Originally posted by Roy P
View Post
Wat ga je doen vandaag?
Collapse
X
-
net grasgemaaid, zo even douchen, dan gamen en vanavond of thuis blijven of naar een tentfeest en daar weer ommeunig zuipen.
hm lastige keuze, of vanavond toffe avond en morgen brak, of vanavond niks doen en morgen fit zijn en voor school bezig.
Comment
-
Originally posted by STED View Postnet grasgemaaid, zo even douchen, dan gamen en vanavond of thuis blijven of naar een tentfeest en daar weer ommeunig zuipen.
hm lastige keuze, of vanavond toffe avond en morgen brak, of vanavond niks doen en morgen fit zijn en voor school bezig.
Comment
-
Originally posted by STED View Postbier was inderdaad de grote boosdoener. Ik ben er ook een tijd mee gestopt om af te vallen. Maar nu begint het feestseizoen weer dus dan is het keuzes maken. Ik denk dat ik ze vanavond maar laat staan.
Dat buikvet wat ik heb opgespaard door dat bierdrinken is haast niet weg te krijgen. Ik doe elke dag buikspieroefeningen maar nog gebeurt er niks.....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
mja ik weet dat bier super slecht is. Het probleem is alleen dat ik in een boerendorp woon. dus iedereen gaat naar dat tentfeest en verder is er geen zak te beleven. dus als je wat tofs wil doen moeie daar heen gaan. En nuchter is zo'n feest absoluut niet tof.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk heb zelf tot 1.5 jaar me elke dag volgegooid met bier en daar moet ik nu voor boeten.
Dat buikvet wat ik heb opgespaard door dat bierdrinken is haast niet weg te krijgen. Ik doe elke dag buikspieroefeningen maar nog gebeurt er niks.....
anyways sted.. als je bier nodig hebt op het leuk te hebben is het wel ernstig gesteld... heb zonder bier bijna evenveel lol de meeste tijd. alleen de volgende dag heb ik gegarandeerd meer lol. 2 uur op het toilet bivakeren omdat je maag overstuur is. is niet top en zeker neit voor je dieet
Comment
-
oh me maag heb ik geen last van. Alleen de koppijn en droge strot. Maarja dit is ook zo'n feest dat alleen leuk is met bier. En ik kan best zonder bier lol maken, maar niet als iedereen bezopen is. Want dan zitten zij op een ander niveau dan ik. als nuchteren onder elkaar is het voor mij ook geen probleem.
Comment
-
ik heb toch maar besloten thuis te blijven en niet te zuipen en als steuntje in de rug een goeie film en even berekent wat ik mezelf aan calorien bespaar
1 biertje = 100 kcal
20 biertjes is dus 2000 kcal dus dat scheelt meteen een hele hoop
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
13 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...19 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...23 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment