niet getraind vandaag, beetje chagrijnig dag stond in teken van sjeezen voor anderen dus ... morgenochtend vet aan de rug, schouders en biceps
Wat ga je doen vandaag?
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostUltra wreed man!!!
Zodra je hem hebt ff op de foto samen met je gitaar he??!!
Ga zo ff uurtje slapen denk k, dan gamen eten en weer slapen. morgen werken. Moet eerder op het werk zijn om kantoor te versieren, collega wordt 42.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Duchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.
Portemonnee, nieuwe telefoon van week oud. Abbo alles weg. Broek van 140 euro
gaat nergens meer over, tegenwoordig kan ik niks meer laten liggen/staan.
Zaterdag is me fiets ook al gejat.
word er scheit ziek van.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDuchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.
word er scheit ziek van.Groeten
Comment
-
Ja kweet maja normaal doe ik alles in kluis maar vandaag dus voor de 2e keer in un jaar niet ofzo en ja dan gebeurt het he. Hangen 20 broeken in het kleedlokaal maar je bent zelf altijd de lul. en ik heb altijd sportspullen mee in tas dusja.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDuchtig bale. Omdat me broek net gejat is bij de gym.
word er scheit ziek van.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
-
eers tot 1500 werken...daarna rug/biceps at the gym...
daarna waarschijnlijk kapot gaan van de spierpijn die ik gister (borst & triceps) heb gekweekt
vanavond een beetje relaxen en dan op tijd naar bedje toe voorbereidend op de spierpijn van morgen!
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Nou....wat fantistisch
net een nieuwe telefoon met internet erop..
Als hij het nu ook bij 1 post per post houd,
was het helemaal perfect.
Zou een van de mods zo vriendelijk willen zijn om eentje te wissen?
Volgens mij kan dat zelf nie ofwel?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...21 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment