Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog steeds alleen maar beweringen zonder bewijzen damned

Mag er vanuit gaan dat wat men zegt klopt

Maar goed ik ga er mee kappen.

Jij jou mening, ik die van mij.......

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• respect onderhandelen......niet alleen de punten die je opnoemde, maar ook wat voor bronnen je gebruikte en je manier van discussieren, mensen hebben een uitstekend voorbeeld aan jou......

Comment

• @ Quibus

Ik heb een stap terug gedaan omdat ik hartproblemen begon te krijgen door de stress. Ik kan niet goed met stress omgaan. Vandaar dus de wending in mijn carriere.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          @ Quibus

Ik heb een stap terug gedaan omdat ik hartproblemen begon te krijgen door de stress. Ik kan niet goed met stress omgaan. Vandaar dus de wending in mijn carriere.
          Ja gezondheid is het allerbelangrijkste dat er is daar kan geen geld tegen op, en geluk ook en dqat ben je nu wel volgens mij toch.

Comment

• cojones is sucking onderhandelen badly
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
              cojones is sucking onderhandelen badly
              Ik wou het zelf ook al zeggen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
              Maar hij is idd wel ongelooflijk aan het slijmen, teminsten zo komt het over.

Comment

• Bij mij ook
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• haha stinkerds, spreekt men waardering uit voor de manier van handelen

wordt het gebracht onder het mom van "sucking badly"

Das trouwens heel typische voor de cultuur in Nederland, men mag elkaar geen schouder klopje geven. Is ook onderzocht

Dus als onderhandelen zegt geconcentreerde zwarte wijken oa is ontstaan door armoede toont hij dat aan, zoals het hoort.

Het effect van inkomen op de verhuisgeneigdheid is niet eenduidig. Zo hangt een laag inkomen vaak samen met het wonen in een kwalitatief minder goede woning, wat een stimulans kan vormen om te willen verhuizen. Het lage inkomen betekent echter tegelijkertijd dat de kansen om een betere woning te krijgen geringer zijn, gezien de fnanciële mogelijkheden.

Omgekeerd geldt uiteraard dat mensen met een hoog inkomen vaker in een mooie woning wonen en daardoor minder aanleiding hebben om te verhuizen. Hier staat tegenover dat het hoge inkomen wel betere kansen biedt op de woningmarkt, wat weer een opwaarts effect uitoefent op de verhuisgeneigdheid.

Buurten met een hoog percentage niet-westerse allochtonen zijn vaak concentraties van personen met een laag inkomen en goedkope woningen.

Thnx voor je waardering cojones

We like it

Comment

• Komt dat van een universiteit af?Zo nee,dan is het dus geen officieel bewijs.

Comment

• heb ik zelf verzonnen om overtuigend over te komen anouk22

mag toch af en toe leugentje om bestwil

Last edited by onderhandelen; 19-06-2009, 22:32.
                      We like it

Comment

• jaja noem het hoe je wilt....maar onderhandelen weet hoe je een discussie moet voeren, weet goeie onderbouwde valide punten aan te kaarten en reageert ook op andermans posts volledig, tenminste dat is mijn mening natuurlijk, maar bruce daar ken jij nog wat van leren.....

Comment

• No worrys cojones het is een kunst om te doen wat jij hebt gedaan

Doen en durven niet zo heel veel mensen.

Als je dat ook irl kan, kan je ver komen.
                          We like it

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Ja gezondheid is het allerbelangrijkste dat er is daar kan geen geld tegen op, en geluk ook en dat ben je nu wel volgens mij toch.
                            Ja, ik ben zeer gelukkig momenteel met mijn werk, mijn trainingsresultaten (behalve mijn BF, maar daar werk ik nu aan) en mijn vriendin waar ik veel van hou.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Ja, ik ben zeer gelukkig momenteel met mijn werk, mijn trainingsresultaten (behalve mijn BF, maar daar werk ik nu aan) en mijn vriendin waar ik veel van hou.
                              Ja vogens mij zijn jullie 2 over 20 jaar nog steeds verlieft. Houde zo.

Wat heeft Geert toch veel fans hier zijn naam wordt zovaak genoemt.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by cojones View Post
                                maar bruce daar ken jij nog wat van leren.....
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X