Bodybuilding in the good old days

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding in the good old days

ff een leuk filmpje gepost met wat zeldzaam beeldmateriaal van Gold's Gym. Vooral het commentaar van Arnold is erg grappig!

YouTube - Arnold Schwarzenegger Gold's gym rare early footage
    Geniet, en drink met maten!

the pump feels like i'm comming, i'm comming every day...

Wat een commentaar

Volgens mij is arnold, verstopt achter zijn spieren, een heel zachtaardig mannetje. Lijkt me echt een top gozer.

Comment

daar kun je toch alleen maar van genieten als je z`n lichaam mag/kan hebben.

echt een mooi filmpje

Comment

haha ja heb de dvd van pumping iron thuis liggen dus had m al gezien maar het blijft echt heel mooi om te zien .
        de oldschool tijden,hoe ze vroeger trainde,alleen oldschool apparaten. echt super.
        vraag me echt af idd hoe het voelt om zo een lichaam te hebben. gewoon perfecte body.

Comment

kijk dat zijn nog eens gym's daar kan 99.9% van de gym's in nederland niet tegen op

heb gelijk weer zin om te knallen! lijkt me super om daar te trainen
          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik heb ook zelf de pumping Iron, staan leuke dingen op.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Arnold blijft de king of kings als het over BB-en gaat.

Man wat moet dat een kick geven tussen zo een gasten te trainen, wou wel eens bloedanalyse van die monsters zien

Enkel maar respect en damn wish there was a Gold Gym in my neighbourhood zou veel meer motivatie hebben en zou er vast stukkie groter uitzien
              No means Try Again

Comment

Eigenlijk zit Gold's Gym van binnen. Je moet overal kunnen knallen vind ik. Behalve in die zogenaamde "Health Centres" waar gewoon geen enkel (fatsoenlijk) gewicht te vinden is..
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Idd maar toch moet het extra stimulans zijn bij zo een gasten in de gym rond te hangen, kunnen je waarschijnlijk dingen leren die we anders nooit van ons leven te weten komen. Geef toe waar kom je bij ons zo een gym tegen laat staan zo een gasten...
                  No means Try Again

Comment

Het liefst heb ik een eigen hok/kelder net als dorian yates bijvoorbeeld in Blood and Guts. Perfecte plaats om te trainen, keiharde metal aan en beulen.
                    Helaas is bij ons de kelder alleen een kruipruimte, verder dan plank holds en hyperextentions kom je dan het hehe
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Het liefst heb ik een eigen hok/kelder net als dorian yates bijvoorbeeld in Blood and Guts. Perfecte plaats om te trainen, keiharde metal aan en beulen.
                      Helaas is bij ons de kelder alleen een kruipruimte, verder dan plank holds en hyperextentions kom je dan het hehe
                      Idd super zo een trainingsplek, goed isoleren kun je dan nog lekker gaan brullen ook zonder de buren op te schrikken
                      No means Try Again

Comment

De AS die ze in die tijd gebruikten, zijn die hetzelfde als de AS die nu gebruikt worden?

Of was toen ook al iedereen naturel
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Roids toen waren minder in gebruik dan nu. Doseringen lagen ook lager dan nu.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Roids toen waren minder in gebruik dan nu. Doseringen lagen ook lager dan nu.
                            En de middelen waren die wel hetzelfde als nu, of is daar veel in verandert?

Ik hoor hier mensen vragen over insuline, hcg, deca etc was dat er toen ook al?

Ik heb een jaar of 12 geleden met een maatje getraint en die gebruikte Stromba, is dat ook van deze tijd.
                            Ben gewoon nieuwsgierig ...
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dbol, deca en testosteron was zo'n beetje het gangbare
                              Anavar, winstrol en al die andere fancy shit kwam pas na de 70's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X