Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Nope. Maar ik kan het teruglezen. En het MT is geen enkele uitleg verschuldigd over welke ban dan ook.
    IK verwacht niets, zit een beetje te stangen.

Ik ga vandaag nog even werken, eten, thee drinken, koffie drinken, huis, eten, op mijn nieuwe gitaar spelen en dan is het 4 uur later tijd op te slapen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• nu een **** uur wachten tot ik weer iets mag gaan doen voor school, daarna naar huis, eten, uurtje later weer eten benen/ schouders trainen dan eten dan naar het werk.. bakje kwark en dan slapen

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Nope. Maar ik kan het teruglezen. En het MT is geen enkele uitleg verschuldigd over welke ban dan ook.

Kun je aandeelhouder worden hier? Heb ik inzage, ik moet uiteraard kunnen voorkomen dat er hier sprake is van onbehoorlijk bestuur

OT: Gastcollege gehad, ideaal! En verder van 4 tot 10 geleerd. Vanmorgen vroeg getrained. Nu laatste voorbereidingen treffen voor gesprek morgen bij Rabobank voor opdracht en dan lekker tukken tot mijn werkkertje mij morgen bruut wekt op half 8.
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Vandaag niet veel meer, alleen m'n kwark naar binnen werken en slapen. Morgen eindelijk weer eens trainen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• school =(

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
              Kun je aandeelhouder worden hier? Heb ik inzage, ik moet uiteraard kunnen voorkomen dat er hier sprake is van onbehoorlijk bestuur

OT: Gastcollege gehad, ideaal! En verder van 4 tot 10 geleerd. Vanmorgen vroeg getrained. Nu laatste voorbereidingen treffen voor gesprek morgen bij Rabobank voor opdracht en dan lekker tukken tot mijn werkkertje mij morgen bruut wekt op half 8.

Aandeelhouder worden kan op één manier: GeneralIx, Been en mij iedere maand een aardige som geld betalen. Ik zit te denken aan een euro of 1000 netto per persoon.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Aandeelhouder worden kan op één manier: GeneralIx, Been en mij iedere maand een aardige som geld betalen. Ik zit te denken aan een euro of 1000 netto per persoon.
                je vergeet iemand

enem..
                wat ik ga doen: 12:15 moet ik op school aanwezig zijn dan heb ik 2uurtjes trainingskunde daarna om 14:15 t'm 15:45 heb ik praktijk algemene uithoudingsvermogen
                dan snel naar huis omkleden voor sportschool en dan ben ik daar om 17:45
                Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Meestal vind ik jullie kennis over de meeste dingen erg goed en toereikend, nu slaat je uitspraak nergens op natuurlijk

Een aandeelhouder betaald niet maandelijks een bedrag aan personen, maar koopt éénmalig aandelen en dat bestede geld komt ten goede aan de organisatie. Wat zou betekenen dat ik éénmalig aandelen koop en dat dat geld in de site gestopt wordt

Toch heb ik het idee dat je dat best wist maar hier op de 1 of andere manier flink persoonlijk voordeel zag

OT: Net rabobank gesprek gehad, zometeen even wat belletjes plegen voor Student Company en dan lekker een verbredingsminor: Go Europe!! Engels:s..mijn sterkste kant..snik
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• slapen, computeren, playstationen, film kijken, dat soort dingen.
                    af en toe wat eten, krijg niet zoveel door me keel, kga denk maar meerdere dingen in de blender gooien.
                    Groeten

Comment

• Over 2 uurtjes werken. Vanavond voetbaltraining
                      Misschien nog een aantal aanpassingen aan mijn voedingsschema maken .
                      Vind het nog niet geweldig moet ik zeggen.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post

Toch heb ik het idee dat je dat best wist maar hier op de 1 of andere manier flink persoonlijk voordeel zag
                        No shit Sherlock!
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Mailtjes beantwoorden, brochures fixen, koffie drinken, vergaderen, thee drinken, eten, mailtjes beantwoorden, bellen, thee drinken, naar huis, eten, mijn nieuwe gitaar bespelen, trainen, eten pc-en, eten en dan slapen
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Naar de winkel, eten, wat dvd's branden, eten, werken.

Comment

• Nadenken over wanneer ik weer wil werken en voor hoelang. Ook nog tietjes en bicepjes trainen natuurlijk..En mn grote hobby ETEN mmmm.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                slapen, computeren, playstationen, film kijken, dat soort dingen.
                                af en toe wat eten, krijg niet zoveel door me keel, kga denk maar meerdere dingen in de blender gooien.
                                Ziekjes neem ik aan?
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X