Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet getraind vandaag, beetje chagrijnig dag stond in teken van sjeezen voor anderen dus ... morgenochtend vet aan de rug, schouders en biceps
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ultra wreed man!!!
      Zodra je hem hebt ff op de foto samen met je gitaar he??!!
      Hehe zie wel of ik nog tijd heb dan, hij moet wel even ingespeeld worden he

Ga zo ff uurtje slapen denk k, dan gamen eten en weer slapen. morgen werken. Moet eerder op het werk zijn om kantoor te versieren, collega wordt 42.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Duchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.

Portemonnee, nieuwe telefoon van week oud. Abbo alles weg. Broek van 140 euro
        gaat nergens meer over, tegenwoordig kan ik niks meer laten liggen/staan.
        Zaterdag is me fiets ook al gejat.
        word er scheit ziek van.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik ga zo tukkie doen.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
            Duchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.

word er scheit ziek van.
            klote man, wil niet erg vervelend klinken want dit is niet goed te praten, maar ik neem zelf altijd alleen fietssleutel + pasje van de sportschool mee, kleren heb ik aan en douche thuis wel.
            Groeten

Comment

• Kankerapen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ja kweet maja normaal doe ik alles in kluis maar vandaag dus voor de 2e keer in un jaar niet ofzo en ja dan gebeurt het he. Hangen 20 broeken in het kleedlokaal maar je bent zelf altijd de lul. en ik heb altijd sportspullen mee in tas dusja.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                  Duchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.

word er scheit ziek van.
                  Wtf? Ik vind sowieso dat je van iemand anders zijn spullen moet afblijven, maar wat moet je nou met een broek van een ander?
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Wtf? Ik vind sowieso dat je van iemand anders zijn spullen moet afblijven, maar wat moet je nou met een broek van een ander?
                    zoals hij al zegt, die broek was 140 euro, dus er zal wel een merk op staan , ik gok Replay
                    Groeten

Comment

• niet veel beetje chillen gamen ff stad in en benen trainen

Comment

• Slapen, eten, trainen, eten, filmpje kijken, en daarna weer heftrucken van 23.00u tot 07.00u. Ik ben echt toe aan vakantie..
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• eers tot 1500 werken...daarna rug/biceps at the gym...

daarna waarschijnlijk kapot gaan van de spierpijn die ik gister (borst & triceps) heb gekweekt

vanavond een beetje relaxen en dan op tijd naar bedje toe voorbereidend op de spierpijn van morgen!

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Bureau van mijn collega volplakken met slingers, koffie drinken, vergaderen, koffie drinken, thee drinken, mailtjes beantwoorden.....
                            Nee het is niet druk in de makelaardij ...
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• PFFF nu nederlands op school:S
                              saaaiiii!!!
                              straks lesgeven met kickboksen
                              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

• Nou....wat fantistisch

net een nieuwe telefoon met internet erop..
                                Als hij het nu ook bij 1 post per post houd,
                                was het helemaal perfect.

Zou een van de mods zo vriendelijk willen zijn om eentje te wissen?
                                Volgens mij kan dat zelf nie ofwel?
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X