thuis met een uitkering. Daar kies je zelf voor. En als je dan gaat jatten ben je gewoon een klootzak (dubbel zelfs omdat je dat niet lekker in je eigen land doet, en hier wel een uitkering krijgt).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by jordy View Post

Ik ben dan misschien geen Maxima of Beatrix, maar ik het toch een beetje duidelijk proberen te maken. Nederland is het land van de klompen, de boeren, de molens, de tulpen en de kaas. Een land dat zich altijd niets aantrok van andere landen. Zowat het enigste land waar je vrij over de wallen kan lopen en vrouwen kan betalen voor seks. Ook zowat het enigste land waar het gedoogd is om hasj en wiet te halen bij de coffeeshop, hoewel dat trouwens ook steeds strenger word. Nederland is het land van vrijheid. Vrijheid van meningsuiting, hoewel dat helaas ook niet meer zo is als dat het geweest is, vrijheid van godsdienst. Het land waar de mensen op klompen over het land lopen en tulpen kweken en waar de mensen met de fiets naar het werk gaan.

Dat, dat is de Nederlandse cultuur.
                      Even als aanvulling. Nederland is het land van de lafaards als leiders. Kijk maar naar het verleden met onze monarch/leiders in tijden van oorlogen zoals tegen Spanje e.d. En nu weer met al dat thee geleuter en dat er geen besluiten genomen durven te worden.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Er is niet meer armoede. Dat is wat ik je juist zeg.
                        Dat begrijp ik, ik zeg namelijk exact het tegenovergestelde.

Armoede was al groot.....dat is nu alleen maar aan het toenemen.

Het verschil tussen arm en rijk is iets toegenomen, maar er is in absolute zin niet meer armoede.
                        Tja zet iets toegenomen tegenover.....de mensen die al van overheidssteun afhankelijk waren.

Plak er ook nog ff achter aan dat heeeeeel veeeeel mensen nu en in de komende tijd hun Job kwijt raken, dan zal je zien dat, het maar "iets" is idd

De meesten daarvan zitten thuis met een uitkering. Daar kies je zelf voor.
                        dat is een generalisatie van hier tot gunter.

Een stelling van 0 Klopt voor geen milimeter.

En als je dan gaat jatten ben je gewoon een klootzak (dubbel zelfs omdat je dat niet lekker in je eigen land doet, en hier wel een uitkering krijgt).
                        Ook al wil je dat graag zodat de kutmarokkanen een excuus hebben.
                        Nee m8 Marokkanen interesseren mij niet zo veel en al helemaal niet DE of EEN excuus.

Wat mij intresseerd is waarom men doet zoals men doet

en hoe je dat aanpakt.

Bedoel men kan niet zeggen dat je in aanraking komt met Minderheden In Knegsel toch!

Daarom vraag ik mij hoe je tot zulke beweringen/ conclusies kan komen General?
                        Last edited by onderhandelen; 16-06-2009, 11:07.
                        We like it

Comment

• broederlijk bodynet wordt nog es: bloed-rijk lijknet.nl

we waren zo liefjes altijd. waar is dat gebleven?
                          en dat komt alleen maar door de kutmarokkanen. (die oorzaak zijn van wilders zn frustratie)
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Bruce is van zn apropo....

BN rockz....nog steeds relaxed
                            We like it

Comment

Dat begrijp ik, ik zeg namelijk exact het tegenovergestelde.

Armoede was al groot.....dat is nu alleen maar aan het toenemen.

Bullshit.

Tja zet iets toegenomen tegenover.....de mensen die al van overheidssteun afhankelijk waren.

Plak er ook nog ff achter aan dat heeeeeel veeeeel mensen nu en in de komende tijd hun Job kwijt raken, dan zal je zien dat, het maar "iets" is idd

Mensen die hun baan kwijt raken zitten niet meteen onder de armoedegrens, laat staan dat die onmiddelijk gaan stelen. Op een bepaalde minderheid na dan.

dat is een generalisatie van hier tot gunter.

Een stelling van 0 Klopt voor geen milimeter.

Toevallig heb ik daar eens wat cijfers van gevonden. Is gewoon een feit. Dus het spijt me, maar ik wou dat het een generalisatie was.

Nee m8 Marokkanen interesseren mij niet zo veel en al helemaal niet DE of EEN excuus.

Wat mij intresseerd is waarom men doet zoals men doet

en hoe je dat aanpakt.

Bedoel men kan niet zeggen dat je in aanraking komt met Minderheden In Knegsel toch!

Daarom vraag ik mij hoe je tot zulke beweringen/ conclusies kan komen General?
                              Hahahah, erg laag. En een zwaktebod. Zeker omdat ik al de nodige verhalen heb verteld. Neem nou de keer dat ik in R'dam bij mijn pa was. Wordt er op klaarlichte dag tegen de deur geramd en alles. Mag jij raden welke etnische minderheid er MIJN FUCKING DEUR STOND TE SLOPEN OM IN TE BREKEN?

Ja, Marokkanen.

Mag jij raden welke etnische minderheid de garagedeuren kapotgooide van de inmiddels overleden technisch directeur. Oh, ik weet het. MAROKKANEN.

Mag jij raden door welke etnische minderheid een hele goede bekende van me tot drie keer toe is beroofd. MAROKKANEN.

Mag jij raden van welke afkomst een of andere megaklootzak was, die was aangenomen bij een vriend van ons die alle vrouwen daar sexueel intimideerde, alleen maar stennis schopte en kutwerk afleverde.

Denk dat je die wel kunt gokken onderhand. Maar voordat je de geslagen hond speelt: MAROKKANEN.

Mag jij raden van welke etnische minderheid twee vetzakken op een scooter waren die een aantal vriendinnen van me hoeren noemde, en zodra ik wat terugriep meteen moest vechten en aan mijn stuur ging trekken.

MAROKKANEN.

Ik kan zo echt nog wel een tijdje doorgaan. Nee OH, in dit geval heb je het gewoon echt mis. Echt.

En dat is echt niet omdat al die mocro'tjes zo zielig zijn en gediscrimineerd worden. Ze hebben het eerst verneukt, en krijgen dat nu op hun bord. Niet andersom.

sigpic

Comment

• Lijkt wel of nu beetje je werkelijke reden naar boven komt.
                                Eigen ervaring. Net zoals Kees waarvan ik heel veel verhalen lees.
                                Negatieve ervaringen met Marokkanen waaruit woede naar boven komt.
                                Zonde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X