Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sch00m View Post
    Nou....wat fantistisch

net een nieuwe telefoon met internet erop..
    Als hij het nu ook bij 1 post per post houd,
    was het helemaal perfect.

Zou een van de mods zo vriendelijk willen zijn om eentje te wissen?
    Volgens mij kan dat zelf nie ofwel?
    Ja en nee
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• net getraind, ging lekker (chins 8x -35kg, tbar 8x 60, latpull smal 8 * 45, mp smith 8 * 50, side raise 8 * 10, ez curl 21 * 25, concentration 8 * 12, buik), nu ff chillen, eten, afspraak, dochter ophalen voor het weekend (jippiee), eten en chillen
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

• ik ga boodschappen doen
        Who's the Chef

Comment

• Net ontbijt gehad. Benen en schouders trainen.
          Daarna thuis klussen. Nieuwe pannenset kopen en daarna nog ff de verhitte discussie op BN volgen
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• douche meer eten sporten nog wat eten. 2 uurtjes beetje bn hangen eten. gamen eten gamen eten gamen eten gamen .. avondeten. ff niets.. filmpje kijken.. ondertussen nootjes eten kwark slapen =)

Comment

• trainen en verjaardag vieren voor familie (saai), komt waarschijnlijk geen hond
              Groeten

Comment

• Vandaag een dagje Efteling met de kinderen van mijn schoonzusje. Schoonouders gaan ook mee.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• sportschool straks, daarna naar neefies met ze eitje bakken en daarna met ze ajax kijken
                  Calisthenics / Street workout

Comment

• Wakker worden, de was doen, Formule1 kijken en daarna zie ik wel weer

Comment

• Ik ga vandaag maar eens werken... Quelle surprise!

We hebben morgen een big day op werk. Wat zeg ik? Een huge day. Humongous! Afsluiting van een pilot voor een potentiële klant. Er zijn drie bedrijven druk in de weer om de opdracht binnen te slepen en ik mag vandaag de puntjes op de i gaan zetten voor onze fancy smancy applicatie.

En waar gaat de presentatie morgen plaatsvinden? In het centrum van Den Haag... Op Prinsjesdag... Lekker handig met verkeer en zo...
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• ideale locatie :P

mijn dag dadelijk douche ontbij. sporten eten. douche omkleden. werken. =) nouja dat is mijn ochtend rest is werken en eten

Comment

• ff denken, thee drinken, mailtjes beantwoorden, planten water geven, thee drinken, ouwehoeren met collega's, afspraakjes plannen, koffie drinken, om 15.00 eten, dan weer mailtjes checken thee drinken thuiskomen en eten. Trainen, eten, chillen, gitaar spelen eten en slapen
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                            ff denken, thee drinken, mailtjes beantwoorden, planten water geven, thee drinken, ouwehoeren met collega's, afspraakjes plannen, koffie drinken, om 15.00 eten, dan weer mailtjes checken thee drinken thuiskomen en eten. Trainen, eten, chillen, gitaar spelen eten en slapen

jij hebt vast een zwaar leven

Comment

• Ziek zijn en genieten van het vooruitzicht nog zes dagen doxy te moeten nemen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Boodschappen doen, wachten op me 4 bapao's, verder wat aan me apartement werken, nog wat films kijken, vanavond sporten. Verder zie ik het wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X