Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en motief wil niet zeggen dat het een terroristische actie is! Mohamed B heeft gehandelt uit woede vanwege de beledigingen die Theo over onze religie uitte!"
    Het moderne terrorisme, ofwel religieus terrorisme. Een aanslag op iemand die het geloof niet steunt zie jij dus niet als een vorm van religieus terrorisme? Oké.
    Beste Tums, kan jij lezen?????????? IK zei dat dat niet de definitie was. En Mohammed B heeftTheo niet vermoord omdat Theo de islaam niet steunde. Snap je dat of wil je nog betere uitleg??????

"ze niet bij jou komen wonen bruce, ze zijn naar nl gehaald om te werken en belasting te betalen en hun ruggen te verslijten, om nl opnieuw op te bouwen. dat noemen wij stank voor dank!"
    Stank voor dank? Ze komen hier voor een beter leven/werk, krijgen ze, vervolgens wordt hier de boel verziekt. Stank voor dank?

Als jij ergens heen gaat pas je je toch aan? Of niet? Ik zou niet ergens willen wonen waar ik de taal niet ken. Om eerlijk te zijn is dit het enige wat er wordt verlangd van de allochtone bevolking, integratie. De taal (enigszins goed verstaanbaar) spreken is dan toch zeker wel een vereiste. Wie dit niet kan/wil heeft hier niks te zoeken.Tums Tums Tums toch. Ik zie dat je niet echt van lezen houd. Ik zei dat ze 12 uur per dag moesten werken met een arbeids beleid van lik-me vesje.

Tums, het ziet er ook na uit dat je nog steeds in disneyland leeft. heb je wel eens gehoord van het verdag van sykes picot. Jullie hebben het goed in nl omdat jullie (EU,US,Rusland) de wereld hebben leeg geplunderd en nog steeds leeg plunderen. Lees je geschiedenis boeken goed Tums. Ik raad je aan the economic hitman te lezen is ook in het nederlands verkrijgbaar.

Comment

• Jij vind deze vorm van moslimextremisme geen terrorisme? Ik wel. Je moet geen appels met peren vergelijken, we leven niet meer in de jaren 1600-1700. Nederland plundert? Ik vind dat we geplukt worden.

Wat heeft mijn laatste punt met lezen te maken? Het is gewoon mijn mening.

Je ziet zelf duidelijk niet dat je net zo bol staat van de vooroordelen als Wilders. Hij heeft op een groot aantal punten zeker gelijk maar gaat in sommige punten ook zeker te ver.

Comment

• Originally posted by martin27 View Post
        precies dat gebeurd hier ook en dat was 13 jaar geleden al zo

weet het nog steeds liep langs ze in een brede steeg

heey lekkerding kom is hier aan de fiets trekken van haar zodat ze stil stond

zij rot op man, ik moet niks van je, aah wat nou je hoer

toen was het al zo en nu nog steeds zo

ze denken alles te kunnen mogen maken E.V.E.
        Ja,dat geeft best een bedreigend gevoel..Griezels dus.Sommige negroide mannen ( weet de afkomst er vaak niet van..) kunnen daar ook wel wat van,die zijn niet bang voor een blauwtje zeg maar .

Na de 3e afwijzing het nog niet begrijpen...

Comment

• Aangezien jij in Verenigd Koninkrijk woont, plunder je netzo mee en maak je netzo veel gebruik van ons "geplunderd".

En dat stank voor dank verhaal. Kom nu eens met een normaal argument. Die mensen waren blij dat ze hier werk konden vinden en hadden. Uitbuiten is nooit fijn, maar mensen laten zich ook uitbuiten. En wie heeft er ooit iets tegen die mensen gehad dan? wie heeft er in dit topic iets gezegd over die gastarbeiders. Van mij mogen ze gewoon blijven hoor. Mensen die gewoon normaal werken, zich normaal gedragen, prima. Ik ben ze heel erg dankbaar voor hun werk.

Het gaat hier om de criminaliteit, en die is onder allochtonen veel groter, hoe je het ook wendt of keert. Het gaat hier om de mensen, die hier heen komen en zich misdragen. Ze willen hier een beter bestaan opbouwen, maar dan houd je wel aan de regels, niet zo moeilijk toch. Zolang er geen problemen ontstaan, is er toch ook niets aan de hand. Maar ontstaan er problemen, moeten deze aangepakt worden. Desnoods het land uit, als het te erg word.
          En ja, het slot moet er een keer opkomen, de schade die nederland leid, door asielzoekers is imens.

Dus, houd de Allochtonen die in het land zijn en zich gedragen gewoon hier. ben je tweede generatie allochtoon, dan ben je voor mij ook Nederlander, want je kent niks anders dan Nederland en dan mag je bij een zware misdrijf ook gewoon blijven. En voor de rest geen buitenlanders meer toelaten, de hoeveelheid in nederland is al hoog genoeg. Zometeen hebben we meer mensen van buitenlandes afkomst, dan dat we Nederlanders hebben, lijkt me ook niet de bedoeling, krijg we hier ook op een gegeven moment een moslim staat.

En toch, ook al geloof je me niet, respecteer ik andere culturen, maar niet als het ten kosten gaat van mijn eigen cultuur en land.

Comment

• Originally posted by davevd View Post
            Spijtig dat niemand lessen leert uit de geschiedenis.. Er zijn altijd al mensen met verschillende culturen en godsdiensten naast elkaar in dezelfde gebieden gaan wonen. Spijtig genoeg leid dat soms tot oorlog of zelfs tot hele genocides. En toch zijn er mensen in de politiek die nog altijd dezelfde haat verspreiden tegen die andere culturen.En nog altijd zijn er mensen die hun blindelings volgen..

Op die manier laat je gewoon alles broeien tot er iets gebeurt en dan zit je met een burgeroorlog.
            Leef gewoon samen naast elkaar en relativeer gewoon. Nl is nog altijd één van de beste plekken op Aarde om te wonen hoor.
            nee, we moeten maar buigen onder de last die ons van buitenaf wordt opgelegd. hoe komt het dat veel nederlandse mensen al bang worden als een marokkaan naar ze kijkt!!! dat komt zeker uit de lucht vallen.
            @cojones: je moet meer naar het nieuws luisteren. het is afgelopen week gebleken uit onderzoek dat meer dan 50% van de marokkaanse jongeren in rotterdam tussen 12 en 24 een strafblad heeft. 40% van de antillianen ook. DAT STAAT GEREGISTREERD.
            en ja, ik discrimineer. er zullen ook mensen zijn die ik ten onrechte zo beoordeel, maar dat schuif ik als schuld op de slechten.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by martin27 View Post
              ja ned van die wanna be, die willen er graag bij horen

die mogen ze ook met hun mee sturen het land uit
              met afgezakte broeken.
              maar martin, ik ben het eens met sommige hier. je zegt kut geloof: de ellendelingen doen niet zoveel aan dat geloof hoor. alleen als het ze uitkomt.
              een echte moslim, die gelovig is is een nederige man die zn naaste dient. net als een echte christen, dus die mensen zal je geen last van hebben. het gaat puur en alleen omd e overlast veroorzakers. dus zoals die tolheffers op die brug. dat zie je nederlanders niet verzinnen

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ben het met Little eens. Als je in Nederland geboren bent en een nederlands paspoort hebt ben je nederlander. Je hebt hier het recht op je eigen cultuur, gebruiken, geloof, sexuele voorkeur en politieke overtuiging. En zolang je daar niemand mee wat in de weg ligt dien je normaal behandeld te worden. Heel die Wilders hangt me de keel uit met zijn gezeik over islamisering.
                Het probleem van criminaliteit (en voornamelijk in lagere sociale allochtone klassen) moet opgelost worden. Maar daar zijn betere politieke partijen voor vind ik.
                homos er wel uit

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                  nee, we moeten maar buigen onder de last die ons van buitenaf wordt opgelegd. hoe komt het dat veel nederlandse mensen al bang worden als een marokkaan naar ze kijkt!!! dat komt zeker uit de lucht vallen.
                  @cojones: je moet meer naar het nieuws luisteren. het is afgelopen week gebleken uit onderzoek dat meer dan 50% van de marokkaanse jongeren in rotterdam tussen 12 en 24 een strafblad heeft. 40% van de antillianen ook. DAT STAAT GEREGISTREERD.
                  en ja, ik discrimineer. er zullen ook mensen zijn die ik ten onrechte zo beoordeel, maar dat schuif ik als schuld op de slechten.
                  ik dacht dat die 50% op alle marokkanen in heel nl sloeg wat dus niet klopt......

als jij discrimineert en mensen ten onrechte beoordeelt, verdien jij ook geen respectvolle behandeling naar mijn mening......
                  Last edited by cojones; 07-06-2009, 17:07.

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                    homos er wel uit
                    Rascist
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Rascist
                      ohja? sinds wanneer zijn homos een ras

Comment

• ik begrijp heel goed de mensen die ik ten onrechte bejegen dat die mij ook zo behandelen en dat respecteer ik. maar ik kan niet aan de buitenkant zien welke van de 2 slecht is. (ik hou het bij de marokkanen. de rest boeit me niet. zelfs antillianen vind ik minder erg. daar heb je namelijk ruzie mee als je herrie maakt of als ze teveel drank op hebben. het gedeelte marokkanen waar ik het over heb die zoeken het op voor 'de lol' ).

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
                          Oorspronkelijk geplaatst door mohamed
                          Hoi allemaal.

"Wilders is een pion en zijn volgers ook."

Beste mensen, jullie denken dat Wilders het beste voor Nederland over heeft.
                          Dat is alles behalve waar, en de tijd zal het leren.
                          Wilders speelt een politieke spelletje.
                          Om eerlijk te zijn speelt hij een DUIVELSE spel met het volk van nederland.
                          Wat helemaal zielig is, is dat heel veel lui er intrappen.
                          vertelt iem. die bang is voor opkomst wilders. Ik woon niet in nederland, ik woon in UK! jij blij dat hij niet mocht komen
                          Laten we eens kijken naar wilders zijn standpunten.
                          * Preventieve opsluiting van 150 a 200 potentiele terroristen en hun handlangers.
                          * Immigrantenstop tot 2010.
                          * Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
                          * Migranten die geen inburgeringsdiploma halen, moeten het land uit.
                          * Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan, verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
                          * Nederlands als voertaal voor imams, op straffe van preekverbod.

1 terroristen in Nederland is een BIG joke.
                          Echtwaar, ze maken mensen bang en vervolgens veranderen ze wetten waar de mensen zo trots op waren.
                          Ik zal jullie vertellen als praktiserende moslim, in NEDERLAND heb je geen terroristen!
                          oh is dat een big joke? ze zitten over de hele wereld kerl. als jij beweert dat er in nederland niet een zit, die connecties heeft en medewerking verleent ben je of dom, of je probeert ons zo te houden. ze integreren overal om als het moet toe te kunnen slaan. of ze nou moslim zijn, of puur politieke redenen hebben en de islam misbruiken als smoes. Het probleem is toch dat we ons niet intergreren?ik bedoel infiltreren, maar speel het maar op de woorden, als je geen weerwoord hebt.
                          Dus wees maar niet bang. Mohammed B heeft Theo vermoord en het woord zegt het al VERMOORD. oh gelukkig. alleen moordenaars en geen terroristen. pfff... ben meteen weer onbezorgd.
                          Dat is geen terroristiche aanslag. Als een man zijn hele familie dood en vervolgens zich zelf dan praten we toch ook niet van een terroristiche aanslag of wel soms. De definitie van terrorist is, iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereiken. had hij niet een motief om hem te vermoorden? Een motief wil niet zeggen dat het een terroristische actie is! Mohamed B heeft gehandelt uit woede vanwege de beledigingen die Theo over onze religie uitte!als alle nederlanders (en niet nederlanders) vermoord werden om hun beledigingen omtrent het moslim geloof, bleven er weinig over. en het lijkt er een beetje op dat jij achter moh staat. (hoewel ik hem ergens begrijp, het is het begin van het einde als je zo bezig gaat)
                          Nou vertel mij hoe veel van dat soort terroristen hebben wij in Nederland? met dat soort boodschappen? hopelijk niet teveel
                          2 Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
                          Gaat hij "Wilders" dan ook verhuizen samen met zijn hongaarse vrouw.zoals al gezegd is: hij heeft het over ww trekkers en arabieren en (ja, helaas) moslims. (persoonlijk zie ik moslims (nog)niet als kwaad. hopelijk blijft dat zo. niet alleen arabieren leven van een uitkering, daar moet je niet bij mij mee aankomen met een NL schoonfamilie! ik zeg toch ook ww trekkers. dat zijn ook niet arabieren
                          3 Wilders mag ons eerst wel eens vertellen wat hij bedoelt met Inburgeren.
                          Toen Nederland onze ouders uit het buitenland haalde was er geen spraken van inburgeren.dit is te gek voor woorden. jij weet zelfs niet wat hij daarmee bedoelt en jij typt normaal nederlands. wat moeten de allochtonen ervan snappen die halfgebakken of niet nederlands schrijven/ lezen of zelfs spreken. dat is juist wat hij bedoelt. dat je dat snapt. Dat bedoelt hij niet. Wildersje heeft het niet over intergreren maar assimileren, dat je dat snapt!alweer een woord. is het nou integreren of inteRgreren. ik heb hem btw nooit over assimileren gehoord. wel retegreren of zoiets.
                          Nee er was toen niet eens sprake van een normaal arbeids beleid. Onze ouders moesten hard werken voor weinig, soms wel 12 uur lang.
                          Toen hadden ze hun geen nederlands geleerd en was het ook geen verpichting.
                          Nu Nederland weer helemaal is opgebouwd en ze alle vuile klussen hebben opgeruimd moeten ze ineens inburgeren.
                          Hahaha wat een grap!!na 50 jaar?.... zou geen inburgeren meer hoeven heten. ze zouden al vloeiend nederlands moeten spreken, etc.Gaat nogal als je 12 uur moet werken met een arbeidsbeleid van lik-me-vesje zwak excuus. je hebt nog het weekend en je nederlandse collega's, de supermarkt, etc.
                          4 Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
                          Dus je bent een nederlander maar niet helemaal hahahahaha. natuurlijk. als iemand bij mij komt inwonen en hij krijgt de sleutel, maar ineens maakt hij er een kutzooi van in mn huis is hij geen huisgenoot meer en gaat ie maar elders zn drek strooien. ze niet bij jou komen wonen bruce, ze zijn naar nl gehaald om te werken en belasting te betalen en hun ruggen te verslijten, om nl opnieuw op te bouwen. dat noemen wij stank voor dank!het gaat niet om de mensendie jij nu noemt. wij hebben last van de generatie die nu overal overlast veroorzaakt. die zijn ook oorzaak dat wij ineens last hebben van alle buitenlanders (en veel mensen ook van moslims omdat ze die nou eenmaal associeren met marokkanen)
                          Als iemand Nederlands wordt moet hij toch ook dezelfde rechten krijgen als een nederlander of ziet hij ze als Untermensch. dat maak jij ervan. waarom komen sommige 'nederlandse' kickboxers uit onder marokkaanse vlag? omdat ze zo nederlands zijn?geen antwoord?
                          5 Nederlands als voertaal voor imams? Moeten we ook de koran in het Nederland gaan lezen?
                          Moeten we ons geloof ook gaan aanpassen zodat we wilders tevreden stellen. nee, daar heb je eindelijk es gelijk.
                          Wilders is GEK als hij denkt dat moslims dat gaan doen. was het maar waar ja. ghehe. En wildersje spreekt zijn eigen grondwet tegen.
                          Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen,
                          hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan,
                          door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. (artikel 18)dit heb je ook gelijk in. ?? dit heb je ook gelijk in......(waar heb je op school gezeten??)op een woord spelen. dat maakt dat de discussie zinniger.
                          Wilders is Anti islaam. Hij haat de Islaam en wil er alles aandoen om de islaam te stoppen sammen met zijn joodse vriendjes die hij wekelijks bezoekt in de Israëlische ambassade. dit klopt ook, maar je hebt het over joodse vriendjes, dus zo vriendelijk ben jij ook niet, sjakie. nee sorry Mohamed was de naam maar mischien heb ik me niet goed voorgesteld...aangenaam!! Israel bestaat niet het is nog altijd palestina!!en dat zal blijven ook!op welke school ik heb gezeten? diverse. tot mn 23e. jij niet zoveel. of ze hadden er geen wereldbol. of hadden ze daar israel al uitgehakt?
                          1 ding is zeker, Islaam is de snelst groeiende relige in de wereld en niemand zal dat ooit tegen kunnen houden. HET BEWIJS VAN DE ISLAMISERING VAN NEDERLAND. HIER GEEF JE WILDERS DUS GELIJK!nl is toch een democratie?? dat mag iedereen toch geloven wat hij wil....oh sorry ff vergeten...het is bijna een politiestaat..veel succes !!!je gaat niet in op mijn antwoord. wilders heeft het over islamisering van nederland en jij geeft dat toe. als antwoord begin je over democratie. en zo valt er nooit te discusseren met jullie, want je haalt er andere dingen bij. en btw: nederland een politiestaat? haha... veel moslimlanden, daar ben je vrij zullen we zeggen. ik wijs je er nogmaals op: jij heb het maar over moslims en geloven, ik niet. ik ben anti kutmarokkaan. (niet eens anti marokkaan). en de enige die in europees verband daar wat aan wil doen: wilders, daar stem ik op. landelijk ga ik rita verdonk stemmen. die is niet anti moslim, maar anti PROBLEEMJONGEREN!
                          En als wildersje moslims uit Nederland wil schoppen wat gaat hij dan doen met de nederlandse bekeerlingen?
                          Of bvb mijn kinderen die zijn ook nederlands en hebben ook een nederlandse moeder en zo heb je er nog heeeel veel.
                          Om een lang verhaal kort te maken, het is een statistieken-spel.
                          De russen zeggen ;"je hebt de gewone leugen, de grote leugen en de statistieken"
                          In 1999 had niemand in rusland gehoord van Vladimir putin toch steeg de partij van putin
                          week na week in de pijling en zo kregen mensen interesse in zijn partij,
                          want als die partij zo snel stijgt dan moet het wel goed zijn. Mensen doen elkaar graag na.
                          En Nederland gaat op dezelfde tour.ik had het over statistieken gebruiken om de mensen te stimuleren op een partij te stemmen.als er niet bij opsporing verzocht 100% kleurlingen het probleem waren en niemand had last van de marokkaanse jongeren, waren er geen statistieken nodig. 80% van wilders zn stemmen is om van die problemen af te komen en heeft schijt aan zijn opmerking islamisering van nederland.
                          ik weet dat Nederland een Koningin heeft en een kabinet der koningin die zorgt voor de ambtelijke ondersteuning van de Koningin bij de uitoefening van haar staatsrechtelijke taken en fungeert als schakel tussen Koningin en ministers. maar dank je wel voor je uitleg.
                          geen dank

Comment

• Ik denk dat je maar beter over bodybuilding kan gaan praten bruce. Je weet niet waar je over praat. Wacht maar de tijd zal het leren bruce.

Comment

• denk ik eindelijk es een discussie te hebben, blijkt het te zware koek en wordt er afgehaakt.
                              wat bedoel je met wacht maar.....? is dat een dreigement? dan heeft wilders missch. nog meer gelijk dan wij allemaal denken.

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
                                Ik denk dat je maar beter over bodybuilding kan gaan praten bruce. Je weet niet waar je over praat. Wacht maar de tijd zal het leren bruce.
                                Ik denk dat je wat snel in de verdediging schiet .Dat zie ik vaak bij 'allochtonen',reageren altijd heel fel en kunnen er vaak niet rustig over discussieren.

Ik ben zelf van Aziatische afkomst,maar ook mijn 'soortgenoten' integreren niet goed.Ze kleven vaak samen,praten slecht tot helemaal geen Nederlands.Alleen daar hoor je minder over,hoogst waarschijnlijk omdat ze dus best een afgesloten leven leiden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X