Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het is wel te doen..met dit weer wacht ik wel tot het wat afkoelt in de avond maar het blijft wel even wennen ja. Vandaag was ook al zo plakkerig, en de zon schijnt niet eens echt..
Hmm,nu valt het wel mee,maar 30-35 graden vind ik echt te heet.Sowieso te heet om normaal naar school/werk toe te gaan .Volgens mij was ik vorig jaar gewoon door blijven trainen,maar leuk is anders.
ik merk echt dat ik sneller op ben tijdens me setjes wel wat minder dus... maar goed gewoon doorbikkelen i guess... merk ook dat ik veel meer drink tijdens het trainen nu blijf die bidon vullen...
Voordeel van thuis trainen. Waaier goed zetten en zo min mogelijk kleren aan. Dan is het nog wel te doen. Alleen bij Pull oefeningen gaat het minder. Als ik veel zweet worden handen nat en moeite met grip om dan fatsoenlijk te deadliften of benchen. Magnesium komt dan wel van pas.
Daarnaast voldoende drinken en voor dood liggen.
Dat de zomer maar weer snel voorbij mag zijn.
Maakt voor mij niks uit, ik ga toch wel sporten.
Korte broek aan naar de sportschool vind ik wel handig ben ik snel klaar met omkleden
En ik kan goed tegen de warmte, volgende maand op vakantie naar Spanje daar is het 40 graden heerlijk
De sportschool bij ons is voorzien van airco, is in de winter even warm als in de zomer ongeveer. Alleen de BB ruimte een verdieping hoger volgens mij niet. Het kan er wel wat warmer worden maar als ik train heb ik het toch goed warm, maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Train zelf redelijk intensief met weinig rust tussen de setjes om me hartslag hoog te houden.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment