Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heel hard voor school bezig
vreten
vreten
benen afbeulen in de gym
vreten
vreten
tv kijken
slapen
en morgen weer hetzelfde maar dan de borst afbeulen.
Zometeen naar het zwembad met mijn vrouwtje en de 2 kids van mijn schoonzusje. Ze hebben nog een weekje vakantie en we hadden beloofd ze een keer mee te nemen naar het zwembad. Bij deze dus.
net terug van mijn benendag en ben goed stuk. kon ook geen calfs doen ivm de klote jicht in mijn rechtervoet.
Straks tv kijken met mijn vrouwtje,en wat gaan we kijken???
americas next topmodel! yipieeee
Hahahahaha. Weet je wat, kom je hier langs, neem je je tv mee, ga ik met jouw vrouwtje America's next top model kijken en kun jij samen met mijn vent iets anders kijken . Of vind je het stiekem best leuk om die vrouwen op elkaar te zien bitchen?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Hahahahaha. Weet je wat, kom je hier langs, neem je je tv mee, ga ik met jouw vrouwtje America's next top model kijken en kun jij samen met mijn vent iets anders kijken . Of vind je het stiekem best leuk om die vrouwen op elkaar te zien bitchen?
het is meer een gewenning geworden. Vond het echt niets aan maar gezien het feit dat we maar 1 tv hebben kan ik niet altijd bepalen wat er op komt.
Dus heb ik het een paar keer bekeken en ja hoor ik mag er graag naar kijken. dat gebich op elkaar vind ik echt kicken!
Waar ik helemaal een hekel aan heb is die ene donkere dame (ben even de naam kwijt) die telkens maar zegt hoe goed ze wel niet is enz. maar ze is de lelijkste van allemaal.
Geef mij die +size model maar, die vind ik er nog leuk uitzien. Niet dat hele magere want daar houd ik niet van.
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment