Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit
constant over iets door blijven praten, is dat de vinger op de zere plek leggen?
ik begrijp wel wat je bedoelt, maar met zeuren bedoel ik het constant herhalen van een bepaald punt.
zeurende pijn... heb je vast wel es van gehoord. die pijn.... das de ellende.
oke, dan gaan we nu niet meer zeiken maar in oplossingen praten. en dan netuurlijk niet: jah... alles eruit.
we weten allemaal dat iedereen commentaar heeft op moslims, puur door de extremisten en het feit dat de lastige kleurlingen vaak moslim zijn.
maar: er zijn ook moslims die niet lastig zijn. dus we kunnen niet zeggen: buitenlanders of moslims. we moeten specifiek over die bepaalde groep hebben waar we ook echt last van hebben.
als iem. roept: ik vind dat je lastige allochtonen NIET het land uit mag sturen, want ze hebben recht om hier te wonen, dan snap ik dat niet.
waarom niet? die mensen bezorgen hun een slechte naam.
als ik in australie woonde met nog 99 hollanders, en van de 100 nederlanders daar zouden er 50 altijd overlast veroorzaken en ik werd daarom overal uitgemaakt voor kuthollander, zou ik van de daken schreeuwen: DONDER ZE ALSJEBLIEFT HET LAND UIT, WANT IK HEB NIKS MET DIE HUFTERS TE MAKEN!!!!
hoe kan je dan als allochtoon in nederland andersom redeneren en op de baricades springen voor dat volk?????
Je zou Nederlanders toch ook het land uit kunnen sturen.....
Als je perse mensen het land uit wilt sturen onder het motto "zoek het maar uit" kan dat net zo goed bij Nederlanders als bij Marokkanen of Turken.
Sorry man maar wat een onzin...!
Iedereen moet gelijk behandeld worden en dit doen we ook prima, nederlanders betalen niet minder voor een blikje tonijn als buitlanders.
in een ander land vinden ze andere dingen normaal.. en als ze dan naar nl komen hoor je je aan te passen.. simpel as that.. jij gaat in Engeland ook niet rechts rijden.
hoe kun je een Nederlander nou het land uit sturen ? als een Nederlander herrie knalt zitten wij met dat probleem en moeten we dat zelf oplossen.. je kan toch niet in 1 keer tegen Duitsland zeggen.. eh jongens ik weet niet hoor maar deze zak hooi mogen jullie hebben.. DSO zegt het goed met ze huis voordbeeld!
Hoef je geen sorry voor te zeggen dat is jou mening tegen de mijne.
Gelukkig een land (nog..) met vrijheid van meningsuiting.
Jij staat achter je rechtse idee ik wat meer achter het linkse, verschil moet er zijn.
Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om 'miljoenen, tientallen miljoenen' mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.
"Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben", aldus Wilders. "Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten." Volgens Wilders is het 'een paar minuten voor twaalf' en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.
In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij, wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. "In Nederland is dat hetzelfde." In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. "In Nederland is dat helaas niet veel anders."
Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."
Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: 'Miljoenen. Tientallen miljoenen.' Later heeft hij het over 'miljoenen nu' die misdrijven plegen en 'de sharia en het kalifaat' willen. "En helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden."
Waarom een Moslim wel en een Jood, Christen of wat dan ook niet?
Ik geloof dat iets meer dan een halve eeuw ook afgerekend werd op "geloof"... hoe dat heeft uitgepakt weten we allemaal wel.
En what about de moslims die hier nog geboren worden met straks een dubbel (Marrokaans) paspoort (aangezien dat VERPLICHT wordt door de regering van Marroko)? Kunnen die dan ook teruggestuurd worden? Immers zijn het gewoon Nederlanders.
En doen alsof de "Islam" de ondergang van de wereld is. Dat we terug moeten vechten tegen het "gevaar", wat een grap. Ook dit lijkt een beetje op het jodenverhaal WO II.
Plus we zijn mensen en mensen maken fouten. Waar trek je de grens. Bij welke overtreding zet je iemand het land uit?
Door zulks uitspraken creëer je alleen maar meer haat. Bah.
Je hebt overtredingen en misdrijven. Heldere scheidslijn. En de regering van Marokko heeft geen reet te zeggen over Nederlandse staatsburgers. Als je meent dat ze dat wel hebben en Marokkaan wilt blijven lijkt het me niet vreemd dat wij daarnaar handelen en je terugsturen. Als je dat risico niet wilt nemen houd je het bij een paspoort: het Nederlandse.
Overigens is het Jodenverhaal en dit totaal verschillend. Kijk even naar de bedreigingen, aanslagen en haatzaaierij we binnen onze samenleving kennen vanuit deze ideologie en zet dat af tegen het totale gebrek daaraan bij de Joden.
Het bekt lekker, iemand wegzetten als racist. Maar weer ontbreekt elke grond. En dan zijn het wel heel zware beschuldigingen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Je hebt overtredingen en misdrijven. Heldere scheidslijn. En de regering van Marokko heeft geen reet te zeggen over Nederlandse staatsburgers. Als je meent dat ze dat wel hebben en Marokkaan wilt blijven lijkt het me niet vreemd dat wij daarnaar handelen en je terugsturen. Als je dat risico niet wilt nemen houd je het bij een paspoort: het Nederlandse.
Overigens is het Jodenverhaal en dit totaal verschillend. Kijk even naar de bedreigingen, aanslagen en haatzaaierij we binnen onze samenleving kennen vanuit deze ideologie en zet dat af tegen het totale gebrek daaraan bij de Joden.
Het bekt lekker, iemand wegzetten als racist. Maar weer ontbreekt elke grond. En dan zijn het wel heel zware beschuldigingen.
Nounou inderdaad een echte dreiging van moslims. Al die aanslagen, haatzaaierij en bedreigingen poeh poeh ik ga het bíjna geloven.
Laat me toch niet lachen. Wie heeft Pim Fortuyn vermoord? Wie wilde een aanslag plegen op het koninklijk huis? Waren dit moslims? Misschien zijn wijzelf, autochtone Nederlanders wel de grootste bedreiging voor onze eigen samenleving!
En het is wel heel makkelijk om te zeggen van "dan maar geen Marokkaanse nationaliteit". Maar dan kan je dus nooit naar Marokko toe omdat je daar opgepakt zult worden wegens het overtreden van de wet.
Zonde dat je niet op ingaat dat Wilders het constant heeft over "Moslims" in plaats van alleen maar "Immigranten". Dus ook die uit Amerika, Indonisië, china of waar dan ook ter wereld en welk geloof dan ook.
Of zoals iemand reageerde op Fok!:"Hij heeft het over miljoenen Moslims, dus inderdaad óók de Moslims die hier geboren zijn. Pure segregatie aan de hand van iemands geloofsovertuiging."
Plus daarnaast is het uitzetten uit het land wel een HEEL zware straf. Er zijn genoeg zaken waarbij burger TEN ONRECHTE zijn veroordeeld. Stel je voor dat dat het geval is bij de "moslims". Dan worden die dus het land uitgezet (waar ze een leven op zijn gaan bouwen). IMO moet je dan wel hééél zeker zijn van je straf.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment